Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Kysymyksiä, joista mikään ei koske flashia  (Luettu 1666 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa absurdimuukalainen

Kysymyksiä, joista mikään ei koske flashia
« : 26.05.08 - klo 19:46 »
Jos pelaan Seht's Tiger vastustajan hyökkäysvuorolla, jonka jälkeen on minun vuoro, niin voinko hyökätä sillä vai pitääkö minun odottaa että se on ollut yhden "kierroksen" pelissä?

Tekeekö Urborg, Tomb of Yawgmoth Korlashistä 9/9 jos mulla on 4 Swamppia ja Urborg pöydässä?

Voiko Mogg Fanatic uhrata samantien (esim jos se Shockitetaan samalla vuorolla kun se tulee peliin)?
« Viimeksi muokattu: 26.05.08 - klo 20:39 kirjoittanut duracel »

Poissa duracel

Re: Kysymyksiä, joista mikään ei koske flashia
« Vastaus #1 : 26.05.08 - klo 20:43 »
Creature voi hyökätä, jos se on ollut yhtäjaksoisesti controllissasi viimeisimmän vuorosi alusta lähtien. Siis vihollisen vuorolla peliin tulleella creaturella voi hyökätä omalla seuraavalla vuorolla.

Korlashisi on 5/5. Mikään, mikä laskee jonkun tietyn ominaisuuden omaavien korttien lukumäärää, ei laske kahta kertaa korttia, jolla on kyseinen ominaisuus kahdesti.

Kyllä voit. Ainoastaan creatureiden abilityja, joissa on hintana Tap- tai Untap-symboli, ei voi käyttää ellei creature ole ollut pelissä viimeisimmän vuorosi alusta lähtien.

~jari
« Viimeksi muokattu: 26.05.08 - klo 21:30 kirjoittanut duracel »
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!