Poromagia

Kirjoittaja Aihe: 1.Spellien kopioiminen ja 2. Threaten  (Luettu 1645 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Silvos

1.Spellien kopioiminen ja 2. Threaten
« : 28.06.09 - klo 04:29 »
1.Pelaan Recuperate:n ja päätän preventoida damagea. Kaveri kopioi spellin, saako hän valita saavansa 6 elämää vai joutuuko myös preventoimaan damagee?

2. Voiko korttia pelata untappediin creatureen, vai voiko spellejä pelata niin ettei kaikki teksti käy toteen? Ja jos joku hiukan voisi valaista Threaten:in käyttö paikkoja koska tuilimme siihen tulokseen, että jos spellin tekstin pitää käydä toteen on Threaten hiukan ristirtiitainen itsensä kanssa?

Tällaisia asioita tuli mieleen yön myöhinä tunteina :D

Poissa duracel

Re: 1.Spellien kopioiminen ja 2. Threaten
« Vastaus #1 : 28.06.09 - klo 11:25 »
1. Spellejä kopioidessa kopiosta tulee pelatessa tehtyjä valintoja myöten samanlainen. Valitut modet (kuten tuossa Recuperatessa), targetit, X:n arvo ja niin edelleen siis tulevat myös kopioon. Monet kopioita tekevät efektit tosin antavat vaihtaa targetin.

2. Threatenilla voi ottaa vihollisen ukon haltuunsa ja samalla vuorolla ajella sillä tai käyttää jotain sen creaturen täppäämistä vaativaa abilitya. Tämän vuoksi se myös untappaa kyseisen ukon, koska muuten se olisi todella huono. Sitä voi kuitenkin käyttää myös jo untapissa olevaan ukkoon, koska siinä ei erikseen muuta sanota.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Silvos

Vs: 1.Spellien kopioiminen ja 2. Threaten
« Vastaus #2 : 28.06.09 - klo 19:58 »
Jatketaan tuosta spellin kopioimisesta, jos spelli kopioidaan, kopioituuko samalla mahdollinen storm?

Poissa duracel

Re: 1.Spellien kopioiminen ja 2. Threaten
« Vastaus #3 : 28.06.09 - klo 21:08 »
Ei, Storm on triggered ability, joka triggeröityy spellin pelaamisesta. Kopioitua spelliä ei ole pelattu.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!