Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Kysymystä (Comes into Play)  (Luettu 2334 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Anton

Kysymystä (Comes into Play)
« : 04.10.05 - klo 22:11 »
Jos remoovaan  vaikka Otherwordly Journeyllä Jonkun creaturen jolla on "When Comes into Play" niin toimiiko se kyky silloin? Entäs mitenkä on phasing - abilityn kanssa?

...Oli myös jokin toinen pitkään vaivannut kysymys mutta ei muista, pistän tänne kun muistan...
On On

Poissa duracel

Kysymystä (Comes into Play)
« Vastaus #1 : 04.10.05 - klo 22:17 »
Kyllä toimii. Creature tulee "normaalisti" peliin, jolloin sekä Comes into play että "as ~this~comes into play" abilityt toimivat.

Phasingiin menevät tai sieltä takaisin tulevat ukot eivät triggeröi mitään leaves play tai comes into play abilityja (ellei ability erikseen mainitse phasingia).

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa hall0n

Vs: Kysymystä (Comes into Play)
« Vastaus #2 : 09.12.06 - klo 18:45 »
En mistään löytänyt tähän vastausta valmiiksi mutta sopivan topiikin sentään löysin!

Eli tässä oli kysymys:
Jos pelaan vaikka Flight of Fancyn vastustajan äijään(älkäää kysykö miksi) ja tämä säkkää/tuhoaa/palauttaa sen käteen/removaa pelistä niin saanko nostaa ne kaksi korttia. Eli toisin sanoen ehtiikö FoF käydä pelissä?

Poissa Polari

Vs: Kysymystä (Comes into Play)
« Vastaus #3 : 09.12.06 - klo 21:59 »
Pelatessa Auraa se targetoi kohdettaan kuten mikä tahansa muukin loitsu, ja jos kohteet eivät ole laillisia loitsun resolvatessa, se counteroituu. Eli samaan tapaan kuin et saisi nostaa korttia Repulsesta, Flight of Fancykään ei missään vaiheessa tule peliin etkä saa kortteja.

Sivuhuomautuksena Aurat sitten targetoivatkin vain niitä pelatessa. Esim. Humble Budokan voi enchantoida vaikkapa siirtämällä Auran muualta (Simic Guildmage) tai laittamalla sen suoraan peliin (Show and Tell, Academy Rector).
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa Jaakkima

Vs: Kysymystä (Comes into Play)
« Vastaus #4 : 10.12.06 - klo 11:25 »
eli siis voinko siirtää tuolla simic guildmagella auroja vaikkapa kodama of north treelle?
Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun.

H/W

Poissa duracel

Re: Kysymystä (Comes into Play)
« Vastaus #5 : 10.12.06 - klo 11:59 »
Jos niitä voi siirtää Humble Budokalle, niin miksei myös Kodama of the North Treelle? Niitä voi siirtää myös kaikille muille creatureille, joilla on tuo sama ability.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!