Poromagia

Kirjoittaja Aihe: in resp  (Luettu 1367 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa absurdimuukalainen

in resp
« : 11.08.08 - klo 19:33 »
Vastustajan vuoro, ennen hänen combat phaseaan uhraan mindlash sliverin ja discardaan kortin, voiko vastustaja pelata viimeisen kortin kädestään tähän responssina? Tässä tapauksessa se oli Lash Out, hän teki sillä lämät augur of the skullsille ja clashasi 3 mulle päähän.

Olisin voittanut hänen seuraavalla upkeepillä The Rackilla.. Miten ylipäätään menee tuo discardaus, eihän siihen saa responssina pelata kättään tyhjäksi?

Poissa duracel

Re: in resp
« Vastaus #1 : 11.08.08 - klo 19:51 »
Nyt pitää ymmärtää mihin ollaan responsaamassa. Siihen, että pitää discardata tuohon abilityyn kortti, EI VOI responsata, koska se tapahtuu abilityn resolvatessa.

Homma kuitenkin toimii niin, että responsataan tuohon Mindlash Sliverin ABILITYYN, joka ei siis tee mitään, ennen kuin resolvaa. Vihollisella on priority ennen kuin tuo ability resolvaa, joten hän voi hyvinkin pelata kätensä tyhjäksi.

Suosittelen sääntökoulun muutaman ensimmäisen osan lukemista.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!