Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Konemusaaaa  (Luettu 2275 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Chantti

Konemusaaaa
« : 24.03.10 - klo 00:25 »
Antakeehan miehet ja naiset palautetta:

http://www.myspace.com/hyeenazero

Poissa Omni

Vs: Konemusaaaa
« Vastaus #1 : 24.03.10 - klo 01:49 »
Jotkut biisit on kuin ambienttia suoraan Madventuresin ykköskauden soundtrackilta... Eli menettelee taustamusana, mutta itse en pysty tämän tyyliseen musiikkiin syventymään.

Poissa jupu_

Vs: Konemusaaaa
« Vastaus #2 : 24.03.10 - klo 15:53 »
En oikein arvostanut... Kai olen liian paatunut hevin kuuntelia tai...

Poissa Kuuker

Vs: Konemusaaaa
« Vastaus #3 : 27.03.10 - klo 12:18 »
Taustamusakkia korkeintaan. Unts unts tsiki... aaaahh--aaaaaahh.... unts unts tsiki.. Tästä puuttuu se jokin, ja kaikki nuo soundit on aika tyhjiä ja toisiaan tukemattomia.
Mutta älä lannistu, tee vaan lisää ja lisää. Kehitä ja yhtenäistä. Löytyykös kunnon monitorit / luurit jo? Jollei niin hommaa, ehdoton jos konemusaa vääntää.


Poissa Korva

Vs: Konemusaaaa
« Vastaus #4 : 15.04.10 - klo 23:56 »
Tuota tuota... Aika pitkälti tuli 90-luvun mod-vuodet mieleen. Se ei ole kovinkaan mairittelevaa sinällään.

Mutta tsemppaa ja kokeile kaikkea uutta ja toivottavasti nautit tekemisestä! Musiikin teoriaan perehtyminen ei ole täysin kamalaa myöskään. Nyt kaikki yksityiskohdat ja piippaukset kuulostivat aika irrallisilta ja biisejä jaksoi oikeasti kuunnella n. minuutin kerrallaan.



----------------------------
Aarne Halén, jonkinmoinen pääjehu @ Poromagia
*** http://www.poromagia.com ***
(luen yv:t erittäin harvoin, maili toimii huomattavasti paremmin, etunimi.sukunimi[ät]poromagia.com)

Poissa cloudias

Vs: Konemusaaaa
« Vastaus #5 : 16.04.10 - klo 01:20 »
Täytyy kyllä kompata korvaa tässä.
Fruituloops fiilis tuosta vähän jäi. Eniten ehkä häiritsi itseäni se, että biiseiltä ylipäätänsä puuttui vähän punaista lankaa. Jotain psyken suuntaista noissa oli varmaan lähdetty menemään mutta tekeleet olivat jääneet vähän puolitiehen. Semmoinen kokonaisuus tosiaan jäi puuttumaan.

Tosin itse dikkasin melodioista siellä taustalla. Ei muutakuin hyvän harrastuksen jatkamista ja tekemistä niin kyllä se siitä varmasti paranee.
« Viimeksi muokattu: 16.04.10 - klo 01:25 kirjoittanut cloudias »