Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Ext pakkoja.  (Luettu 2808 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Gr1d

Ext pakkoja.
« : 23.10.06 - klo 22:31 »
Kertokaa/listatkaa jotain hyviä/keskitasoisia extended pakkoja. Vaikkapa semmosta minkä sais noin 100€:lla kasaan tai alle. Jos ei muuta tule mieleen niin kertokaa millä itse pelaatte kun olen vähän pihalla nykypäivän extendedistä..

Poissa kolatatti

Vs: Ext pakkoja.
« Vastaus #1 : 23.10.06 - klo 22:35 »
Ichorid taitaa olla pienine variaatioineen aika kova.

http://boards1.wizards.com/showthread.php?t=644452

Tuosta tuo alempi lista on aika hyvä runko. Tuossa ei ole montakaan vaihdettavaa slottia mutta nuo muutamat voi hienosäätää omalle pelityylille sopivaksi.
EHLO you say? I'm interested...

Poissa oltrak

Vs: Ext pakkoja.
« Vastaus #2 : 24.10.06 - klo 00:17 »
Ichorid pärjäsi vissiin ihan kohtuullisesti pari viikkoa sitten Tampereella olleessa yhdeksän miehen turnauksessa, joskin sen jälkeen on tullut Tormod's Crypt lisäkiusaksi. Goblindekkejä oli kaksi, josta toinen tosin tuli vissiin viimeiseksi. Vihreitä aggroja oli ainakin yksi, joku Urzatron-hässäkä löytyi kuten myös Rock ja Affinity. Itse pelasin mustavalkoista pakkaa johon laitoin hyviä kortteja jotka maksavat yksi tai kaksi manaa + Vindicatet. Enpä kyllä muista kuka voitti, en minä ainakaan. Mutta tuon perusteella ehdottomasti hauska formaatti, jossa rogueillakin on mahdollisuudet.

Tuolla on artikkeli jossa ainakin esitellään vihreää aggroa ja urzailua ja linkkejä löytyy muihinkin dekkeihin. Luulisin, että suurin osa extended-dekeistä mahtuu sataan euroon. Tosin kuten tuossa artikkelissakin todetaan, muuttanee Time Spiral extendediä melkoisesti.

Poissa Laava

Vs: Ext pakkoja.
« Vastaus #3 : 24.10.06 - klo 08:41 »
Enpä kyllä muista kuka voitti, en minä ainakaan.
Kyseisen turnauksenhan voitti juurikin Ichorid, toiselta sijalta löytyi Izzetron.
DCI Level 1 Judge


Ufojen kosminen viesti

Poissa veijari

Vs: Ext pakkoja.
« Vastaus #4 : 24.10.06 - klo 10:15 »
Yksi halpa&hyvä decki on madness. Siinähän ei edes tarvitse sijoittaa rareihin kuin muutama euro painlandeihin ja se on nopea & vahva alku ja midgamessä ja jos vastustaja ei pelaa gravehatea niin flashback korttien ansiosta myös lategame on melko vahvaa halpojen matojen ja extrakorttien muodossa.
Psychatog deckin hintakin on noin 150e ja se on erittäin pitkään ollut tier1(joskin sitä "vihataan" sen takia, mutta mustalla pystyy myös itse vihaamaan hautaa & gobboja).
RDW on ollut niin kauan näkymättömissä että silläkin voisi yllättää jossain turnauksessa oikein hyvin ja deckin hinta pyörii siellä satasen tietämillä riippuen mitä kaikkia herkkuja haluaa laittaa.
« Viimeksi muokattu: 24.10.06 - klo 10:19 kirjoittanut veijari »