Poromagia

Kirjoittaja Aihe: (mana)(X) -korttien manacost?  (Luettu 1720 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Arcane

(mana)(X) -korttien manacost?
« : 16.09.07 - klo 15:10 »
On se nyt kumma, kun aina menee viestini väärälle alueelle... taas pistin ensin vahingossa väärin. Argh, mikäköhän minua vaivaa. Uusi kokeilu:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mikä on korttien, kuten Blaze, converted manacost? Jos vaikka nostan kyseisen kortin Dark Confidantilla, transmutean jotain etsiekseni kortteja tai kädessäni on kortti, joka antaa etsiä tietyn converted manacostin (tai vähemmän) omaavan kortin? Miten tämä toimii?
Nahkaa ja niittejä, miehisiä riittejä.

Poissa Rancid-

Vs: (mana)(X) -korttien manacost?
« Vastaus #1 : 16.09.07 - klo 15:11 »
X on 0 aina paitsi spellin ollessa stackissa. Stackissa olevan spellin X on se, mitä X:ksi valittiin spelliä pelattaessa.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa duracel

Re: (mana)(X) -korttien manacost?
« Vastaus #2 : 16.09.07 - klo 20:00 »
Blazen converted mana cost on siis stackissa X+1, mutta kaikkialla muualla 1. Kannattaa lisäksi lukaista Polarin kommentti tuosta ketjusta http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=15596.0

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!