Poromagia

Kirjoittaja Aihe: turnaukset, pelikaverit yms.  (Luettu 5400 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Excaliburr

turnaukset, pelikaverit yms.
« : 06.02.05 - klo 16:16 »
En moiti foorumia, hyvää ja HIENOA työtä on tehty, mutta jäi vaivaamaan, että miksi täällä ei ole turnaus ja-tai pelikaveri osiota, kun jokaisessa peliin kohtautuvassa foorumissa (esimerkki vaikka sotavasara.net, miniatyyrifoorumi) pitäisi olla. Joku vaikka järjestää turnauksen / pelitapahtuman ja haluaa virallisesti ilmoittaa siitä tänne foorumille. Jotkut ovat yksin ilman pelikaveria, ja haluaa ilmoittaa siitä.

PS. Mitäköhän muut on mieltä, itse olen kokeillut phpbb admin editoria, ei ollenkaan vaikeaa.   ;)

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
turnaukset, pelikaverit yms.
« Vastaus #1 : 06.02.05 - klo 21:25 »
Totta, tämä on puute. Mutta toistaiseksi paras tapa pistää ilmoitus on sijoittaa se tuonne yleisen keskustelun puolelle. Siellä on kuitenkin jo ollut turnausilmoituksia ja ne ovat vastaisuudessakin tervetulleita. Ja saa sitä peliseuraakin etsiä samaa kautta.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Cobalt

turnaukset, pelikaverit yms.
« Vastaus #2 : 06.02.05 - klo 21:46 »
Eikö silloin vielä kun www.mtfinland.com oli pysytyssä, ni ollut joku tollanen peliseuranhaku- palsta? Miks tuo urli ei muuten toimi nykyään, tai no, ei oo toiminu aikoihin?

Poissa DogMeat

turnaukset, pelikaverit yms.
« Vastaus #3 : 06.02.05 - klo 22:20 »
Lainaus käyttäjältä: "Cobalt"
Eikö silloin vielä kun www.mtfinland.com oli pysytyssä, ni ollut joku tollanen peliseuranhaku- palsta? Miks tuo urli ei muuten toimi nykyään, tai no, ei oo toiminu aikoihin?


Puurogolemi kai totesi sen turhaksi kun sitä ei käytetty mitenkään tms. Ehkäpä sille on sittenkin käyttöä? Toisaalta, en edes kerennyt tutustua siihen kunnolla, tai miten sen käyttö olisi ollut tehokasta tms.. Sehän taisi muutenkin olla vain jotain taulukkoa että kuka asuu missä tms.

Poissa Cobalt

turnaukset, pelikaverit yms.
« Vastaus #4 : 06.02.05 - klo 22:25 »
Mut eikö siel ollut myös kaikkee tietoa aloittelijoille ja tollasille..? Niinku turnaustietoa, sanastoa jne..jne. Minusta tuo olis kyllä hyödyllinen toiminto vieläkin. Varsinkin kun näitä aloittelijoitakin täällä näkyy pyörivän.

Poissa DogMeat

turnaukset, pelikaverit yms.
« Vastaus #5 : 06.02.05 - klo 22:55 »
Niin muuten olikin.. Oikeastaan itsekkin ihmettelin miksi se siivottiin. Minun mielestäni se oli hieno sivu ja kaikkea... Voisikin näyttää Puurogolemille tämän topicin jos hän kasaisi sen meille taas :)

Poissa duracel

turnaukset, pelikaverit yms.
« Vastaus #6 : 07.02.05 - klo 21:20 »
Hmm.. kyllä tuollaista "turnaustietopakettia" voisi kasata (ei sitä Puuron tarvi tehdä). Turnausformaatit, turnaustyypit, miten turnauksissa pelataan, mitä sinne tarvii mukaan jne jne. Sen voisi vaikka stickata sääntöpalstalle tai minne nyt vaan. Lähinnä siis haen sitä, että sitä voisi joku non-Puuro tarpeen tulleen vähän puukottaa.

Mitäs aloittelijoille sitten pitäisi kertoa? Ikuisuusprojektina mulla on ollut Stack-FAQ, koska stack on asia, josta aina kysytään, mutta enpä vaan ole saanut aikaiseksi. Koneen leviämisen takia se vanha pohjakin on jossain bittitaivaassa.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Andromes

turnaukset, pelikaverit yms.
« Vastaus #7 : 07.02.05 - klo 21:48 »
Periaatteessa voisin luoda tälläisen "tournament" lisä foorumin tänne, johon käyttäjät voisivat laittaa ilmoituksia turnauksista, drafteista jne...
Mitä mieltä olisitte tällaisesta osiosta?
Ehkä luon sellaisen, kunhan olen kuullut mielipiteet.

Poissa Juzam Djinn

turnaukset, pelikaverit yms.
« Vastaus #8 : 07.02.05 - klo 21:51 »
kannatan itse ainakin sellaista. ei mene yleinen osasto niin sekaisin, ja olisi helpompi tarkkailla yksittäistä osastoa. kuopiolaiset äänestämään!

Poissa Cobalt

turnaukset, pelikaverit yms.
« Vastaus #9 : 07.02.05 - klo 21:53 »
Juu, sellanen "tournament"- foorumi olis jees. Itselläkään ei ole turnauksissa vielä tullut käytyä, ja olis ihan mukava saada lisäinformaatiota ihan tollasista perusjutuista jne.  Tosin on kyllä tullut ongittua tietoa tuolta bore.org:n puolelta, jossa on ihan hyvä tuollainen FAQ- osio, mut kummiskin..
Elikkäs, kannatetaan.

Poissa Burnsaber

turnaukset, pelikaverit yms.
« Vastaus #10 : 08.02.05 - klo 09:50 »
Olisi kyllä mahatava semmoinen turnaus-osio.
Mottoni: Jos elämä antaa sinulle vaihtoehdot A ja B, keksi vaihtoehto C ja toteuta se.

H/W

Poissa Andromes

turnaukset, pelikaverit yms.
« Vastaus #11 : 08.02.05 - klo 17:41 »
noh.. nyt se turnaus osio on lisätty...sinne vaan.

Poissa Juzam Djinn

turnaukset, pelikaverit yms.
« Vastaus #12 : 09.02.05 - klo 09:39 »
btw, jonnekkin vois lisätä myös vaikka tiedotteen, jossa on banned/restricted listit jne.

Poissa maybach

turnaukset, pelikaverit yms.
« Vastaus #13 : 09.02.05 - klo 09:54 »
eikä tarvii, osaa kivisinkin turtti googlettaa.
Personally, its not God I dislike, its his fan club I cant stand.

Poissa duracel

turnaukset, pelikaverit yms.
« Vastaus #14 : 09.02.05 - klo 11:08 »
Se on itseasiassa varsin hyvä ehdotus. Niin hyvä, että kävin sen sinne jo laittamassa. Se tulee osaksi muuta turnaustietoutta.

Lisää ehdotuksia ja hyviä ideoita.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa oltrak

turnaukset, pelikaverit yms.
« Vastaus #15 : 09.02.05 - klo 13:24 »
Kai keskeisintä olisi pistää ekana formaatit ja mitä ne pitävät sisällään. T1/vintage, t1,5/legacy, extended, t2/standard, limited/ booster draft/rochester draft/sealed deck, mahdollisesti joukkueformaatit, muita (Ironman!)?  Vähän hommaahan siinä olisi, mutta ehkä riittäisi linkki jonnekin tai copy/paste jostain.

Olisiko muuten mahdollista, että tuohon osoitteseen www.mtfinland.com saisi suoran ohjauksen tälle forums-osastolle, jos sinne ei aiota mitään tehdä.

Sitten vielä ehkä pitäsi tehdä sellainen linjaus, että onko tuo uusi osasto myös kyselyille "löytyykö Vaasasta/Rovaniemeltä/X:stä muita pelaajia", kuten Excaliburr alkuperäisessä viestissä ehdotti. Ilmeisesti ne on yhä tarkoitus pistää yleiselle osastolle? Ihan sama minulle, tuli vain mieleen.

Poissa Andromes

turnaukset, pelikaverit yms.
« Vastaus #16 : 09.02.05 - klo 13:52 »
Nosiis. Jos haluatte kuopiosta peliseuraa, niin teette postauksen tournament osiolle, esim. "Löytyykös kuopiosta peliseuraa, voisin järjestää meillä joskus joitain random casual pelejä, ilmoittakaa tähän ketjuun niin suunnitellaan"

Poissa duracel

turnaukset, pelikaverit yms.
« Vastaus #17 : 09.02.05 - klo 15:40 »
Lainaus käyttäjältä: "oltrak"
Kai keskeisintä olisi pistää ekana formaatit ja mitä ne pitävät sisällään. T1/vintage, t1,5/legacy, extended, t2/standard, limited/ booster draft/rochester draft/sealed deck, mahdollisesti joukkueformaatit, muita (Ironman!)?

Sitten vielä ehkä pitäsi tehdä sellainen linjaus, että onko tuo uusi osasto myös kyselyille "löytyykö Vaasasta/Rovaniemeltä/X:stä muita pelaajia", kuten Excaliburr alkuperäisessä viestissä ehdotti. Ilmeisesti ne on yhä tarkoitus pistää yleiselle osastolle? Ihan sama minulle, tuli vain mieleen.


No nuo formaatit nyt tietenkin tulee kunhan ehdin, nyt ei vaan ole aikaa ryhtyä veistelemään. Linkkejä sinne sun tänne voisi laittaa, mutta ehkemme anna muiden tehdä työtä puolestamme. Näin saadaan myös tiedot pidettyä päivitettynä (jos nyt jotain muutoksia tai uutuuksia sattuisi ilmestymään), eikä käy niin, että osa tiedosta on täällä ja osa jossain linkin takana. (B/R-listat on niin pitkiä, ettei niitä kannata tänne laittaa ja "votsiin" pojat pitää listansa kuitenkin ajan tasalla.) Hyödyllisistä linkeistä ajattelin toki tehdä listan (Comprehensive rules, tournament floor rules yms.).

Ja mun mielestä noi pelikaverihaut on ihan ok tonne osastoon.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!