Poromagia

Kirjoittaja Aihe: 2 Headed Giant  (Luettu 1564 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Laako

2 Headed Giant
« : 22.07.08 - klo 14:02 »
Tilanne: Minulla on Ghostly Prison kentällä, mutta pelikaverillani ei. Vastustajat hyökkää ja sitten kuuluu tämmöstä: "No me hyökätää tota sun toista kaveria kohti nii sitte ei tarvi maksaa." Tai toinen variaatio on että: "No ne maksut puolittuu ku pelataa kakspäistä!" Tiedän että jälkimmäinen on ihan päästä revitty mutta miten tulee toimia tuossa ensimmäisessä tilanteessa?

PS: Olisi kiva saada sääntökoulu tästäkin pelimuodosta
gooby pls

Poissa duracel

Re: 2 Headed Giant
« Vastaus #1 : 22.07.08 - klo 14:08 »
Tähän on vastattu aikaisemminkin: http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=32844.0
Samasta ketjusta löytyy useampia 2HG-kysymyksiä ja niihin vastauksia.

Two-headed Giantissa hyökätään joukkueen kimppuun. Jos jokin efekti estää hyökkäämisen toisen pelaajan kimppuun, ei joukkueen kimppuun voi hyökätä. Tämä koskaa Ghostly Prisoninkin tapaista efektiä, joten hyökkäävistä creatureista joutuu maksamaan kaksi manaa.

Two-Headed Giantia pelataan niin vähän, eikä siinä oikeasti loppujen lopuksi ole kauhean suuria eroja tavalliseen Magiciin, että ainakaan ihan pian minä olisin siitä sääntökouluartikkelia kirjoittamassa.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!