Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Ruokolahti...  (Luettu 2008 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tontsa

Ruokolahti...
« : 11.12.06 - klo 12:03 »
Olen alottamassa siviilipalvelusta ruokolahdella 18.12.06 ja olisinkin kyselemässä onko ruokolahdella pelaajia,
koska olisi mukava pelata ja tutustua uusiin pelaajiin. Kaikki jotka tunnustavat olevansa ruokolahdelta ja
haluaisivat mahdollisesti pelata kanssani voivat ottaa minuun yhteyttä soittamalla, sähköpostilla tai tänne kirjoittamalla,
ja muutkin ihmiset saavat ottaa yhteyttä jotka asuvat ruokolahden lähellä tai ovat tulossa käymään ruokolahdella.

Puhelinnumeroni:
050-5668240

Sähköpostiosoitteeni:
[email protected]

-Toni
« Viimeksi muokattu: 11.12.06 - klo 12:30 kirjoittanut Tontsa »

Poissa miinin

Vs: Ruokolahti...
« Vastaus #1 : 11.12.06 - klo 13:57 »
Team Rasila -maininnasta tunnistat Ruokolahden/Imatran seudun alkuperäiset pelaajat - tosin taitaa olla, että vain instiqma ja Mindraakki enää ko. seudulla asuvat. Junnuja taitaa Imatralla muutamia ei-niin-järjestäytyneitä porukoita olla, mutta taso sillä puolella ei kovin päätä huimaava ole. Itse voisin kuitenkin vanhempiani tapaamassa käydessä toki pelailla - 'conissakin olen sinut jo muutamana vuonna tainut tunnistaa - ja joka kerta olet yhtä hämmästynyt ollut:) Mutta omalta osaltani opiskelut loppuvat 14.12:sta ja töistäkin on hieman lomaa, joten joulun jälkeen esim. maanantaina saattaisi vapaata aikaa pelailuun löytyä - uskoisin, että Myös Adarin innostunee...