Poromagia

Äänestys

Mitä pakka tyyppiä itse pelaat?

Poltto
11 (12%)
Controll
22 (23.9%)
Liha
21 (22.8%)
Nakki
6 (6.5%)
Combo
23 (25%)
Joku muu, mikä?
9 (9.8%)

Äänestäjiä yhteensä: 91

Kirjoittaja Aihe: Äänestys: Minkä laisia pakkoja yleensä pelataan?  (Luettu 4811 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa papana

Tällänen tai ainakin tämän tapainen topicci taisi olla jo, mutta se on ehkä hieman vanhentunut, eikä se vastaa aivan tähän kysymykseen. Joten kertokaapas nyt mitä pelaatte. Itse pelaan Controllia tai Nakkia. ;)
« Viimeksi muokattu: 23.12.06 - klo 08:58 kirjoittanut cosminen »
H/W   

''Kun syöt, kannattaa niellä...''

Poissa DaiJou

Vs: Minä laisia pakkoja yleensä pelataan?
« Vastaus #1 : 20.11.06 - klo 19:20 »
Kysymys on hyvä, mutta kuuluu varmastikkin myös muihin formaatteihin, eikä pelkästään Stardard osioon?
Kuitenkin vastaan että Combo

Poissa papana

Vs: Minä laisia pakkoja yleensä pelataan?
« Vastaus #2 : 20.11.06 - klo 19:29 »
Noh... Itse asiassa tässä ajan lähinnä takaa erilaisten type 2 pakka tyylien pelaamista.
H/W   

''Kun syöt, kannattaa niellä...''

Poissa Fumba

Vs: Minä laisia pakkoja yleensä pelataan?
« Vastaus #3 : 20.11.06 - klo 19:42 »
Minulla on useampi erityylinen T2-pakka. Voisitko editoida äänestystä niin, että voisi äänestää useampaa vaihtoehtoa?

Poissa papana

Vs: Minä laisia pakkoja yleensä pelataan?
« Vastaus #4 : 20.11.06 - klo 20:54 »
Minulla on useampi erityylinen T2-pakka. Voisitko editoida äänestystä niin, että voisi äänestää useampaa vaihtoehtoa?

Valitettavasti sitä en enää saa muutettua, mutta voithan toki kertoa pakkojen tyylisi tähän topicciin tai äänestät sitä joka on mielestäsi mukavin pelattava. 8)
H/W   

''Kun syöt, kannattaa niellä...''

Poissa Balthor

Vs: Minkä laisia pakkoja yleensä pelataan?
« Vastaus #5 : 22.11.06 - klo 21:09 »
Itsellä on hirveä hinku nykyään pelata 3-värisiä controlleja. Joten äänestin Controllia.

Poissa hall0n

Vs: Minkä laisia pakkoja yleensä pelataan?
« Vastaus #6 : 24.11.06 - klo 13:57 »
Sitä tulee vähän kaikenlaista pelailtua, enimmäkseen aggroa. Mutta tämä todistaa että yritän jotain controlliakin aina joskus välillä väsätä

Poissa Sontaläjä

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • D'OH!!! HÄN RESOLVAA TEFERIN
Vs: Äänestys: Minkä laisia pakkoja yleensä pelataan?
« Vastaus #7 : 26.12.06 - klo 10:32 »
Itse pelaan KarstenBotBabyKillersin mukautettua versiota..

Poissa andi

Vs: Äänestys: Minkä laisia pakkoja yleensä pelataan?
« Vastaus #8 : 26.12.06 - klo 17:18 »
ja yleisesti ottaenhan voi pelata useampaakin dekkiä? esim omistan combo, controll.. kumpaa pelaisin seuraavassa FNM:mässä?

Poissa löllerö

Vs: Äänestys: Minkä laisia pakkoja yleensä pelataan?
« Vastaus #9 : 26.12.06 - klo 22:18 »
Itse pelailen, varsinkin FNM:ssä, lähinnä controlleja jotka voittavat vastustaja luovuttamiseen. :D
Mutta tulee sitä joskus agroa ja comboa pelailtua, ehkä enemmän comboa kuitenkin. ;)

Poissa AnKKa

Vs: Äänestys: Minkä laisia pakkoja yleensä pelataan?
« Vastaus #10 : 27.12.06 - klo 12:57 »
Itse tulee myös pelailtua monenlaisia deckejä, mutta yleensä ne eivät (ainakaan minun mielestäni) kuulu varsinaisesti mihinkään vaihtoehdoista..  Ehkä voisin pakkojani luokitella poltoksi ja controlliksi... Äänestin kuitenkin Comboa koska uusin pakkani (ei kyllä muuten oikeasti ole combo) on mielestäni varsin combo-pakan tapainen  ;D
Eli loppujen lopuksi sanoisin kuitenkin Poltto ja Control.

Poissa sCL

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • For a few seconds, this place was Armageddon.
Vs: Äänestys: Minkä laisia pakkoja yleensä pelataan?
« Vastaus #11 : 27.12.06 - klo 13:14 »
Comboa ja controllia. Aggroon en yleensä koske, poikkeuksena taitaa olla yksi aggrocontrol pakka.

Poissa Jirry

Vs: Äänestys: Minkä laisia pakkoja yleensä pelataan?
« Vastaus #12 : 30.12.06 - klo 00:07 »
Vaikka en kovin aktiivinen foorumikäyttäjä mielestäni olekaan, mielelläni vastaan tällaiseen topiciin.

Omistan kaksi erilaista pakkaa ja kolmatta valmistelen pikkuhiljaa. Äänestin "Muu", syynä on kaikkien tuntema Ravnican Dimir. Eli tämä Sini-musta T2 "kiltapakka" perustuu kokonaan pakan tyhjentämiseen, (tästä on joku termikin olemassa mutta huonomuistisena ihmisenä en ala arvailemaan.)

Toinen pakka taasen on selkeää lihaa, tai no miksikä pakka joka koostuu kokonaan mörmöteistä kutsutaan. Kyseessä ovat sliverit, ja puolet pakasta on niitä manojen ja Slate of Ancestryjen lisäksi.

Muuten... tässä en ole ehtinyt ottaa selvää, mitä ihmettä tarkoittaa termi "aggro"?
Have/Want

"Praise the Sun!"

Poissa AnKKa

Vs: Äänestys: Minkä laisia pakkoja yleensä pelataan?
« Vastaus #13 : 30.12.06 - klo 10:36 »
Muuten... tässä en ole ehtinyt ottaa selvää, mitä ihmettä tarkoittaa termi "aggro"?
Tuolta löytyy yhtä sun toista.
Eli aggro on: "..yleisnimitys pakoille, jotka pyrkivät nopeaan voittoon creaturejen ja esim. suoran vahingon avulla. Esimerkkejä Aggropakoista: Sligh, Stompy, WW."
Ja oma vastaukseni topicciin löytyy tuosta 3 viestiä ylempänä.  :D
« Viimeksi muokattu: 30.12.06 - klo 10:39 kirjoittanut AnKKa »

Poissa Rogeri

Vs: Äänestys: Minkä laisia pakkoja yleensä pelataan?
« Vastaus #14 : 25.01.07 - klo 07:46 »
Token Life pakka on aika hyvä vaikken ole voittanutkaan kun 1 matsin :D
Puuttuu kaikki hyvät kortit siitä :-[ Eli combo.
« Viimeksi muokattu: 25.01.07 - klo 09:47 kirjoittanut Rogeri »
.  (')-(')
   (*_*) 70 lvl Critter
   (')  (')
            Buy World of Warcraft: Burning Crusade
Aina ei voi voittaa, aina voi hävitä ja kun häviää aina voi selittää.

Poissa Daigal

Vs: Äänestys: Minkä laisia pakkoja yleensä pelataan?
« Vastaus #15 : 05.02.07 - klo 20:08 »
Controllia ja aggroa pelaan pääasiassa. Sitten jotain niin sekalaista, ettei sitä oikein voida lukea mihinkään. Ja jos voidaankin niin se on sitten aggrocontrollia.

Vs: Äänestys: Minkä laisia pakkoja yleensä pelataan?
« Vastaus #16 : 05.02.07 - klo 21:27 »
Aggroa tulee pelattua koska sillä on tarpeeksi yksinkertainen toiminta periaate minun aivoilleni

edit. tai no jotain alkeellista controllia saattaa tulla pelattua
« Viimeksi muokattu: 08.02.07 - klo 20:27 kirjoittanut fallen angel 91 »

Poissa one fool

Vs: Äänestys: Minkä laisia pakkoja yleensä pelataan?
« Vastaus #17 : 06.02.07 - klo 19:49 »
Combocontrol. On se aina niin hienoa tappaa itsensä manaburniin tai dualeihin yms. ja kivaa on myös kusta oman combonsa hienouksiin, contro huolehtii siitä, että kummallakaan ei ole kivaa.