Poromagia

Äänestys

Arvioikaa oma pelaajatasonne.

Olen vasta aloittanut, osaan juuri ja juuri perussäännöt. Olen siis n00b
1 (1.6%)
Olen vasta aloittanut turnauksissa käynnin, osaan juuri ja juuri perussäännöt
2 (3.3%)
Olen pelannut casuali pitkään ja tietoni on kohtalaisen laajaa ja monipuolista
20 (32.8%)
Olen pelannut turnauksissa 0-2v ja osaan säännöistä yksityiskohtiakin. Olen hidas oppimaan enkä ole pärjännyt turnauksissa
6 (9.8%)
Olen pelannut turnauksissa 0-2v ja osaan säännöt hyvin. Olen nopea oppimaan ja sijoitun usein top viiteen (K-value 16)
13 (21.3%)
Olen pelannut turnauksissa 0-2v ja osaan säännöt yksityiskohtaisesti. Olen nopea oppimaan ja sijoitun usein top kolmeen (K-value 16)
2 (3.3%)
Olen pelannut enemmän kuin 2v. Sääntötietoni on vain jonkin verran yli perustason, sillä olen hidas oppimaan. En pärjää kovin hyvin turnauksissa
1 (1.6%)
Olen pelannut enemmän kuin 2v. Sääntötietoni ovat erittäin hyvät. Olen nopea oppimaan ja sijoitun usein top viiteen (K-value 16)
10 (16.4%)
Olen pelannut enemmän kuin 2v. Sääntötietoni ovat monipuoliset ja yksityiskohtaiset. Olen nopea oppimaan ja sijoitun usein top kolmeen (K-value 16)
3 (4.9%)
Olen pelannut enemmän kuin 2v. Olen guru säännöissä. Olen nopea oppimaan ja sijoitun usein ensimmäiseksi (K-value 16)
3 (4.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 59

Äänestys päättynyt: 18.01.06 - klo 21:23

Kirjoittaja Aihe: Gallup pelaajatasojakaumasta.  (Luettu 3472 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Ramin

Gallup pelaajatasojakaumasta.
« : 18.01.06 - klo 21:23 »
Siis tämä on minun pieni gallup-tilastotutkimukseni, joten vastatkaa mahdollisimman totuudenmukaisesti. Arviontikriteereinä voi pitää pärjäämistä turnauksissa ja hiensäätötietoa säännöistä etc. Mikä vaihtoehdoista vastaa parhaiten tasoasi?

EDIT: Sääntöjen osaamisella tarkoitan sellaista kikkailu hienosäätöä mikä on olellista magicissa. Stakin rakentuminen ja resolvaaminen ja sen kanssa kikkailemin etc. PELILLISET TAIDOT eikä niinkään sääntöjen osaaminen.
Eli tästä lähtien "osaan säännöt/sääntötietoni" = "PELILLISET TAITONI OVAT"

Poissa CloFe

Gallup pelaajatasojakaumasta.
« Vastaus #1 : 18.01.06 - klo 21:26 »
tää sun galluppi kusee hieman.. sääntöjen tuntemus ja turnauksissa pärjääminen ei kulje käsikädessä... oon ite pelannu 6 vuotta osaan sääntöjen yksityiskohtia paljon mutta oon onnistunu viimesen puolenvuoden aikana kusee suhteellisesti kaikki turnaukset.. laitoin silti kolmanneksi alimpaan..
vastaukset YV:llä tai s-postiin clofe at hotmail.com

Poissa Silens

Gallup pelaajatasojakaumasta.
« Vastaus #2 : 18.01.06 - klo 21:34 »
Heh voisin tuossa sinun gallupissi todellakin eri mieltä.
Sääntöjä en nyt niin hirveästi osaa, mutta siltikin on tultua turnauksissa pärjättyä. Ikääkin on nyt tuore 14.

Ei se sääntöjen osaamista turnauksessa pelaaminen vaadi, onhan siinä tuomari paikalla. Tarkoitan tällä nyt lähinnä sitä, että osaa perussäännöt.
( Ei winee tästä :D )

Onhan tälläisen gallupin tekeminen suht vaikeeta, koska aina löytyy niitä erikoistapauksia..

Tässä kumminkin mielipiteeni, oma tulokseni menisi vähän alle kolmanneksi alimman, kolmoseen meni kumminkin omani.

Poissa jooniz

Gallup pelaajatasojakaumasta.
« Vastaus #3 : 18.01.06 - klo 21:39 »
Jep, kun pelaa vaikka jotain nopeita pieksupakkoja, niin eipä paljoa tarvitse säännöistä tietää, että pärjää. (riittää kun osaa nostaa)

Poissa Ramin

Gallup pelaajatasojakaumasta.
« Vastaus #4 : 18.01.06 - klo 21:46 »
Totta teidän kaikkien kommentit. Galluppini kusee. Minkälaiset kysymykset pitäisi olla? Sääntöjen osaamisella tarkoitan sellaista kikkailu hienosäätöä mikä on olellista magicissa. Stakin rakentuminen ja resolvaaminen ja sen kanssa kikkailemin etc. PELILLISET TAIDOT eikä niinkään sääntöjen osaaminen. Virheellistä sanamuoto käytin.

Poissa Dark Knight

Gallup pelaajatasojakaumasta.
« Vastaus #5 : 18.01.06 - klo 21:49 »
Olen pelannut casuali pitkään ja tietoni on kohtalaisen laajaa ja monipuolista

Toi on mun juttuni.
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa korpi

Gallup pelaajatasojakaumasta.
« Vastaus #6 : 19.01.06 - klo 00:59 »
Sen verran pitää vielä kommentoida, että tuohon turnauksissa pärjäämiseen tarvitaan vielä pelitaidon lisäksi tietoa ja tuntemusta (tai hyvä veikkaus) turnauksessa pelatuista pakoista. Eli vaikka olisi kuinka hyvä kikkailemaan, ei esimerkiksi Affinityllä viedä extended turnausta, jos iso osa pelaajista viuhuttaa Borosia. Ainakaan se ei enää ole pelkästään pelaajan taidoista kiinni, vaan siihen tarvitaan lisäksi jo satumaista onnea.

Poissa Ramin

Gallup pelaajatasojakaumasta.
« Vastaus #7 : 19.01.06 - klo 08:50 »
Lainaus käyttäjältä: "korpi"
Sen verran pitää vielä kommentoida, että tuohon turnauksissa pärjäämiseen tarvitaan vielä pelitaidon lisäksi tietoa ja tuntemusta (tai hyvä veikkaus) turnauksessa pelatuista pakoista. Eli vaikka olisi kuinka hyvä kikkailemaan, ei esimerkiksi Affinityllä viedä extended turnausta, jos iso osa pelaajista viuhuttaa Borosia. Ainakaan se ei enää ole pelkästään pelaajan taidoista kiinni, vaan siihen tarvitaan lisäksi jo satumaista onnea.


Tuota tietoa ja tuntemusta ei ole kuitenkaan kovin vaikea hankkia IMO. Meta tunteminen tietenkin auttaa siden tekemisessä ja pakan valitsemisessa ja on siten olennainen osa taitoa. Se on kuitenkin niin helposti opittava etten laittanut sitä galluppiin. (sitä paitsi ei se olisi edes mahtunut ^^)

Poissa Ramin

Gallup pelaajatasojakaumasta.
« Vastaus #8 : 19.01.06 - klo 10:38 »
Mystistä. Viimeinen äänestysvaihtoehto on jääny pois: "Olen pro, pärjään Pro Toureissa ja SM-kisoissa hyvin ja sijoitun usein top-8. Olen fakiiri säännöissä"

Poissa miinin

Gallup pelaajatasojakaumasta.
« Vastaus #9 : 19.01.06 - klo 17:22 »
Lainaus käyttäjältä: "Ramin"
Mystistä. Viimeinen äänestysvaihtoehto on jääny pois: "Olen pro, pärjään Pro Toureissa ja SM-kisoissa hyvin ja sijoitun usein top-8. Olen fakiiri säännöissä"


Johtunee siitä, että gallupien vaihtoehtomäärä on rajattu 10:een.

Poissa Juunasd

Gallup pelaajatasojakaumasta.
« Vastaus #10 : 21.01.06 - klo 23:56 »
Olen pelannut casualia pitkään, mutta olen jo pitkään kestäneen ''urani'' aikana pelannut vain muutamassa kaveripiirin ulkopuolisessa turnauksessa, jossa menestyin ihan kohtalaisesti. Olen nopea oppimaan ja tunnen säännöt melko hyvin.