Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Diablo II: Lord of Destruction pelaajia?  (Luettu 25795 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa JunioRcmf

Diablo II: Lord of Destruction pelaajia?
« : 19.05.07 - klo 21:18 »
Hei! Ainakaan haulla en löytänyt tästä aiheesta ketjua joten päätin sellaisen perustaa eli löytyykö täältä ketään D2: LoD pelaajia (lähinnä nettipelaajia)?
Itse pelasin joskus pitkän aikaa sitten ja nyt on ollut reilu vuoden (vai kahden?) mittainen tauko ja päätin aloittaa alusta. Toistaiseksi löytyy vain yksi hahmo, summoner Necro (ladder, ei-hc; kirjoittamis hetkellä tasolla 13) ja sitten, kun sillä on vähintään normin menty läpi niin ajattelin jo ennen lopettamistani kesken jääneen hahmotyypin kokeilua eli Polearm Barbariania (sekin tulee olemaan ladder, non-hc).
En nyt muista miten kavereita lisättiin ja mistä kaverilistaa pystyi katsomaan niin voisiko joku kertoa mitkä ne komennot olivat?
Siltä varalta, että joku haluaa minut kaverilistalleen lisätä niin käyttiksen nimi on JunioRcmf ja toistaiseksi ainoan hahmon nimi Faust-san (tuli tuossa katsottua Shaman King anime loppuun ja siitä suosikkihahmoni nimen otin käyttöö hahmolleni, ja Faust oli Shaman Kingissä necromancer btw).

Joo eli siis nyt sain vähän aikaa sitten tässä uuden koneen, jossa ei ole enää netin kanssa ongelmia ja päätin taas kerran jatkaa pelaamista. Vanha tilini on täysin kuollut ja loin uuden, jonka nimi on Farhaven. Minut saa vapaasti lisätä kaverilistalle, jos haluaa.
Tällä hetkellä hahmona on lvl50 bone necro ja pari random ukon alkua.
Pelaan tällä hetkellä ihan normi ladderia, mutta olen ajatellut jossain vaiheessa aloittaa myös hardcore ladderin pelaamisen. Nonladderia en pelaa.
« Viimeksi muokattu: 28.06.08 - klo 22:47 kirjoittanut JunioRcmf »

Poissa Dark Knight

Vs: Diablo II: Lord of Destruction pelaajia?
« Vastaus #1 : 19.05.07 - klo 22:19 »
Minulta löytyy DII:LOD. Mulla on pari nettipelihahmoa, joista eniten pelaan Bone-Necromancerilla. Kyllästyin yksinpeliin sen jälkeen, kun olin vetänyt kaikki vaikeustasot läpi Necromancerillani. Hell-vaikeustaso ei oikein enää napannut, kun Baalin tappamisessa meni ikä ja terveys. Nettipeli toki menee, koska siellä sentään pystyy käytännössä keräämään kaikki setit ja uniikit. Kaipa sitä joku kerta voisi Diabloa taas pelata. Ota yhteyttä.
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa mahonen

Vs: Diablo II: Lord of Destruction pelaajia?
« Vastaus #2 : 20.05.07 - klo 13:56 »
Itsekkin tuon kyseisen pelin omistan. Nyt en kyllä ole jaksanut varmaan vuoteen pelata, mutta jos kiinnostusta on niin tokihan voisin tulla pelailemaan taas :)

Ps. Omistan varmaankin 4 eri tyyppi ~20lvl. Ovat kyllä saattaneet poistua  kun en ole pelannut aikoihin :-'

Poissa raastin

Vs: Diablo II: Lord of Destruction pelaajia?
« Vastaus #3 : 01.06.07 - klo 08:06 »
Itse aloitin tuossa viime syksynä pelaamaan ja olen pelannut vähän hajanaisesti. Netissä kaikki hahmoni, mutta vain minun Barbaaristani (52 lvl) on näiltä näkymin jotain tulossa. Kait sitä kesällä vois taas jatkaa kaverin kanssa pelaamista.

Poissa JunioRcmf

Vs: Diablo II: Lord of Destruction pelaajia?
« Vastaus #4 : 01.06.07 - klo 13:40 »
Itseppä nyt olen vähän pelaillut ja hahmoni ovat:
Faust-san - Summoner Necro - lvl30
Robin-chan - Fire Sorsa - lvl50
Kuhn-san - Vengeance Paladin - lvl7

Tuo Pala on uusi kokeilu voisiko sellainen toimia, epäilen vahvasti, mutta kyllä sitä nyt pitää välillä jotain uuttakin kokeilla, kun on ennen lopettamista useimmat tutut ja turvalliset valinnat käyty läpi.
Edit: Paladin on nyt lvl12.

Vanhaa tietoa.
« Viimeksi muokattu: 28.06.08 - klo 22:48 kirjoittanut JunioRcmf »

Poissa Bodom2

Vs: Diablo II: Lord of Destruction pelaajia?
« Vastaus #5 : 01.06.07 - klo 20:00 »
Juu, kyllähän tuota LODia on tullut pelattua  :)
on lvl 92 amazon, 81 WWassa (tällä hetkellä ainoa OK hahmo), ja 6 muuta accountin slottia +80 charoja muistaakseni ;) omaisuutta löytyy niin että alta pois!  ;)
Jos löytyy innostuneita, ni voin €uroja/MTGtä ottaa vastaan d2 kamasta/accountistani)
Mutta jos d2LOD pelisessiot kelpaavat/kiinnostavat, ni laittaakaa privaa. Voin varmaankin muutaman runen/kaman vipata että pääsette pojat alkuun ;) voin kaveriltakin kysäistä että jos hän ei enää innostu, ni voin niitä parhaita kamoja pyytää ilmaiseksi.
Mutta jos apuja tarvitsette, privatkaapas mulle, ni katotaan että jos päästäisiin joskus diabloa pelailemaan.

~Janne
Myydään leka maverick:

http://mtgsuomi.fi/listat/Bodom2/om/

Poissa Simotus

Vs: Diablo II: Lord of Destruction pelaajia?
« Vastaus #6 : 02.06.07 - klo 22:41 »
Itseppä nyt olen vähän pelaillut ja hahmoni ovat:
Faust-san - Summoner Necro - lvl30
Robin-chan - Fire Sorsa - lvl50
Kuhn-san - Vengeance Paladin - lvl7

Tuo Pala on uusi kokeilu voisiko sellainen toimia, epäilen vahvasti, mutta kyllä sitä nyt pitää välillä jotain uuttakin kokeilla, kun on ennen lopettamista useimmat tutut ja turvalliset valinnat käyty läpi.
Edit: Paladin on nyt lvl12.

Vengeance-paladinhan kuulostaa omien kokemusten pohjalta ylivoimaisesti toimivimmalta noiden vaihtoehtojen joukosta ^^
"Peli on henkisesti jo voitettu, kun Battle of Wits-pakkaa alkaa sekoittaa"

H/W: http://kapsi.fi/~tharna/forums/index.php?topic=14575.0

Poissa JunioRcmf

Vs: Diablo II: Lord of Destruction pelaajia?
« Vastaus #7 : 02.06.07 - klo 23:23 »
Vengeance-paladinhan kuulostaa omien kokemusten pohjalta ylivoimaisesti toimivimmalta noiden vaihtoehtojen joukosta ^^
Summoner Necro pääsee yksin normin läpi ja nm aika pitkälle, mutta hellissä voi kuulemma tuottaa jo vähän vaikeuksia, mutta jos armeijan saa kerättyä niin olen tavannut pelaajia, jotka onnistuvat hakkaamaan hellin Diablon armeijallaan (ihmetyttää vaa miten kovat tavarat on, että armeija pysyy hengissä sitä vastaan...).
Tuli Sorsa on tietenkin perinteiseen mf jahtiin ja Andylla nyt sattuu olemaan vaikeustasosta riippuen joko 0 tai jopa miinuksella tuo fire resist ja se droppaa hyvää tavaraa ja tuli sorsalla pääsee helposti normin läpi yksinkin, mutta nm ja hell tarvitsee jo avustusta runsaiden fire immuniteettien takia.
Vengeance Paladinista ei ole hajuakaan tuleeko toimimaan, mutta sillä harvemmin on immuniteetteja vastaan ongelmia ellei täysin paska tuuri käy. Pitänee pistää pari pojoa Meditationiin, koska tuo Vengeance syö aika rutosti manaa, jos sitä haluaa jatkuvasti käyttää.

Poissa Dark Knight

Vs: Diablo II: Lord of Destruction pelaajia?
« Vastaus #8 : 03.06.07 - klo 09:30 »
Lainaus käyttäjältä: JunioRcmf
Summoner Necro pääsee yksin normin läpi ja nm aika pitkälle, mutta hellissä voi kuulemma tuottaa jo vähän vaikeuksia, mutta jos armeijan saa kerättyä niin olen tavannut pelaajia, jotka onnistuvat hakkaamaan hellin Diablon armeijallaan (ihmetyttää vaa miten kovat tavarat on, että armeija pysyy hengissä sitä vastaan...).

Ei ole edes vaikeaa. Kymmenen pistettä Reviveen+esineistä tulevat lisäpisteet, hiukan pisteitä (ellei enemmänkin) Skeleton Masteryyn, herätät henkiin viimeisestä Sealista tulleen uniikin Venom Lordin porukan, isket Diablon kimppuun, heität siihen isotasoisen Iron Maidenin ja paukutat isotasoisella Bone Spiritillä. Kyllä se Diablo siihen kaatuu. =D Baal onkin sitten tosiaan toinen juttu. Siihen ei lähitaistelijat oikein pure, mutta ampujat oikeastaan aika hyvin.


ps. Jos luurankoja tarkoitat, niin ne tosiaan kaatuu kuin keilat, kun Diablo tekee Fire Novan. Lurkkikset on oikeasti tosi surkeita hellillä.


EDIT

Muistin juuri, että Iron Maiden heikkenee aika rutosti hellille tultaessa. Sen takia käytinkin Amplify Damagea ja se oikeastaan toimi paremmin Revivien kanssa.
« Viimeksi muokattu: 03.06.07 - klo 11:34 kirjoittanut Dark Knight »
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa Veritas

Vs: Diablo II: Lord of Destruction pelaajia?
« Vastaus #9 : 03.06.07 - klo 11:55 »
En tiedä onko asia muuttunut päivitysten myötä, mutta paras kompo Necromancerilla on Iron Maiden ja Blood Golem. Kun vihu johon on nakattu Iron Maiden lyö Blood Golemia, lasketaan heijastettu isku Golemin tekemäksi ja sekä Golem että Necro saavat lifeä. Ihan sama miten Golem lyö kun vihut tappavat Maidenin ansiosta itse itsensä, eikä se myöskään kuole. Muistaakseni kikka toimi kylläkin vain meleessä...

Itse olen eniten hakannut singleä Paladiinilla. Zealin ja oliko se nyt Vigilancen tms. (aura joka lisää hyökkäysnopeutta) avulla Paladiini nakittaa ne oliko 6 iskua alle sekunnissa. Harmi kun päivityksen myötä laskivat tuota Zealilla lyötävien iskujen määrää... Oli se hauska lyödä yli kymmentä iskua/sek..

Poissa Bodom2

Vs: Diablo II: Lord of Destruction pelaajia?
« Vastaus #10 : 03.06.07 - klo 15:18 »
Periaatteessa jätkä kun jätkä tappaa diablon muutamissa sekunneissa, jos on hyvät kamt ;) parhaimillaan amazonini tappoi hellin baalin alle 10 sec ;) :D:D
Myydään leka maverick:

http://mtgsuomi.fi/listat/Bodom2/om/

Poissa TaRaN

Vs: Diablo II: Lord of Destruction pelaajia?
« Vastaus #11 : 07.06.07 - klo 15:19 »
Ja tämähän ei toimi hellissä eikä Nm. Niille jotka tuota summoner necroa ihmettelevät; Decreipify+ joku random skele = voitto
Tämä siitä, että bossit eikä muutkaan ököt voi tehdä spellejä kun ovat tämän kirouksen alaisena. Necro on tämän takia ehkä paras bossintappaja, vaikka ei nopein olekkaan.

Poissa mahonen

Vs: Diablo II: Lord of Destruction pelaajia?
« Vastaus #12 : 20.06.07 - klo 23:53 »
Nyt omistan ~35lvl fire sorsan. Harmittaa kun en muista millä komennolla saa listättyä kaverin friendlistalle enkä muista miten kaverille pystyy kirjoittamaan vaikka ei olekkaan samassa servussa  :'( Eli kertokaas millä toiminnoilla pystyn nämä tekemään.

Poissa SnowCrow

Vs: Diablo II: Lord of Destruction pelaajia?
« Vastaus #13 : 21.06.07 - klo 12:49 »
Nyt omistan ~35lvl fire sorsan. Harmittaa kun en muista millä komennolla saa listättyä kaverin friendlistalle enkä muista miten kaverille pystyy kirjoittamaan vaikka ei olekkaan samassa servussa  :'( Eli kertokaas millä toiminnoilla pystyn nämä tekemään.
Kun haluat whispata kaverillesi, kirjoita "/w nimi teksti" (tai "/whisper nimi teksti"). "/r teksti" lisää viimeksi sinulle kuiskanneen tyypin nimen siihen, eli voit vastata suoraan ilman nimen kirjoittamista. "/f m teksti" lähettää saman viestin jokaiselle kaverilistallasi olevalle tyypille, ja listaan voit lisätä nimiä kirjoittamalla "/f a nimi" tai /f add nimi". :)

Poissa Anime1

Vs: Diablo II: Lord of Destruction pelaajia?
« Vastaus #14 : 26.06.07 - klo 21:23 »
en oo pelannu taas kohta puoleen vuotteen
mut mulla oli
70 lvl ice sorceres
70 lvl seal paladin
60 barbaari

Poissa K-o-f-f

Vs: Diablo II: Lord of Destruction pelaajia?
« Vastaus #15 : 28.06.07 - klo 22:57 »
Täälä pelaillaa kyllä diabloa mutta pieni tauko on kyllä nytte kehissä ku on runninu sitä nii paljon ja tuun runnimaa lisää sitä peliä
ja on sielä ainakin

80 lvl melee/bow soso
80 lvl bow ama
75 lvl hybrid assassin
jne.....


Poissa Mns

Vs: Diablo II: Lord of Destruction pelaajia?
« Vastaus #16 : 06.08.07 - klo 13:46 »
ite pelailin pari vuotta, mutta wowi meni edelle. Mulla oli ice sorsa millä juoksentelin hellin mephistoa läpi
 (menikö nimi oikein?) ja boostin kavereita. Kokeilin myös erinäisiä barbaareja, WW barbi full iikoolla toimii aika nätisti, mutta myöhemmin hankin sille kunnon kamat, jolloin sillä pysty juoksentelemaan hell-tasoa ees taas ilman suurempia ongelmia. trapsin 8,6k max damagella on ollut ihan kiva, tosin hellillä sillä ei voi tappaa kovinkaan monia koska litedmg ei tehoa. Sanoisin et WW-barbaari on paras (jos on kunnon kamat ;D), mutta hammerpala on periaatteessa paras boostija/magic finder. Itse en jaksanut koota kyseistä ukkoa kun ei ollut annihilusta enkä muutenkaan tykkää

niin tämmösiä kyseltiin enkä nähny vastausta niin muistelisin et
/f add kaverinnimi     ni tulleepi listalle
/f remove kaverinnimi         jos haluaa poistaa jonku
/f list      näkee ketä onlines

Poissa Ziilot

Vs: Diablo II: Lord of Destruction pelaajia?
« Vastaus #17 : 06.08.07 - klo 13:52 »
ei se annihilus oo joka maksaa vaa enigma, hoto yms :G.. ja pala torchi :E

Poissa Mns

Vs: Diablo II: Lord of Destruction pelaajia?
« Vastaus #18 : 06.08.07 - klo 15:36 »
paljos annihiluksen arvo on nykyisin? aikoinaan enigman arvo oli jotain 3 istiä ja annihilus jotaa 14. Pala torch on kyllä arvokas, mutta Hoto nyt sattu vaa olemaan minun omistuksessa :p

Poissa Ziilot

Vs: Diablo II: Lord of Destruction pelaajia?
« Vastaus #19 : 06.08.07 - klo 16:43 »
unid annin hinta ~ist, highrunet joku 3œ istii et kai se enigma joku 7-8 :)

Poissa Väinämöinen

Vs: Diablo II: Lord of Destruction pelaajia?
« Vastaus #20 : 06.08.07 - klo 16:49 »
Kyllähän LOD löytyy, mutta aikoinaan tuli mätettyä sitä niin paljon että ei oikein enää jaksa innostaa :-'
"Greatness, at any cost."

Poissa Mns

Vs: Diablo II: Lord of Destruction pelaajia?
« Vastaus #21 : 06.08.07 - klo 22:55 »
no jo on hinnat muuttunu. Tosin mä oisin kuullu et jotku asiat pikkasen kallistunu kun yhteen väliin oli sitä kamojen kopiointia niin mahottomasti ettei kehannu esim. SOJeja hankkia ollenkaan

Poissa JunioRcmf

Vs: Diablo II: Lord of Destruction pelaajia?
« Vastaus #22 : 06.08.07 - klo 23:43 »
no jo on hinnat muuttunu. Tosin mä oisin kuullu et jotku asiat pikkasen kallistunu kun yhteen väliin oli sitä kamojen kopiointia niin mahottomasti ettei kehannu esim. SOJeja hankkia ollenkaan
Johtu siitä, että uusi ladder season alkoi juuri vähän aikaa sitten niin ei ladderis kamat olekkaan niin helposti tarjolla vielä ja muistaakseni tuohon kamojen kopiontiin vastattiin päivityksellä, joka esti ainakin jonkin kopiointi tavan käyttämisen.

Poissa Ziilot

Vs: Diablo II: Lord of Destruction pelaajia?
« Vastaus #23 : 06.08.07 - klo 23:51 »
ja annihiluksia pystyy nykyään tradeemaan tradeikkunassa, en tosin tiedä vaikuttaako tää arvoihin?

Poissa Mns

Vs: Diablo II: Lord of Destruction pelaajia?
« Vastaus #24 : 07.08.07 - klo 16:59 »
ja annihiluksia pystyy nykyään tradeemaan tradeikkunassa, en tosin tiedä vaikuttaako tää arvoihin?

muistaakseni sei vaikuttanut ainakaan Torchien arvoihin, mutta paha sanoa kun en pelaa enään. Jos ennemmin olisin huomannut tämän topicin ni olisin lahjottanu kamani poies. Mutta vietelkää mukavia pelihetkiä diablon parissa!

Poissa Jirry

Vs: Diablo II: Lord of Destruction pelaajia?
« Vastaus #25 : 10.08.07 - klo 11:42 »
Kerta on myös olemassa tämä Diablo II: LOD:n "modi" nimeltä Valhalla, niin jos jollakin kokemusta tästä modista niin voisiko joku henkilö ystävällisesti kertoa miten tämän asennus onnistuu? On ollut "pieniä" ongelmia sen kanssa, perin monimutkainen asentaa...

Kiitos jo etukäteen.
Have/Want

"Praise the Sun!"

Poissa Oscu

Vs: Diablo II: Lord of Destruction pelaajia?
« Vastaus #26 : 05.10.07 - klo 17:00 »
Voih nyt tekee taas mieli pelata sit diabloo... *asentaa*

Poissa Kavu

Vs: Diablo II: Lord of Destruction pelaajia?
« Vastaus #27 : 06.10.07 - klo 13:15 »
Itsekin innostuin noin viikko sitten taas. Pelataan tosin hamachin yli lanissa, koska kaikilla ei ole aitoa cd-keytä battle.netiä varten (tottakai itsellä on). Löytyy lvl 68 ice sorceress, normalista läpi vedetyt zeal-paladin ja joku random assassin. Nyt aloin pelaamaan zoomanceria joka on jossain lvl 15 kohdilla. Luultavasti muuttuu hellillä viimeistään kelvottomaksi kun olen niin paljon työntänyt skillejä skeletoneihin, mutta ne on niin huoleton taktiikka normilla.

Poissa Polari

Vs: Diablo II: Lord of Destruction pelaajia?
« Vastaus #28 : 06.10.07 - klo 23:29 »
Eipä vähään aikaan ole enää Diablo napannut koska Titan Quest on "vähän Kuin Diablo mutta parempi". Täällä päin on kanssa suunniteltu Hamachi/Wippien/whatever -virtuaalilanipelejä (siis TQ:lle, ei Diablolle) mutta homma kusee koska kahdella osallistujalla on Vista. Siinähän ei tietenkään mikään toimi kuin pitäisi, ja eri vaihtoehtojen tutkiminen ja debuggaus ei ole ihan yhtä kiinnostavaa kuin pelaaminen.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa Schembo

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Opinions are like assholes, everybody's got one
Vs: Diablo II: Lord of Destruction pelaajia?
« Vastaus #29 : 07.10.07 - klo 07:26 »
joensuussa on myös yksi lodin pelaaja :)

jos tarvii peli kaveria niin tuollaisia acc voi kokeilla:schembot,minja1-5

uudessa ladderissa on tällä hetkellä 94 lvl light sorc(45 000 dmg atm) ja 94 lvl hammer pala eli saatan voida rushatakkin tarpen vaaatiessa

non ladderiin löytyykin sitten melkein kaikki mahdolliset common buildit
H/W
Myynti/osto
Mie

Common sense-So rare it's a god damn super power