Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Travian  (Luettu 3230 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Spohjo

Travian
« : 04.06.07 - klo 22:42 »
Pelaako kukaan täällä Traviania? Itse pelaan kolmella eri serverillä ja sanoisin että aivan huippu peli (:

Ne ketkä eivät vielä ole löytäneet tätä aivan mahtavaa peliä: Tänään alkoi s3.fi, eli Suomen kolmos "speed" servu.
http://s3.travian.fi/ <--- Suosittelen kokeilemaan, tosin sillä varauksella että menettää muun elämänsä.
« Viimeksi muokattu: 07.06.07 - klo 22:26 kirjoittanut Spohjo »

Poissa one fool

Vs: Travian
« Vastaus #1 : 04.06.07 - klo 23:45 »
Pelasin, mutta lopetin sillä peli alkoi käymään tylsäksi ja vaatia liikaa huomiota. Jatkuvat hyökkäilytkään eivät houkutelleet jatkamaan.

Poissa papana

Vs: Travian
« Vastaus #2 : 05.06.07 - klo 00:30 »
Itse pelaan tätä peliä. Muuten hyvä, mutta kehitys kestää liaan kauan, eikä taisteluita voi katsella...
H/W   

''Kun syöt, kannattaa niellä...''

Poissa miinin

Vs: Travian
« Vastaus #3 : 05.06.07 - klo 00:42 »
Itse pelailin server 6:en alkuajoista (johtavalla pelaajalla oli aloittaessani kolme kylää) lähes sen loppuun aktiivisesti - eli lähes vuoden ja voin sanoa, että peli on alun innostuksen jälkeen aivan uskomattoman tylsä. Pientä syvyyttä peliin tuo alliancet, niiden väliset välienselvittelyt ja selkäänpuukotukset, mutta niistäkään ei juuri saa iloa, kun itse tapahtumat ovat vain yksinkertaisia "näin monta kuoli, näin monta tapoit" -inforuutuja. Ankeutta lisää myös se, että yksin ei voi taktikoida kuin sillä, että lähettää valehyökkäyksiä, jolloin se kenellä on suurin armeija on paras käytännössä riippumatta siitä miten sitä käyttää. Kylien kehittely menettää hieman merkitystää, kun niitä samoja rakennuksia kasaa viidettätoista kertaa ja ainut asia mikä muuttuu on se, että muiden kylien resursseilla ne valmistuvat hieman nopeammin. Summa summarun: alkuun hauskaa, välillä koukuttavaa ja lopulta uskomattoman tylsää.

Poissa papana

Vs: Travian
« Vastaus #4 : 05.06.07 - klo 00:49 »
Itse pelailin server 6:en alkuajoista (johtavalla pelaajalla oli aloittaessani kolme kylää) lähes sen loppuun aktiivisesti - eli lähes vuoden ja voin sanoa, että peli on alun innostuksen jälkeen aivan uskomattoman tylsä. Pientä syvyyttä peliin tuo alliancet, niiden väliset välienselvittelyt ja selkäänpuukotukset, mutta niistäkään ei juuri saa iloa, kun itse tapahtumat ovat vain yksinkertaisia "näin monta kuoli, näin monta tapoit" -inforuutuja. Ankeutta lisää myös se, että yksin ei voi taktikoida kuin sillä, että lähettää valehyökkäyksiä, jolloin se kenellä on suurin armeija on paras käytännössä riippumatta siitä miten sitä käyttää. Kylien kehittely menettää hieman merkitystää, kun niitä samoja rakennuksia kasaa viidettätoista kertaa ja ainut asia mikä muuttuu on se, että muiden kylien resursseilla ne valmistuvat hieman nopeammin. Summa summarun: alkuun hauskaa, välillä koukuttavaa ja lopulta uskomattoman tylsää.

Itse olen pelannut vasta noin. 3 viikkoa ja alkaa jo tuntua tylsältä... :-'
H/W   

''Kun syöt, kannattaa niellä...''

Poissa janne

Vs: Travian
« Vastaus #5 : 05.06.07 - klo 09:55 »
Travian sukkaa. Pelatkaa Tribal Warsia. Se on samantyyppinen, mutta kehitys on nopeampaa. Itse pelaan World 7:ssa. Jos aloitatte ja kiinnostaa tribe, pistäkää viestiä YoshiPoshi-nickille.

http://www.tribalwars.net/

Poissa Polari

Vs: Travian
« Vastaus #6 : 05.06.07 - klo 13:04 »
Itse kun kyselin eräältä kaverilta että millainenkos se Travian on, ensimmäiset sanat olivat "Oletko joskus pelannut Planetarionia?". Kyllä olen, ja sen vähän perusteella mitä olen myöhemmin Travianista nähnyt, juuri siltähän tuo vaikuttaisi. Ainakin Planetarionissa yli puolet pelistä tapahtui ircissä - kunhan alun techaus sun muu oli ohi, itse peli ei enää paljoa hienouksia tarjonnut vaan se "oikea" sisältö on suurten liittoutumien välinen nokkapokka. Traviania en itse ole jaksanut kokeilla kun yksi typerä vapaa-ajan syövä peli lisää ei juuri nyt houkuta, mutta mitä enemmän olen vilauksia pelistä nähnyt, sitä enemmän se vaikuttaa muuten täydelliseltä Planetarion-kloonilta erilaisella teemalla. Jopa Anastazian kommentit täsmäisivät, olettaen että pelissä ei ole ollut pääsivustoa syvemmällä.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa TaRaN

Vs: Travian
« Vastaus #7 : 07.06.07 - klo 15:23 »
Täytynee sanoa että olisin itsekkin lopettanut ajat sitten, ellen olisi perustanut omaa liittoumaa. Liittouman johtaminen (varsinkin jos se on omasi) tekee pelistä äärimmäisen mielenkiintoita. Siihen pitää etsiä uusia jäseniä ja liittolaisia ja sen jäsenten turvallisuus on useimmiten johtajan vastuulla. Itse perustin melko myöhään normaalin pienen liittouman, jota aloin sitten kasvattaa. Nyt se on kasvanut kahdeksi suureksi liittoumaksi, joista toinen on top. 100. Kylät kasvavatkin siinä sivussa, ja usein niiden tuottama hyöty menee liittoumalle.

Itse olen top 4 liittoumassa, CAU:ssa. Ihan hyvä peli vaikka onkin jo tullu tahkottua, kyllä se lisää mielenkiintoa kun siellä top 1000:ssa sijaitsee.