Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Minä olen...  (Luettu 53602 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa cht

  • Hidas vaihtaja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • eläkkeellä ja sairaana
Re: Minä olen...
« Vastaus #60 : 26.01.12 - klo 10:05 »
Hei! Olen 23-vuotias epäsiisti mies, suomen itäblockista, keittiönpöytäpelaaja. Turnauksia en ole edes koskaan livenä katsonut, saatikka sitten pelannut, mutta tähän on tulossa muutos. Kasaan juuri zombie-tribal-deckiä joka tuntuisi rakentuvan yllättävän kelvolliseksi.

Muina harrastuksina toimin dj:nä / elektronisen musiikin tuottajana / artistina, genrenä pääosin dubstep. Olen myös säätänyt paljon videon/kuvan -käsittelyhommia. Olen muutenkin vähän jokapaikan höylä. Eipä tässä muuta nyt sitten... Terve teille kaikille vaan! :)
« Viimeksi muokattu: 26.01.12 - klo 10:08 kirjoittanut cht »
-poissa..-

Poissa Sawkko

Re: Minä olen...
« Vastaus #61 : 30.01.12 - klo 00:40 »
.
« Viimeksi muokattu: 31.05.15 - klo 02:27 kirjoittanut Sawkko »
"What the ancients called a clever fighter is one who not only wins, but excels in winning with ease"
-Sun Tzu

Poissa p1kk1s

Re: Vs: Minä olen...
« Vastaus #62 : 23.02.12 - klo 12:19 »
Oma pikku fetissini on ollut goblinien keräily jo joidenkin vuosien ajan ja kokoelmani rupeaa olemaan melko kattava (ja kiiltävä) betasta tähän päivään.

Täällä myös keräillään Goblineita. Pitkään miettisin miten toteutan sen ja päädyin tälläiseen tulokseen:

Kaikkia kortteja jonka subtype on goblin ja/tai nimessä esiintyy sana goblin ja/tai oraclessa esiintyy sana goblin.
4x nonfoil jokaista goblinia vanhimmast setist missä painettu paitsi beta alphan sijaan
1x vanhin foili mikä löytyy
1x toinen foili jos eri artti tai sit nonfoili jos eri artti mut ei foilia kyseisest kortist
1x jos vielä eri arttia

Eli lyhyesti sanottuna eri artteja goboista ja jokaisest artist foili jos löytyy. Ainut mitä en ole viel miettinyt et laitanko playset jokaista tokenia vai 1 kpl vaan. Siihen en lähe et jos pelkästään artissa esiintyy goblin, koska joissain korteissa se on tulkinnan varaista sekä en voi millään tietää kaikki niitä kortteja käymättä läpi kaikki painetut mtg kortit. Listaukseni mukaan lopult tulee oleen n.1550 goblinia riippuen tokeneitten määrästä.
« Viimeksi muokattu: 23.02.12 - klo 12:24 kirjoittanut p1kk1s »

Poissa Profet

  • lappeen Ranta
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • The best ideas often come from my mind.
    • H/W
Re: Minä olen...
« Vastaus #63 : 01.03.12 - klo 16:21 »
No se on profeetta/Potteri/Naggisampyla täällä, hei vaan kaikille.

Asustelen täällä lappeen Rannassa, 3 ja viimeinen vuosi menossa nuita datanomi opintoja, kesälläpä sitten inttiin. Määtsikin aloitin kasuaali-paistina josku 11 vuotiaana, eli on sitä jo 7 vuotta tullut lätkittyä ja Kamigavan kortit tuntu olevan parasta ikinä (johtuiskohan tästä että vieläkin ovat lähellä sydäntä?). Turnauspelaaminen alkoi FNM:ssä oiskohan viitisen vuotta sitten, ja 3 vuotta (2009) sitten tuli ensimmäisissä SM-kisoissakin käytyä (3-4 drop). Mätäkän ohella harrastan kahdettatoista vuotta partiotoimintaa, pyöräilyä, erillaisia tietokonepelejä (laidasta laitaan kaikkea mikä koneella pyörii), isos hommia, satunnaista lenkkeilyä, tyhmiä juttuja ja pskan jauhantaa.

Nykyään turnauspeleissä käyn viikoittain, kun tähän tarjoutuu mahdollisuus. Myös tuonne Malmön kepsulle oli tarkoitus tänä vuonna lähteä, mikä on sitten eka kansainvälinen turnaus.

Jos siis Naggisampyla tai Profet nikkiin törmäätte, tiedätte että olette erittäin sekavan hyypiön kanssa tekemisissä.

Poissa k-osmo-s

Vs: Minä olen...
« Vastaus #64 : 02.08.12 - klo 22:19 »
...85 -vuosimallia oleva ikiparikymppinen hämeenlinnalainen streittari, joka ei oikein vieläkään tiedä mitä tehdä "isona". Paperit on lukiosta, olen melkein valmis kudonnan artesaani, mutta jouduin jättämään sen kesken ja omistan myös datanomi. Viimeksi opiskelin valokuvausta Ylöjärvellä 10 kk.

MtG -harrastukseni on tähän vuoteen asti ollut enemmän tai vähemmän satunnaista. Ensimmäiset laput hankin joskus yläasteella läjänä, lähinnä kutosta ja taisi mukana olla pari hassua nelosen ja vitosen korttia. Seuraavaksi joku pienempi kokonaisuus vuoden parin päästä ja sitten lähinnä ihastelin korttien taidetta, kun en tuntenut ketään joka olisi pelannut. Lapinjärvellä törmätessäni muihin lätkijöihin pelasin ensimmäiset pelini, mutta sivarin jälkeen se sitten jäi, vaikka edelleenkin erään kanssakärsijän kanssa puhutaan siitä, "kun tuun Tampereelle, niin pelataan" :D

Tällä hetkellä suurin este harrastamiselleni on rahan puutteen lisäksi se, etten oikein tunne läheltä ketään, joka lätkisi lappuja.

edit: muokkasin tekstiäni vähemmän vammaiseksi
« Viimeksi muokattu: 02.08.12 - klo 23:13 kirjoittanut k-osmo-s »
sXe 'till I die, bitches!

Poissa Goat of Yuggoth

Vs: Minä olen...
« Vastaus #65 : 03.09.12 - klo 18:20 »
Hellurei vaan kaikille!

Olen -90 melko uudesti tutustunut kortteilija, vaikka joskus miehenalkuna tulikin pöytäropejen ja figuilun lomassa pelaitua, olisko ollu seiska/kasi-edikan aikaan...

Nyt sitten on tullut nakeltua rahaa tähänkin harrastukseen, ja pitihän se nyt vihoviimein tännekin foorumeille liittyä kun tuli muutto isommalle ja pelaajarikkaammalle paikkakunnalle (vrt. 11000 as --> Oulu).

Sen verran voin sanoa, että musta ja vihreä tulee luultavasti aina olemaan omat ykkösvärit, sitten vähemmän sinistä ja punaista. Valkonen on ehkä väri, jota itteni pitäs oppia käyttään enemmän tai edes tutustua muutenkin kun silmäilemällä :D

Keittiöpeliä on tähän asti vedelty, ei oo uskallusta lähteä ihan keltanokkana turneisiin.

Jos kinostaa tulla nauramaan meikäläisen suppeille korttikeräelmille ja vaikka auttaan/ottaan sparria, niin ottakaahan yhteyttä! Peliseura on aina peliseuraa, ja mulle kyllä pitää jonkun semivanhaparran vielä hetki opettaa jargonia että en jää tänne keittiönpöytään ainaisiksi istumaan :)

Cheers,
Goatee

Poissa mtg_96

Vs: Minä olen...
« Vastaus #66 : 05.10.12 - klo 17:06 »
Tervehdys vaan kaikille täältä kuhmon pienestä kylä pahasesta  :)

Eli tällanen perus tyhmä 16v kuhmolais nuori,pelannut nyt jotain 3-4 kuukautta,eli aika aloittelija vielä.

Just nyt ei oo koulupaikkaa eikä työtä, joten ompahan aikaa harjoitella korttien parissa :)

Kortteja lätkin ekan kerran joskus eskarissa pokemonin muodossa,myöhemmin sit yugioh ja nyt mtg:tä.

Omat lempivärit on ehdottomasti sini-valko-puna, ja siitä en muuksi muutu  ;D

Tällä hetkellä vaan casualia....ei oo vielä munaa tulla sinne isojen poikien löylytettäväksi....ehkä sitten joskus jotain isompaakin?

Jos joku haluaa pelata meikän kanssa kuhmossa, niin rohkeesti vaan tänne mukaan! Täällä ei oo koskaan liikaa pelaajia  ;)




Poissa JimmyRY666

Vs: Minä olen...
« Vastaus #67 : 22.10.12 - klo 16:35 »
Terseus.

29-vuotias kulttuurialan sekatyöläinen Mikkelistä olen ma. Elämäni aikana olen myös Lahti-kaupungissa ehtinyt kymmenisen vuotta asumaan, mutta koulu vei takaisin synnyinsijoille enkä ole vielä onnistunut lähtemään isommille vesille. Uusi ja yllättävä työpaikka ei auta asiaa, mutten valitakaan missään nimessä.

Magicia aloin pelaamaan noin kaksi ja puoli vuotta sitten, Innistrad-blokin ilmestymisen aikoihin. Olin jo teininä vilkaissut kavereiden kortteja ja ylimielisesti todennut niiden olevan nörttien hömpötyksiä vaikka omassa elämässäni olin rillejä vaille aika täysin nörtti konsoliharrastuksen ja PC-taitojeni vuoksi. Kaverit sitten opettivat peliä minulle eräissäkin kaljankiskontakemuissa ja olin aika nopeasti koukussa. Yhtä ja samaa monobläkkispakkaa olen kantanut mukanani sitä hiljalleen parantaen alusta alkaen, välillä yrittäen laajentaa oppejani muita värejä kohtaan.

Harrastuksiini kuuluvat MtG, konsoli- ja (vähemmässä määrin) PC-pelaaminen, musiikki ja lukeminen sekä lähimetsissä käppäily.

Poissa Lasso

Vs: Minä olen...
« Vastaus #68 : 22.10.12 - klo 17:17 »
27v Kouvolasta, tällä hetkellä opiskelen sosiaali- ja terveysalaa. Mtg-tullu alotettua 90-luvulla Urzan sarjojen aikoihin, Masquesin kuitekin olleen ensimmäinen "iso" sarja mulle, mitä tuli ostettua kaikilla viikko- ja lahjarahoilla. Pelailut loppu Mirrodinin julkaisuun, uuden korttidesignin suuren vihan saattelemana. Uudelleen alottelin tässä pari vuotta takaperin.
Tullut pelattua pelkästään kaveriporukassa, ei virallisia pelejä ikinä.

Musiikki/thaikkuboxing harrasteena.
Henkinen pitkätukka, joka tyhmyyttään leikkasi vuosia palvelleen piiskan kesällä pois, kasvaahan se taas takaisin sitte :S
https://soundcloud.com/wirens

Milk is for babies. When you grow up you have to drink beer.
- Arnold Schwarzenegger

Poissa maitovalas

Vs: Minä olen...
« Vastaus #69 : 25.03.13 - klo 12:30 »
No morjens.

Olen kuustoistvee naispuoleinen nyyppäri Tampereen suunnalta ja ja. Aloitin pelaamisen tuossa 2009, sitten pidin parin vuoden tauon ja nyt löysin pelaamisen mahtavaisuuden uudestaan, ja tässä sitä ollaan. Pelikokemus rajoittuu kavereille häviämiseen, suosikkiväri on valkoinen (ja valkovihree ja valkomusta ja valkokaikki) ja tykkään enkeleistä vähän liikaa. Jos kellekään tamperelaiselle tulee itsetunto-ongelmia MTG:n suhteen, saa ottaa yhteyttä, häviän 100% todennäköisyydellä! (Eli peliseura aina tervetullutta, sitä ei oo koskaan liikaa.)

Harrastan pelaamisen lisäksi kirjoittamista, lukemista, cosplayta ja nettipeeloilua. Silleen.

Poissa TheKong98

Vs: Minä olen...
« Vastaus #70 : 26.03.13 - klo 15:59 »
...14-vuotias eli kasiluokkalainen oululainen kaveri. Harrastuksia on uinti ja piano, myös pyöräily ja sulkapallo ovat jees. Tänäänkin olen lähdössä pelaamaan sulista.
MtG:tä pelaan tällä hetkellä ja tod.näk. tulevaisuudessakin ihan kasuaalisti muutaman kaverin kanssa, en ole oikein uskaltautunut fantsuun tai muuallekaan huonoine pakkoineni...
Tykkään myös melko paljon Nintendon peleistä.
Tulen varmaan käyttämään tätä foorumia lähinnä vaihtopaikkana.

Poissa Härsilä

Vs: Minä olen...
« Vastaus #71 : 26.03.13 - klo 16:50 »
Hei kaikille. Olen 26-vuotias Tampereella asustava kaveri, mutta Seinäjoen Magic-riennoissa tulee myös vaikutettua, Lapualta kun olen kotoisin. Minulla on myös karvoja jonkin verran.

Pelaamisen aloitin vuonna 2000. Ainut pidempi (parin vuoden mittainen) tauko sattui vuonna 2006, kun silloiset korttini pelipakkoja myöten kastuivat pelikelvottomiksi vettä tulvivassa teltassa. Tämä oli suuri isku, josta toipuminen kesti kauan. Tällä hetkellä panostan Standardiin ylitse muiden. Limitedistä nautin.

Harrastuksina musiikkihommat ja elokuvanteko, ensimmäinen kokopitkä leffa saatiin valmiiksi viime kesänä.

Poissa Stlingdom

Vs: Minä olen...
« Vastaus #72 : 26.03.13 - klo 16:51 »
Olen 25-vuotias gradua vaille valmis kauppatieteiden maisteri pääaineena markkinointi. Opiskellessani olen huomannut MTG:n houkuttelevan tietyn tyyppisiä ihmisiä ja ne ihmiset eivät ole kiinnostuneita taloustieteistä, mikä on sääli, sillä en tunne yhtään korttimiestä opiskelujeni kautta. Nopean selailun perusteella tämä threadi tukee havaintoja.

Aloitin korttien lätkimisen Miragen aikaan vuonna 1996 uimaleirillä. En kyllä sanoisi sitä "harrastuksen aloittamiseksi", sillä säännöt olivat kaikkea muuta paitsi oikeat ja esimerkiksi damagen preventointi oli sama asia kuin damagen tekeminen.
Peli jäikin naftaliin muutamaksi vuodeksi, mutta palasin sen pariin Invasion-blokin aikoihin ihan vain lopettaakseni sen taas. Muutamaa satunnaista peli-innostusta lukuunottamatta palasin pelin pariin uudestaan ensimmäisen ravnican aikoihin ja olen sen jälkeen läpsytellyt korttia ainakin suhteellisen aktiivisesti.

Formaateista tällä hetkellä lähinnä sydäntä on EDH ja tällä hetkellä kasassa on 6 erittäin pelikelpoista korttipinoa. Tämän lisäksi Limitedissä olen aina innolla mukana ja uutena tulokkaana modern koittaa nostaa päätään.

MtgSuomea olen käyttänyt vasta vähän aikaa.

Vs: Minä olen...
« Vastaus #73 : 26.03.13 - klo 21:21 »
Moi! Olen 14-vuotta, ja aloitin pelaamisen noin vuosi sitten. Opin pelin serkultani,joka taas oppi pelin joltakulta muulta. Voitan serkkuni aina, vaikka kuinka koitan pelata huonosti. Olen käynyt Tampereella pelaamassa pari kertaa. Minut löytää cockatricestä nickillä dream twister
« Viimeksi muokattu: 16.07.13 - klo 20:28 kirjoittanut DoorToNothingness »

Poissa TelperionMT

Vs: Minä olen...
« Vastaus #74 : 02.04.13 - klo 12:36 »
Hei!

Olen 33-vuotias pöytäroolipeli-, lautapeli- ja korttipeli-harrastelija, joka pelaili MtG:ä vakavissaan viimeksi 90-luvun alkupuolella. Sitten en koskenut peliin käytännössä ollenkaan noin 15 vuoteen, kunnes ostin XBox Arcadeen tulleen Duels of the Planeswalkers 2011:sta puhtaasti nostalgia fiiliksissä. Olen sittemmin pelannut jokaista Planeswalkers vuosipäivitystä, ja odottelen jo lievästi kuolaten 2014-päivitystä.

Kiinnostus fyysisten korttien lätkimiseen on myös herännyt viimeisten parin vuoden aikana. Kyselin asiasta FB:ssä, josta sain neuvon tulla kyselemään asiasta enemmän täältä.
Dreams die, just like people

Poissa naminami

Vs: Minä olen...
« Vastaus #75 : 28.04.13 - klo 04:00 »
LA iltana jo uskaltaa sanoa jotain... Eli 26v Mies kokkolasta. Kohta toivottavasti tradenomi. Harrastan kuntosalilla käymistä ja penkkiurheilua jääkiekon muodossa. Diablo kolmosta ja ainakin ennen wowia tuli hierottua (WD ja Warlock). Elokuvista menee erityisesti 80-luvun action.
MTG:tä tuli pelailtua ja lopetettua siinä mirrodinin aikoihin. Pitkän tauon jälkeen päätin tehdä comebackin ja mahdollisesti kiertää pari turnausta kesällä 2013.
Soitan omaksi iloksi rumpuja. Tykkään tytöistä joskus joten hommasin tyttökaverin. Itse olen kuitenkin se, joka määrää kaapin paikan.

Poissa jupu_

Vs: Minä olen...
« Vastaus #76 : 28.04.13 - klo 23:12 »
Itse olen kuitenkin se, joka määrää kaapin paikan.

ei sun tarvitse esittää internetissä mitään :)

Poissa Morality

Vs: Minä olen...
« Vastaus #77 : 09.05.13 - klo 23:46 »
Morjes kaikille!

-92 vuosimallin häiskä täältä kokkolasta morjens. Tuore MTG aloittelija, yksi perusdekki alla ja toinen rakenteilla :)
Pelailen nykyään näin PC:llä enimmäkseen Dotaa ja joskus Starcraftia, joissa joihinkin nettiturnauksiin on osallistuttukin (low bracket ainakin SC ^^).

Eli jos Morality tai Mora -nimiset suomalaishäiskät on jossain vilkkuneet niin varmaan meikäläinen ollut kyseessä :-) että tulkee rohkeasti morjesteleen vaan.

Lisäksi jos Kokkolan seudulla kiinnostaa alottelijan turpaanveto niin antaa palaa vaan! Vartaloni on valmis.

Poissa Nahkaninja

Vs: Minä olen...
« Vastaus #78 : 14.05.13 - klo 16:25 »
Sami, 21-Vuotias Mäntyharjulainen vasta ikään pelin löytänyt Magic Pelaaja. kaikkia muita pelin kopiota olen kokeillut (pokemon, Yu-Gi-Oh, Duel Masters), Tuossa pääsiäisenä kaverini toi Magic kortteja ja kokeilin hänen opastuksella toki ja auta armias kun jäin koukkuun tähän peliin.. nyt vastikään olen hommannut kortteja. ja jonkinlaisen pakan koonnut niistä vaikkakin manaa on vähän alta 1/3 koko pakasta, mutta se ei estä minua ainakaan, laskujeni mukaan niiden pitäisi kyllä riittää. (tuurista on myös kyse). nyt vain täytisi löytää jostain pelikaveri (mieluiten omalta paikkakunnalta (täysi-ikäisyys ei ole välttämätön mutta olisi kiva tuopin ääressä pelata))

Ja mitänyt sanoa.. Palveluvastaava, ja tuleva Lastenohjaaja. sekä tottakai Final Fantasy -Hullu.. Tietokoneella pelatessa olen hurahtanut Minecraftiin..
« Viimeksi muokattu: 14.05.13 - klo 16:55 kirjoittanut Nahkaninja »
Miksi en voi lykätä huomiselle niitä töitä mitkä lykkäsin tälle päivälle

Poissa Hypetreme

Vs: Minä olen...
« Vastaus #79 : 15.07.13 - klo 15:32 »
Olen Keravalla asusteleva kohta 25-vuotias sälli. Ensikosketus magiciin tuli jo vuosina 2000-2001 ostellen keräily mielessä Mercadian Masques ja Apocalypse -sarjaa. Silloin ei tosin ollut säännöistä oikein tietoa, muistaakseni yksi tai kaksi peliä koitettiin silloin kaverin kanssa pelata. Innostuin magicista taas uudelleen vasta päälle kuukausi sitten ja kaveriporukasta muutama innostui samaan aikaan. Löytyy myös kavereita jotka ovat pelanneet jo monia vuosia. Viime lauantaina kävin kaverin kanssa fantsun mtg 2014 prelikassa ja tuli pari peliä voitettuakin. Mtg 2014 boostereiden kanssa kävi hyvä tuuri, sillä sieltä nousi mm. Kalonian Hydra ja Liliana of the Dark Realms. Kortteja löytyy jo toista sataa ja VPD:stä tulee tilattua välillä boostereita. Ostan toki jossain vaiheessa yksittäisiä kortteja sillä tiedän mitä kortteja pakkani tarvitsevat lisää.

Poissa JosephCross

Vs: Minä olen...
« Vastaus #80 : 16.07.13 - klo 19:42 »
Fok it, kai minäkin tämän veneen kyytiin pomppaan. :)

Hyvää päivää kaikille - Joseph/Jooseppi on nettinimeni, ja Magic lompakkoni löytänyt pahvinen verenimijä. Olen Pohjanmaan suunnalta lähtenyt 19-vuotias tuore IB-ylioppilas, joka juuri tänään sai tiedon seuraavasta elämänvaiheestaan Tampereella TTY:llä biotekniikkaa lukemassa. Woo! Ehkä sitä kautta saisin siirrettyä itseni hieman useammin taikuuksia tekemään muiden mätkyilijoiden kanssa, omalla paikkakunnalla kun on kokonaiset kolme Magicin pelaajaa, allekirjoittanut mukaanlukien. Aloitin Magicin peluun noin 1œ vuotta sitten, Return to Ravnican ja Gatecrashin taitteessa.

Biotekniikasta saadaan vedettyä liian pitkä aasinsilta Magicin lempiväriyhdistelmääni, joka on sinivihreä - jotenkin Simicin ajatukset luonnon edistyksestä klikkaavat, ja Progenitor Mimic kopioimassa Master Biomanceria tuo hymyn huulilleni. Samoin tekevät myös neljä pientä Biovisionarya kentän tällä puolen vuoron lopussa. :) Dimir Mill-pakka ja illuusiopakka ovat työn alla tällä hetkellä, kevyenä ojaprojektina on myös draftailyyn siirtyminen constructedin puolelta.

Lisäilen asioita tänne jahka siirrän itseni Tampereelle, sopiiko jos palaan asiaan vasta sitten? :)

Kiitos teille, ja loistavia topdeckauksia.
Kauhavan Kandalffi,
Vaasan Väinämöinen,
Tampereen Tuntematon sotilas,
Rauman Juuso.

Poissa Ninja

Vs: Minä olen...
« Vastaus #81 : 25.07.13 - klo 18:05 »
Moro. Alotin Magicin pelaamisen tänää, ja kivana yllätyksenä ekasta paketista tuli punavärinen harvinaisuusmerkki(En muista virallista termiä.).
Aattelin tällä hetkellä alottaa pelaamisen valkosella, koska pelasin joskus Duel Masteria valkoisilla. Onko kellään mitään vinkkejä, miten alottaa niiden käyttäminen/pelaaminen?

Poissa Co

Vs: Minä olen...
« Vastaus #82 : 25.07.13 - klo 18:12 »
Moro. Alotin Magicin pelaamisen tänää, ja kivana yllätyksenä ekasta paketista tuli punavärinen harvinaisuusmerkki(En muista virallista termiä.).
Aattelin tällä hetkellä alottaa pelaamisen valkosella, koska pelasin joskus Duel Masteria valkoisilla. Onko kellään mitään vinkkejä, miten alottaa niiden käyttäminen/pelaaminen?

Tämä kannattaa lukaista läpi, jos haluaa aloitella.
http://mtgsuomi.fi/keskustelu/index.php/topic,65007.0.html

Tervetuloa harrastuksen pariin.
"Fight? I cannot. I do not care if I live or die, so long as I can rest."

Poissa Minnake

Vs: Minä olen...
« Vastaus #83 : 30.07.13 - klo 04:03 »
Kai sitä yövuoron ratoksi voisi myös esittelyn kirjoittaa, kun kerran rekisteröidyinkin. :O

Nimeni varmaan voikin arvata jo nimimerkistäni, niin suottapa sitä salailemaan. Olen Minna, 22 vuotias tyttö (kai niin saa vielä sanoa, ikäkriisi!) Keravalta. Harrastuksiini kuuluu Aikido, käsityöt, lukeminen, TV-sarjojen tuijottelu, pelien pelailu ja jonkun verran myös anime ja manga hässäkät. Perhettäni edustaa maatiaiskissani Luna, sekä kolme kesyhiirtä. (Kyllä, kissa ja hiiret ovat hieno yhdistelmä!)

Aiemmin olen pelaillut Pokémonia, mutta siinä on ollut nyt ainakin vuoden tauko. Suunnittelin Pokémonin pariin paluuta nyt syksyllä, mutta näyttää siltä että ehkä MTG voisi olla kiva juttu myös. Olen kokeillut myös Yu-Gi-Ohia ja Duel Mastersia joskus. VTES on uusi tuttavuus vielä, mutta siitäkin startteripakka löytyy.

Viikonlopun Ropeconista laukkuuni eksyi mukaan MtG:n intro pakka ja muutama opettelupeli maistiaisiksi. Peli on kiinnostanut aiemminkin, mutta kun Pokémoniin löytyi enemmän peliseuraa lähipiiristä.
Tänne foorumille liityin päästäkseni enemmän sisään tähän peliin, ja jos vaikka löytyisi peliseuraakin. Turnauspelaaminen ei niinkään kiinnosta ainakaan tässävaiheessa, ihan vain kasuaalisti olisi kiva pelailla, ja saada vähän pakkaa kasailtua. Pidin kovasti ostamastani valkovihreästä intro pakasta, joten sillä linjalla koitan lähteä jatkamaan näin alkuun. :)
« Viimeksi muokattu: 31.07.17 - klo 18:59 kirjoittanut Minnake »

Poissa Just Eri

Vs: Minä olen...
« Vastaus #84 : 24.08.13 - klo 23:17 »
25-vuotias opiskelija ilmoittautuu täältä! Noin 12-13 vuoden tauon jälkeen alkoi MTG kiinnostamaan jälleen. Ensin ostin tietokoneelle Magic 2014 ja sitä pelailin hetkisen, kunnes testasin Onlineä. Mukavahan noita on tahkota, mutta ennemmin haluaisin pelata "oikeilla korteilla". Tarkotus olisikin kasata itselle taas pakka ja katsoa miten innostus tästä kasvaa :)

Poissa Dani

Vs: Minä olen...
« Vastaus #85 : 02.10.13 - klo 12:19 »
Heii, -87 naishenkilö ilmoittautuu myös. Olen vastavalmistunut liiketalouden tradenomi ja asustelen tällä hetkellä Espoossa. Aloitin pelaamisen vasta viime keväänä ja lempivärit mulla on musta-vihreä. En ole vielä uskaltautunut turnauspeleihin minnekään, mutta ehkä jossain vaiheessa olisi tarkoitus kokeilla sitäkin vaikkei mun pakat mitään loistavia olekaan. Ollaan pelailtu pienellä porukalla paljon ja muiden kortit osaan jo ulkoa, joten uutta peliseuraa olisi myös kiva löytää:) Pelaillaanko missään pk-seudulla ihan vaan huvikseen?
Jee kiitos! 8)

Poissa Fogxanic

Vs: Minä olen...
« Vastaus #86 : 08.10.13 - klo 18:33 »
Heii, -87 naishenkilö ilmoittautuu myös. Olen vastavalmistunut liiketalouden tradenomi ja asustelen tällä hetkellä Espoossa. Aloitin pelaamisen vasta viime keväänä ja lempivärit mulla on musta-vihreä. En ole vielä uskaltautunut turnauspeleihin minnekään, mutta ehkä jossain vaiheessa olisi tarkoitus kokeilla sitäkin vaikkei mun pakat mitään loistavia olekaan. Ollaan pelailtu pienellä porukalla paljon ja muiden kortit osaan jo ulkoa, joten uutta peliseuraa olisi myös kiva löytää:) Pelaillaanko missään pk-seudulla ihan vaan huvikseen?
Jee kiitos! 8)

Vantaalla pelataan porukalla lähes joka perjantai 17-02, yleensä pelaajia on 4-6. Formaatteina suosituimmista lähtien on highlander, legacy, modern, pauper, vintage, standard, commander.


Sitten esittelyyn. Olen 26 v. työssäkäyvä pelimies. Alotin mtg:n joskus -97 vuonna, mutta välissä on ollut montakin monen vuoden taukoa. 2011 Serkkuni sai ylipuhuttua minut kokeilemaan vanhoja kortteja jotka itse esittelin hänelle monta vuotta aikaisemmin siitä se homma lähti pyörimään. Varsinaisesti 2012 alussa menin ekaan turnaukseen ja siitä lähtien on tullutkin pelattua vähän enemmän (1-2 turnausta/vko). Kortteja on tullut hommailtua kokoajan lisää nyt on lappuja 5-8 legacy turnauspakkaan.

Poissa Apophis

Vs: Minä olen...
« Vastaus #87 : 31.10.13 - klo 22:54 »
Hei mitäs, vois tänne jotain kirjottaa.

Kohta 20 vuotias poika, joka muutti juuri hetki sitten hämeenlinnasta helsinkiin. Mulla tais olla joku new phyrexia introdekki joskus. Tällähetkellä olen keskittynyt ainoastaan commanderiin. Se on ihan kivaa. Kaipaisin myös ehkä peliseuraa uudessa kaupungissa, oluen kera tai ilman.

Olen vailla opiskelupaikkaa tai töitä. Olen kiinnostunut musiikista. Tatuoin rumia juttuja kavereiden kehoon harrastuksena.

Tälläi lyhyesti, kiitos ja heihei. Laittakaa viestiä jos commanderi kiinnostaa.

Poissa VVirtanen

Vs: Minä olen...
« Vastaus #88 : 13.01.14 - klo 21:43 »
Moro,

Olen Virtanen Tampereelta ja MTG:tä on tullut pelailtua  5-6 vuotta on/off meiningillä keittiöpöytien ääressä. 2013 vuoden puolella kävin kokeilemassa ensimmäisen sealed turnauksen PKP:ssä Theroksen julkaisun aikaan.
Suosikkivärinä toimii musta + sininen tai valkoinen, fiiliksestä riippuen. Dimir oli ensi ihastus, josta homma sitten leviskin vähän joka värille, mutta aina palaten mustan puolelle.

Nyt taas vaihteeksi alkaa samat naamat ja pakat pikku hiljaa riittämään ja yritänkin siirtyä puokin tapahtumiin pelailemaan tuossa helmikuun taitteessa, kun työpaikka sattuu mukavasti olemaan kävelymatkan päässä Puokista.

Harrastan myös figupelaamista ja joitain figuskenestä entuudestaan tuttuja nikkejä täällä näyttääkin pyörivän.

Poissa Nurumera

Vs: Minä olen...
« Vastaus #89 : 17.01.14 - klo 04:51 »
Hei,

Nimimerkin taakse kätkeytyy Kuopion suunnalta lähtöisin oleva, mutta nykyisin Jyväskylässä vaikuttava, 23-vuotias keittiönpöytäsankari ja yliopistoretku.

Magicin pelaaminen alkoi pari vuotta sitten, kun yhden kaverin kanssa päähän pälkähti, että kyseessähän voisi olla hauska peli. Ainoa aiempi kontaktipinta peliin oli se, että olin nähnyt kortteja kaverin isoveljellä joskus ala-asteikäisenä. Ensimmäiseksi tuli sitten ostettua Toolkit (M10 ja Zendikarin kortteja), mistä seurasi se, että kortteja oli paljon, mutta minulla ei ollut mitään hajua, mitä niillä tekisin. Onneksi eräs toinen opiskelukaveri sattuikin olemaan vanha tekijä, ja pääsin alkuun. Nyt peliporukka onkin hieman laajentunut ja hauskoja hetkiä on riittänyt.

Pääasiallisesti pelailen siis kasuaalisti kaveriporukassa. Kahteen prelluun olen tähän mennessä uskaltautunut mennä selkääni ottamaan. Tämän vuoden tavoitteena olisi uskaltautua draftipöytien ääreen. EDH-pakkakin olisi tarkoitus saada kasattua. Constructed-formaateissa kilpaileminen saa varmaankin odottaa siihen asti, että olen iso ja rikas.

Muihin harrastuksiini kuuluvat mm. kamppailulajit, pehmomiekkailu ja partio.

Eli terve vaan kaikille!
Keittiöpöytien ääressä jo/vasta vuodesta 2011.