Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Coat of arms ja shapeshifterit  (Luettu 2287 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa henqsir

Coat of arms ja shapeshifterit
« : 24.09.07 - klo 17:55 »
Jos mulla on Coat of Arms ja vaikkapa kolme olentoa, joilla on changeling, onko minulla siis kolme niin isoa miestä, ettei niitä jaksa edes laskea?

Poissa Rancid-

Vs: Coat of arms ja shapeshifterit
« Vastaus #1 : 24.09.07 - klo 17:57 »
Ei ole. Coat of Arms antaa plussat kerran olentoa kohti, ei jokaista yhteistä creature typeä kohti.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa king4aday

Vs: Coat of arms ja shapeshifterit
« Vastaus #2 : 30.09.07 - klo 23:12 »
Varmistus vielä vastaavaan asiaan.. Jos on 2 Creature - Merfolk Soldieria pöydässä, niin kumpainenkin saa +2/+2..?
Lainaus käyttäjältä: Akspee
olen tardi.

Poissa Polari

Vs: Coat of arms ja shapeshifterit
« Vastaus #3 : 30.09.07 - klo 23:17 »
Eivät saa. Coat of Arms antaa plussat kerran olentoa kohti, ei jokaista yhteistä creature typeä kohti.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa GhettoBoyFIN

Vs: Coat of arms ja shapeshifterit
« Vastaus #4 : 17.03.10 - klo 12:38 »
Mua on mietiyttänyt semmonen asia, että jos mulla on pöydässä vaikka Changeling -abilityn omaava creature ja vastustajalla on pöydässä vaikka Goblin Warrior ja Kithkin Soldier, ja pöydässä on myös tuo kyseinen Coat of Arms, niin saako Changeling +2/+2 ?
Koska siinähän lukee että se on jokaista creature typeä at all times
http://mtgsuomi.fi/listat/GhettoBoyFIN/om/

How to shave your beard like a man? You don't, you don't shave.. That's how man shaves.

Poissa Polari

Vs: Coat of arms ja shapeshifterit
« Vastaus #5 : 17.03.10 - klo 12:59 »
Kyllä saa. Changelingiin ei liity mitään ihme kikkailua jossa creature vaihtaisi jatkuvasti tyyppiään sen mukaan mitä siltä kaivataan, vaan aivan kuten Mistform Ultimus, ne ovat jatkuvasti Creature - Advisor Ally Angel Anteater Antelope ... Wraith Wurm Yeti Zombie Zubera.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)