Poromagia

Äänestys

mikä on paras

Hunted Troll
13 (22%)
Hunted Dragon
33 (55.9%)
Hunted Horror
5 (8.5%)
Hunted Lammasu
4 (6.8%)
Hunted Phantasm
4 (6.8%)

Äänestäjiä yhteensä: 56

Äänestys päättynyt: 16.10.05 - klo 14:59

Kirjoittaja Aihe: Ravincan Hunted-Möllit  (Luettu 6718 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Masa88

Ravincan Hunted-Möllit
« : 16.10.05 - klo 14:59 »
Eli mikä on näistä 5:stä paras (ja miks)
Deck lists and tournament results are like guns and killing people. The fact that you managed to kill somebody isn't proof that your gun is the best.

Poissa marke

Ravincan Hunted-Möllit
« Vastaus #1 : 16.10.05 - klo 15:56 »
Hunted Dragon koska sillä on haste ja evasion. Esim. Hunted Troll on surkea, koska vastustaja voi niillä lentskareilla chumppia sitä kaiken päivää ja saa lisää aikaa päästä siitä eroon.

Kaikissa näissä on vähän vikana Boomerang.
Comeback (?)

Sämpylä

Ravincan Hunted-Möllit
« Vastaus #2 : 16.10.05 - klo 16:26 »
Itse äänestin hunted trollia koska niistä tokeneista ei juuri ole haittaa kun on NosBit ja Hideous Laughterit. Kaikki nuo ovat huonoja

Poissa henward

Ravincan Hunted-Möllit
« Vastaus #3 : 16.10.05 - klo 16:32 »
Hunted Dragon ei ole missään nimessä huono. Viidellä manalla kuus päähän on punaisessa pakassa hyvinkin pelattava, eikä nuilla toksuilla pitäisi olla mitään väliä, koska tuota käytetään nimenomaan saamaan ne viimeiset lämät sisään.

Nameless One

Ravincan Hunted-Möllit
« Vastaus #4 : 16.10.05 - klo 16:56 »
outoa... dragon on saanut ylivoimaisesti eniten ääniä... peräti yllättävää...
 (9)

Sämpylä

Ravincan Hunted-Möllit
« Vastaus #5 : 16.10.05 - klo 19:52 »
Perunkin nyt puheeni nuo hunted dragonit toksut eivät lennäkkään :)

Poissa Karhu

  • Hidas vaihtaja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Muhahahhaaa!!!!!!!
Ravincan Hunted-Möllit
« Vastaus #6 : 16.10.05 - klo 20:01 »
Hunted Dragon voitan aina pelin sillä =)
MUUURRRRR!!!!!!!!!!!
† Rest in beast †


H/W

Poissa Masa88

Ravincan Hunted-Möllit
« Vastaus #7 : 16.10.05 - klo 20:14 »
Lainaus käyttäjältä: "marke"
Hunted Dragon koska sillä on haste ja evasion. Esim. Hunted Troll on surkea, koska vastustaja voi niillä lentskareilla chumppia sitä kaiken päivää ja saa lisää aikaa päästä siitä eroon.

Kaikissa näissä on vähän vikana Boomerang.


nii no jos sä pelaat  kaksiväristä pakkaa nii noista mikää oo ongelma, siis niist tokeneist
Deck lists and tournament results are like guns and killing people. The fact that you managed to kill somebody isn't proof that your gun is the best.

Poissa ADraw-

Ravincan Hunted-Möllit
« Vastaus #8 : 16.10.05 - klo 20:18 »
Kyllä se lohari on paras. Sitä voi oikeasti jopa pelata Constructedissa. Limitedissä Hunted Troll on aikas hervoton kun saat sille Fists of Ironwoodin, ilman tramplea siitä ei toki ole paljoa hyötyä. Mutta tramplettava 8/4 regeneratella ei todellakaan ole niitä huonoimpia kröttöjä mitä olen nähnyt. Constructedissa taas toisen sijan vie se valkonen kaveri, minkä niminen nyt olikaan. UW kontrollissa omit vaan Threads of Disloyaltylla sen toksun. Tai WW:ssä blokit sen joka kerta HöHillä.

Poissa Wandall87

sdf hg
« Vastaus #9 : 16.10.05 - klo 20:45 »
Ostin sian säkissä... :P
Terveisin Turun "THE Wandall"

Poissa maybach

Ravincan Hunted-Möllit
« Vastaus #10 : 17.10.05 - klo 08:04 »
Dragonille ääni. Se olisi kyllä kivinen ilman hastea, mutta finisherinä loistava. Kuulemma hyvä myös pyroclasmin kanssa oikeanlaisessa buildissa.
Personally, its not God I dislike, its his fan club I cant stand.

Poissa cosminen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
Ravincan Hunted-Möllit
« Vastaus #11 : 17.10.05 - klo 11:51 »
Horror, aijai mikä koko! (9)

Poissa Tonttu

Ravincan Hunted-Möllit
« Vastaus #12 : 17.10.05 - klo 17:15 »
Kaikki on just kovia, niinkun myös niiden vanhemmat sukulaiset Hunted Wumpus ja Tempting Wurm.
Näistä itse äänestin Trollia. Ton kokonen äijä regeneratella on aika kova. Vielä kun antaa sille tramplen, niin alkaa tapahtua. Ja lisäksi kuva on tyylikäs kuin mikä!

Poissa Gleb

Ravincan Hunted-Möllit
« Vastaus #13 : 17.10.05 - klo 20:44 »
No tuo sininen tietty! Mikä se olikaan Hunted Phantasm. Siinä ei ole niin pahaa takaiskua. (Hej! olen päivän tulokas ja tämä on eka postus)
Why?

Poissa Dark Knight

Ravincan Hunted-Möllit
« Vastaus #14 : 17.10.05 - klo 20:54 »
Tässä omia ajatuksiani Hunted-äijistä.


Hunted Lammasu.

Se on ruma ja outo. (lähinnä creture typen suhteen) Kaipa se jossain weenie-pakassa voisi pärjätä ja koska valkonen vihaa lähinnä mustaa, ni kai siitä demonista pääsee helposti eroon. Mikäli weenie-pakka ei harrasta mustien korttien tuhoamista, ni pakka voi olla silloin pulassa. Lisäksi kuvasta ei näy lammasua jahtaavaa demonia. (kaikissa muissa hunted-äijissä näkyy korttia jahtaava(t) token-olennot) Siitä lisää miinusta. Yhteenveto: Surkea. =(


Hunted Phantasm

Yhtä halpa, ku Phantom Warriorkin, mutta kaksinkertaisella voimalla ja kolminkertaisella kestävyydellä. Oikeanlaisessa pakassa niistä pikku goblineista ei oiikesti ole mitään vaivaa, mutta mikäli pakka on heikkona weenietä vastaan, ni voi käydä ehkä köplästi. Yhteenveto: Loistava unblockable-äijä. =]


Hunted Horror

Muihin hunted-äijiin verrattuna ehdottomasti paras voiman/kestävyyden suhde mana costiin. Centaurit on kyllä ilkeitä, mutta ongelma hoituu kyllä Stiflen kanssa helposti. Stiflen voi myös sekoittaa vielä tehokkaammin Hunted Phantasmin kanssa. Ja jos mukana on punasta ni ainahan voi käyttää Wildfireä tai vaikka Flamebreakkia. Yhteenveto: Paras hunted-äijä. =D


Hunted Dragon

Loistava siinä suhteessa, että se pääsee heti peliin tullessaan hyökkäämään ja lisäksi token-äijät eivät ole riesana, koska ne eivät lennä. Kaipa Pyroclasmilla ne knightit saa pois pelistä häirittemästä. Yhteenveto: Hyvä finishauskortti. =)


Hunted Troll

Ehdottomasti sympaattisin hunted-kortti. Käy oikeen ihan sääliksi (ainakin kuvan perusteella) rölliä, ku vaikka se kuinka ilmaan sohisi, ni ei se niitä keijuja saa sieltä ilmasta pörräilemästä pudotettua. Rölliä pitäisi auttaa antamalla sille trample ja Spidersilk Armor. Eipähän enää keijut hypi silmille. xD Mutta, koska rölli tarvitsee tullakseen loistavaksi kaksi muuta korttia, ni siksi se jää huonoksi. Yhteeveto: Aika kehno. =[


Jos todellisesta möllistä puhutaan, ni mihin katos Autochthon Wurm Masa88!? :D
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa oltrak

Ravincan Hunted-Möllit
« Vastaus #15 : 18.10.05 - klo 00:12 »
Casual-näkökulmasta:

Kaikki ovat hyviä Brandin, Despotic Scepterin ja Tel-Jilad Stylus-kortin kanssa, koska vaikka et kontrolloikaan niin omistat kuitenkin tekemäsi tokenit.

Phantasm ja Troll toimivat Engineered Plaguen ja Night of Souls' Betrayalin kanssa. Tai muiden massamiinustajien kanssa.

Hauskojahan nuo kaikki on. Ääni meni kuitenkin Horrorille.

Nameless One

Ravincan Hunted-Möllit
« Vastaus #16 : 18.10.05 - klo 08:02 »
mun mielestä dark knight puhuu täyttä asiaa... joskin olen eri mieltä kun hän tuosta "mikä on paras"... itse tuen kovasti dragonia...

mutta oikeaa asiaa minun mielestäni... hyvä darkki!!!

 ;)

Poissa Masa88

Ravincan Hunted-Möllit
« Vastaus #17 : 18.10.05 - klo 15:56 »
Lainaus käyttäjältä: "Dark Knight"

Jos todellisesta möllistä puhutaan, ni mihin katos Autochthon Wurm Masa88!? :D


No joo oisinha mä voinu ilmottaa topicissa et äänestys koskee vaa hunted äijii :/
Deck lists and tournament results are like guns and killing people. The fact that you managed to kill somebody isn't proof that your gun is the best.

Poissa Anssi

Ravincan Hunted-Möllit
« Vastaus #18 : 18.10.05 - klo 19:40 »
Lainaus käyttäjältä: "Masa88"
Lainaus käyttäjältä: "Dark Knight"

Jos todellisesta möllistä puhutaan, ni mihin katos Autochthon Wurm Masa88!? :D


No joo oisinha mä voinu ilmottaa topicissa et äänestys koskee vaa hunted äijii :/


Niin, ja voit ilmoittaa sen vieläkin editoimalla otsikon...
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa Tonttu

Ravincan Hunted-Möllit
« Vastaus #19 : 18.10.05 - klo 19:49 »
Lainaus käyttäjältä: "Andar"
Lainaus käyttäjältä: "Masa88"
Lainaus käyttäjältä: "Dark Knight"

Jos todellisesta möllistä puhutaan, ni mihin katos Autochthon Wurm Masa88!? :D


No joo oisinha mä voinu ilmottaa topicissa et äänestys koskee vaa hunted äijii :/


Niin, ja voit ilmoittaa sen vieläkin editoimalla otsikon...


...Tosin sanoipahan Masa88 kumminkin:
Lainaus käyttäjältä: "Masa88"
Eli mikä on näistä 5:stä paras (ja miks)


Eli siis: näistä 5:stä! Tarkoittaa siis juuri noita Huntedeita, eikä Autochthon Wurmia, vaikka sekin kyllä on kova.[/u]