Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Redirect Trample  (Luettu 1848 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Nox

Redirect Trample
« : 03.03.06 - klo 16:14 »
Éli 6/6 Trample ukko hyökkää mulla on Damagen Redirectaaja ja Prot. vihree ukko pelissä. Tramplaaja hyökkää mä blokkaan redirectaajalla ni voinko redirectaa kaikki damaget protmiehelle vai vaan sen verran kuin redirectaajalla on puolustusta??

Tämmönen kyssä iski vastaan pelattaessa...

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Redirect Trample
« Vastaus #1 : 03.03.06 - klo 16:41 »
Oletan nyt että tarkoitat "Damagen Redirektaajalla" jotain sen tyyppistä korttia kuin Nomads en-Kor:

Nomads en-Kor {W} |Creature -- Soldier| 1/1. 0: The next 1 damage that would be dealt to Nomads en-Kor this turn is dealt to target creature you control instead. ST-C

Kun trample-ukko tekee lämää, sen omistaja saa tietysti jakaa lämät haluamallaan tavalla. Jos hän laittaa blockeriin vähintään sen toughnessin verran lämää, hän saa laittaa loput puolustavaan pelaajaan.

Tässä tapauksessa siis hyökkääjän ei ole pakko laittaa Nomadeihin kuin yksi piste vahinkoa, ja loput saa laittaa pelaajaan. Tällöin Nomadien pelaaja ei voi ohjata prottiukkoon muuta kuin sen yhden pisteen mitä olisi ollut itse saamassa, koska ylimenevä trample damage tehdään pelaajaan eikä nomadeihin. Jos hyökkääjä laittaa Nomadeihin enemmän vahinkoa jostain syystä, niin sitten voi redirektatakin enemmän.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?