Poromagia

Äänestys

Käytättekö sideboardia kaveripeleissä?

Ei koskaan
24 (80%)
Aina, tottakai
2 (6.7%)
Juu, mutta ilman  "anti" kortteja, ihan vain omaksi iloksi, ei toisen harmiksi
1 (3.3%)
Pelit on voitettavaksi, ei mulla oo kavereita silloko pelaan, ja side ON täynnä anti-kortteja!
3 (10%)

Äänestäjiä yhteensä: 29

Äänestys päättynyt: 07.12.05 - klo 10:28

Kirjoittaja Aihe: Poll: Casual + Sideboard  (Luettu 2377 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa cosminen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
Poll: Casual + Sideboard
« : 07.12.05 - klo 10:28 »
Kun teette pakkaa, teettekö siihen aina mukaan sideboardin, ja käytättekö niitä myös kun pelailette ihan vain kavereitten kanssa?

(siinä selkeästi kysymys, sitten alkaa pitkät, epäselvät jorinat)  (9)

Meidän porukassa (joka on kutistunut (9)) ei olla käytetty sidejä ollenkaan (koko tänä 10v aikana, itselläkin 22 pelikelpoista pakkaa, 0 sideä), mutta alkanut sidet himottaa, pelottaa vaan että side pilaisi hauskuuden, kun sinne sideen voisi laittaa aika täsmä aseet kun kuitenkin tietää millä pakalla tai pakoilla se kaveri juuri sillä hetkellä eniten pelaa, tai jotkut jopa aina suosivat esim: määrättyjä värejä, määrätyn kaltaista teemaa....

Tulee ihan 8-10v takaiset ajat mieleen milloin esim: muutama kaveri pelasi aina pelkkää mustaa tai BR, ja minä pelkkää valkosta, pakka täynnä Cop:black ja red, karma, justice, mangara's equity, royal decree, conversion, you name it, I got it! (juu, hurjat upkeepit, mutta pelin sai jumiin ja sai aikaa höykyttää ja ainaha sitä manaa saa jos tarvitsee)
Ja vastapuoli tietenki omisti taas flashfires, inquisition, stench of evil, gloom, jne jne...... ja myös kun muita värejä pelailtiin niin esim: deathgrip,lifeforce, red elemental blast....................... (okei okei,ymmärrätte varmaan vähemmälläkin)  (9)

Monet noista olisi erittäin kivoja sidettää.... mutta se tuntuu jotenkin epäreilulle, siksi ollaan tyydytty olemaan ilman sidejä ja tehdään vain yleisesti pakkoja, ei koskaan mitään anti pakkoja, eihän sinne sideen olisi pakko tuommoisia anti kortteja laittaa, mutta kiusaus olisi suuri (9)....

(jorina ohi)  (9)

Mutta mitä mieltä muut, kertokaa ihmeessä varsinkin kokemuksia (9)

(jos jotain nyt vaivaa, niin "anti kortilla" meinaan lappua joka on selkeästi suunniteltu yhtä väriä, creature typeä jne vastaan)

Poissa duracel

Poll: Casual + Sideboard
« Vastaus #1 : 07.12.05 - klo 10:40 »
Aika omituiselta kuulostaa käyttää casualissa color hosereita, mutta mikäs siinä jos tykkää. Itse en tosin casual Magicia juurikaan pelaa.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa cosminen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
Poll: Casual + Sideboard
« Vastaus #2 : 07.12.05 - klo 10:51 »
Niin, siksi niitä ei käytetäkkään, yhteisestä sopimuksesta frendien kanssa, mutta kun tuntuu että side olisi lähinnä juuri niitä varten.....
(pelataan siis T1 resrt/ban listojen mukaan jos vielä enemmän tarvii selventää)  (9)

Poissa marke

Poll: Casual + Sideboard
« Vastaus #3 : 07.12.05 - klo 13:19 »
voittehan väsätä vaikka casual turnauksen jossa on jotain palkintoa. siten sideboard tekisi järkeä.
Comeback (?)