Poromagia

Äänestys

Mistä Lorwynin themedeckistä saa parhaan muokkaamalla sitä teemansa mukaisesti?

Merrow Riverways Deck
2 (7.7%)
Kithkin Militia Deck
12 (46.2%)
Boggart Feast Deck
2 (7.7%)
Elementals`Path Deck
3 (11.5%)
Elvish Predation Deck
7 (26.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 26

Äänestys päättynyt: 25.10.07 - klo 00:41

Kirjoittaja Aihe: Themedeck äänestys!  (Luettu 2941 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mighty Herwood

Themedeck äänestys!
« : 18.10.07 - klo 00:41 »
Omasta mielestäni Kithkin tai Elemental.Teemapakka haastajaisissa Elementalilla 7 voittoo 1 häviö kaheksasta  pelistä.Häviö tuli Kithkinille.

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Themedeck äänestys!
« Vastaus #1 : 18.10.07 - klo 10:06 »
Elffi.
Halvin ja helpoin saada kokoon.

Itse olen pettynyt, että faeriet eivät saaneet omaa teemapakkaansa, joka tosin olisi imenyt yhtäkaikki, mutta kaikkea ei voi saada.

Poissa vodel

Vs: Themedeck äänestys!
« Vastaus #2 : 18.10.07 - klo 10:12 »
Kithkin Militia Deck. Luonnollisesti 1 väripakasta saa helpoimmin kasattua pelattavan deckin, sillä jo 2 Kithkin-pakan ostamisella saa suhteellisen hyvän pieksutuksen ainakin Casual/FNM/Gateway peleihin.

Tämä äänestys on muuten väärässä paikassa, eli cosminen voisi sen siirtää tuonne yleiseen pakkajutusteluun.
Nopeat elävät, kuolleet eivät.

Poissa mighty Herwood

Vs: Themedeck äänestys!
« Vastaus #3 : 18.10.07 - klo 10:32 »
 Joo huomasin ittekkin että oon vahingossa laittanu tän äänestyksen tänne.  ;)

Poissa mighty Herwood

Vs: Themedeck äänestys!
« Vastaus #4 : 18.10.07 - klo 10:56 »
Faeriet saa aika varmasti oman sinimustan themedeckin seuraavassa Lorwyn blockin sarjassa.                                                  Treefolkit taas taitaa saada oman mono vihreen themedeckin.Valkonenkin mahdollinen vihreen kanssa .                                                                                                                         Sitten vielä luulen että Gianteille tehdään valkopunanen themedeck.

Poissa Nastaboi

Vs: Themedeck äänestys!
« Vastaus #5 : 18.10.07 - klo 12:25 »
Treefolkit ovat kolmella värillä, ja selainohjelma osaa itsekin rivittää normaalisti kirjoitetun tekstin.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM