Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Epäonnistuneiden ketju, pelivirheet ja parhaat naurut, Tänne vaan avautumaan!  (Luettu 22069 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Yan

Hirvittävä tylsyys iski joten kerronpa hieman eilisestä.

Päivän epäonnistuminen: massiivinen aliarviointi

Pelailimme useita neljän hengen EDH matseja erilaisilla varianteilla. Olin pelaillut Numot, the Devastator deckillä koko illan kunnes sovittiin perinteisestä free-for-all pelistä ja kaivelin sitten kassista Arcum Dagsonin. Totesin, että onhan tää 'joskus' vähän epäreilu mutta menköön. Kaverit pelaavat kyllä paljon EDH:ta mutta ilmeisesti eivät olleet vielä kohdanneet kyseistä läjää ainakaan sen idiooteimmassa muodossa. Peli eteni minun osaltani suht normaalisti, jokunen irrelevantti faksi meni rikki kunnes sain Thousand-year Elixirin pysymään pöydässä vuoron ympäri. Taisi olla seitsemäs vuoro tässä vaiheessa, kun Arcum tuli pöytään. Sitten tapahtui tyhmiä asioita ja pöytään tulivat Arcumin avustamana saman vuoron aikana sekä Mycosynth Lattice,  Clock of Omens, Darksteel Forge, että Nevinyrral's Disk. Koko pöytä scuuppas yllättäen diskin aktivointiin... keräsin kortit ja löin läjän takasin kassiin, pahoittelin ja tulin siihen tulokseen, että ei ollu kovin hyvä peli. Takaisin Numottiin joka sentään tekee asiansa reilusti.

Päivän opetuksena: tämmöset kenraalivalinnat ansaitsevat samantien gangbangia, ikävää että sekään ei aina edes riitä.

Ehkä tässä oli sitten myös omaa pelivirhettä kun ylipäänsä kasasin tuommosen deckin mukaan... :) tästä on nimittäin reiluus ja gg kaukana.

Poissa Namiksu

Pelasinpa kalaa kesän legacy tapahtumissa. Se jo itsessään oli paha virhe pelivirheitten saattelemana.

Poissa Penguinizer

No jaa. Pitää sanoa että itselleni Ropeconin leka turnaus oli yksi iso pelivirhe. Kaikki alkoi siitä että päätin että en jaksa alkaa kävelemään takaisin kotiin joskus kello 12 aikoihin edellisenä yönä. Päätin sitten jäädä pelailemaan koko yöksi. Onneksi ihmissusi pelit jatkuivat koko yön yli. Lopputuloksena en nukkunut yhtään. Tämä johti 0-3 droppiin hienon pelivirhe kasan saattelemana. Paras niistä oli se että merkitsin life totalit väärin ja luulin että vastustajalla on letaalit vaikka olisin voittanut ensi vuorolla.

Poissa Rancid-

Esimakua tulevasta GP Göteborg -raportista:

Pelasin perjantaina trialin, jonka semifinaalin toisessa pelissä floodasin kuin New Orleans pari vuotta sitten. Onneksi yksi käsikorteistani oli Fireball, ja pöydässä ollut Air Servantini oli ehtinyt ajaa vastustajan kahdeksaan lifeen, kun tööttäsin tulipalloa tasarahalla naamaan. Vastustaja totesi että eipä voi mahtaa ja skuuppasi.

..vastustajan muodollisesti pätevä tyttöystävä huomautti tässä kohtaa vierestä, että kaverilla oli kyllä auki UR ja kädessä Mana Leak, mutta prefer concede ja generally speaking always fold veivät voiton.

ps. hävisin finaalin manakuu - vastustajan manakuu - manakuu -tyyppiseen sekvenssiin.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa hembba

Last chance SMQ sealed, sain pommikkaan poolin jolla olisi pitänyt mennä 7-0... no ollessani tilanteessa 4-0 alkoi tursoilu. Esim. vastustaja ajaa päin serra enkeliäni nallella ja ajattelen että otan sen kiinni ja pelaan kikkaan kädessä olevan cancelin. En sitten pelannut sitä vaan nukuin ja pistin serran gravelle :E ja siitä perään aloitin oman vuoron ennenkun vastustaja oli sanonut mitään -> game loss... Kämmi maksoi slotin sm-kisoissa, mutta ei sinne tommosella mokailulla kuulukkaan päästä.

Poissa Yan

Kuulin kaverilta kuuman vinkin hyvistä nauruista ja pitihän se pätkä etsiä käsiin.

SCG 5k Denverin osakilpailussa legacyn round 4 feature match: Matsina merfolk vs. counter-top. Eka peli menee melko normaalisti merfolkille. Toinen peli ajautuu suhteellisen tasaiseen tilanteeseen kunnes merfolkki resolvaa ukon ja sille jiten niskaan. Toppi pelaajaa on kaiken lisäksi top deck moodissa joten pahalta näyttää. Varsinkin siinä vaiheessa kun blockkaa Jitteä heiluttavan reijon lavamancerilla (ei ollut manaa auki ampua). Jitteen counterit ja hyvältä näyttää, vai näyttääkö?

Jostain käsittämättömästä syystä merfolk pelaaja pelaa tämän jälkeen TOISEN Jiten... kierrosta on tässä vaiheessa jäljellä n. 10 minuuttia, arviolta vähän jopa alle. Joten selkeästi 'oikea' ratkaisu on ilmeisesti scuupata positiivisessa pöytä tilanteessa responssina tähän omaan kämmiin. Varmaksi ei voi tietysti sanoa, että peli olisi päättynyt tuohon 1-0 tiilanteeseen mutta sanotaanko että todennäköiseltä se ainakin näytti mutta saatiinpahan sitten mukavan suolainen tasuri :)

Ymmärtää kyllä jotkut pienemmät peli virheet jossain feature matchissä kun kameran linssit tuijottaa vieressä mutta oikeesti, KAKSI Jitteä?! :D ja tämänki vielä ymmärtäs jos Kamigawa ois just tullu ulos mutta siitäkin on jo 'pidempi' tovi aikaa...

Poissa Polari

Parempi:

Lainaus
He tapped two for Painter's Servant, then cast a second copy of the creature. He then cast Lion's Eye Diamond. With one mana left, Ken cast Grindstone. In response Alex used Krosan Grip to target his opponent's Lion's Eye.

(http://www.starcitygames.com/php/news/article/19980.html)

Näin finaalin kolmannessa pelissä.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa tride

Kävinpä Tampereella pelaamassa vähän legacyä. Tuli tehtyä muutama hieno peliliike:
1. Merfolkilla Coralhelm Commander, Merrow Reejerrey ja Cursecatcher pöydässä ja täpissä. Minulle Noble Hierarch, RWM ja Survival. Olen kolmessa elämäpisteessä, etsin Survivalilla Llawanin ja passaan. Ajattelin blokata Commanderin RWM:llä, jossa neljä kountteria ja tämän jälkeen pelata Llawanin ftw. Vaihtoehtoisesti olisin voinut etsiä jonkun exalted-miehen ja ajaa RWM:llä viittä. (Vastustaja olisi jäänyt yhteen)
2. Belskeriä vastaan otin Cliquella vastustajan kädestä Empty the Warrensin, kun minulla on Firespout kädessä. Vastustajalla oli myös Burning Wish ja manaa.
3. Vastassa Aggro Loam. Pelaan vuorolla kaksi Cliquen Hierarchin avulla ja näen vastustajalta Seismic Assaultin, Loamin, kaksi Goyffiä ja pari ländiä. Minulla kädessä FoW, Kira ja jotain muuta, ei kuitenkaan sinistä korttia. Otan vastustajalta kädestä Loamin ja countteroin fowilla Seismic Assaultin heittämällä Kiran pois. Jos olisin ottanut Cliquella Assaultin pois, olisin helposti ehtiny ajamaan 20 päähän Kiralla ja Cliquella ennen kun Tarmot olisivat kasvaneet yhtään. Ja olisi jäänyt vielä fowi käteen!

Nämä oli varmaan mehukkaimmat. 3-3 matsit ja gamet 9-6. Pakka olisi halunnut voittaa pari matsia enemmän, mutta ei sanonut sitä tarpeeksi kovaa.

ps. Rikolan hienot tutkimukset legacy only -pelaajista taitavat olla totta ;).

- Aapo

Poissa Luigiggi

Menin kännissä Jyväskylän prellusealediin ja koitin kasata dekkiä 20 minuutissa. Sen lisäksi että aivot eivät toimineet ekassa pelissä lainkaan pelasin sen haukkaidolin jonka faksin tullessa muuttu ukoksi. Vastustajalla oli tiskissä tuolloin kolme äijää jotka ajoivat minut pois seuraavalla vuorolla, sillä jätin U manan auki, en sitä ainoaa Plainssia. Gambina on pahaa.

Poissa dragguslayer

Menin kännissä Jyväskylän prellusealediin ja koitin kasata dekkiä 20 minuutissa. Sen lisäksi että aivot eivät toimineet ekassa pelissä lainkaan pelasin sen haukkaidolin jonka faksin tullessa muuttu ukoksi. Vastustajalla oli tiskissä tuolloin kolme äijää jotka ajoivat minut pois seuraavalla vuorolla, sillä jätin U manan auki, en sitä ainoaa Plainssia. Gambina on pahaa.

itse taas kuolin prelluissa pari kertaa lentureihin (muut pelit siis ajoin sulavasti pois masticorella/faksi agrolla) ja aina ihmettelin että miten minulla ei ole mitään vastauksia mihinkään...
Olin siis unohtanut täysin nostamani 3 wing puncturueani ja päättänyt laittaa ne siden sijasta, normaalille paikalla prellunipussani... Nice job, olis varmaankin auttanut kivasti nuo maindeckata  ja viedä 5-0 prellut, mutta tyhmästä päästä kärsii koko ruumis...

Poissa Laukkanen

Toistaiseksi varmaan vuoden paras neronleimaus meikäläiseltä.

Vastustajan molten-tail masticore on ajamassa minua kohti kolme landia auki. Kädessäni on boosti jolla tehdä lethal blokki masticoren eteen sekä doom blade, ja manaa pelata molemmat. Aloitan operaation pelaamalla doom bladen masticoreen.

Poissa angel882

Lekaturnauksessa Joensuussa alkaa viimeinen kierros. Pelit 2-1 ja mahkut palkinnoille. Vastassa Aggro Loam ja mulla Goblin. Aggro Laom vie ekan pelin. Toisessa pelissä ekan vuoron relic hidastaa Jania hieman. Lisäksi Janin manat taitavat hieman kusta. Hyökkään armeijallani ja pöydässä seuraavan vuoron lethalit. Kuinka ollakaan Jani nostaa pakan päältä Devastating Dreamsin ja pyyhkii pöydän miehistä ja lääneistä. MWM kuolee ja tuo toksun ajamaan. Toksu ajaa pari vuoroa ja vie Janin 3 lifeen. Jani pelaa ison Terravoren. Itse Vialoin Warchiefin ja ajan molemmilla. Jani on kahdessa. Jani käy epätoivoiseksi ja pelaa Firespoutin toksuuni. Vuoroa myöhemmin ujutan vialista pöytään uuden Warchiefin Jani yrittäessä räjäyttää EE:n yhdellä. Istutaan muutama vuoro Terravoren ja Warchiefin tuojottaessa toisiaan Janin ollessa kahdessa lifessa. Kädessäni on Badlands, Weirding ja Port ja muuta kamaa. Janilla pöydässä Wasteland joten ajattelen että täytyy nostaa basic ländi ennen kuin pelaan Weirdingin koska muussa tapauksessa Jani Wastettaa Badlandin. Istun ja odotan kunnes Jani pelaa pari Tarmoa joihin scuuppaan. (0-2) Pelin jälkeen vierestä huikataan miksen pelannut weirdingiä aikaisemmin ku Warchief oli pelissä?? Olen että voi V...U!!! Sehän halventaa Werdingiä. Parempi fiilis olisi ollut hävitä kunnolla tietämättä omaa kämmiä  :-'

Poissa Jukkis

Olisit myös voinut pelata Portin edellä ja toivoa parasta. Portilla et olisi kuitenkaan kädessä mitään tehnyt, joten aivan yhtä hyvin sen olisi voinut pelata. Parempi Wastelandin targettihan se sinun kannaltasi olisi ollut, kuin värillinen manasource. Vai oliko tarkoitus pihdata sitä maailman tappiin asti? Tuolla plänillä et olisi voinut pelata mitään nonbasic ländiä ensin.
(Pahoittelen ylläolevaa kommenttia. Olin humalassa sitä kirjoittaessani.)

Poissa Rancid-

Possujonon finaalissa voitin ykköspelin. Toisessa vastustaja tapouttasi viitosvuorollaan ennen combattia johonkin äijään, ajoi Sylvok Replicalla ja skuuppasi kun blokkasin sitä ainoalla ukollani, joka oli Tel-Jilad Fallen.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa algon

Sidetin Tampereen tämän päiväisessä lekasyssä mono-U kalaa vastaan 4 Submergea. Jotenkin kun aamukahvit jäi juomatta, ajattelin sen toimivan niin päin että voin taikoa ilmaiseksi jos mulla on foresti ja vastuksella islandi. Onneksi tajusin hienon muuvini ennen kun castasin yhtäkään niistä kolmesta, joita käteen nousi pelin aikana. Brainstormailin vaan takaisin pakan uumeniin ja varoin pitämästä käsikortteja näkyvillä katsojille ettei kukaan vaan huomaa. Onneksi voitin gamen ja roundin, muuten olisi harmittanut.

Poissa absurdimuukalainen

Unohdin nauseamista nostettuani kasan kortteja (ja skuupattuani), että mulla olis ollu 3 manaa poolissa (joilla olisin voinut castata ne pari tarvittavaa rituaalia). Se oli mukava kun vastus huomautti pelin jälkeen..

Poissa Karhumies

Joku paremmin asiasta tietävä voisi kertoa tapahtuman detaljit ja seuraamukset, mutta Legacy Champseissa joku onnistui shufflaamaan oman dekkinsä vastustajan dekkiin. Competitive REL ja kaikkee.

Poissa tride

Joku paremmin asiasta tietävä voisi kertoa tapahtuman detaljit ja seuraamukset, mutta Legacy Champseissa joku onnistui shufflaamaan oman dekkinsä vastustajan dekkiin. Competitive REL ja kaikkee.
http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php/topic,62839.msg263974.html#msg263974

Poissa Assariah

Voiko dräftissä enempää tursailla:

Kaverilla pöydässä: golems hearth, menmite, Auriok Edgewright jolle ekuttu strider harnes

Itsellä: Ezuri, Renegade Leader ja kädessä shatter, arc trail, flesh allergy ja Ezuri's Archers

ollaan palloteltu vuoroja ees taas mulla on manaa pöydässä 7.

Sitten alkaa oikein kunnon tursailu ja munailu. Ensin ammun arc trailin. "keke" eihä se auriokki siihe kuole

Mua alkaa vähä jo sapettaa oma tursailu. No siinä sitte vähä kattelen ja käsi kortteja ja päätän ampua flesh allergy.

täppään manat ja jynttään Fleshin pöytää. ja Blim! nyt alkaa saspettaa oikein kunnolla. kattelen pöydässä untapissä olevaa forestia ja archeria. forest, archer, archer, forest. *TU!!œ!œ

ja siihen päälle renegade leaderia. nyt alkoikin se valtava manaaminen että vois ampua ittensä ja lähtee kotia opetteleen pelaa  ::)

no säkkään siinä sitte oman pöydän tyhjäksi ja kaveri säkkää omansa.

En pahemmin enää siitä noussu ylös ja kaiken kukkuraksi hävisin kyseisen matsin dekkaamiseen by my self :D Koko drafti meni iha penkin alle. Jostain syystä piti saada pikata Arc Trail yli Carnifex Demonin.

Täten lupaan että palaan dräftäilemään vasta sitten kun Besieged tulee. Jos vaikka puolessatoista kuukaudessa kerkeis oppia jotai  ::)

*katoaa pelaa pelikorteilla vaikka pasianssia ku ei mtg:tä ilmeisesti osaa*

Kyllä itsekritiikki on kivaa :D
On normaalia olla epänormaali mutta on epänormaalia olla normaali
Assariah Have/Want

Poissa IRIAD

  • Turnausjärjestäjä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Team Paistikkaat
Pelailinpa kerran lekaa Affiksella, ja tulin about housuilleni tajutessani että pöydässä on tarvittava määrä tavaraa letaaleihin. Vastustajan Tarmo oli tiellä, mutta onneksi Etched Championilla on metalcraft prot allin kanssa hullut evasionit. Ei siinä, pöytä säkkiin Ravagerille Championia lukuunottamatta, Ravager säkkiin itelleen, nappulat Championille, ajolle...

...maailma huomautti olemassaolostaan kun tajusin mitä tein.

Lainaus käyttäjältä: Peikko
Experts say that it will close so many games that it has access to Glengarry leads.

Poissa Profet

  • lappeen Ranta
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • The best ideas often come from my mind.
    • H/W
Paikallisessa FNM:ssä pelattiin finaalia. Mono B-control VS minun Mono G-ramppi.
Kaverilla pöydässä:
3x Zombie 2/2 toukkia
Grave Titan
Mimic Vat, missä Mitotic Slime
9 Life

Minulla:
Arbor Elf
Llanowar Elves
Pelaka Wurm
4x Ooze 1/1 toukkia
27 Life

Kaverin endissä pyöräytän pöytään Summoning Trapin. Trapista näen:
Emrakul, the Aeons Torn
Pelaka Wurm
Arbor Elf
4 Forest

No niin. Kaverit jotka näkee emran selän takaa on jo varmoja että voitto tuli. Mutta sitten se tapahtuu. Iski Mimic Vatin pelko, ja valitsen Pelaka Wurmin.
Pelin jälkeen (joka päättyi 1/1/1, itse vein fnm:än tidebreakereillä) kaverini kysyy, että miksen ottanut Emraa. Ensin vastaan että Mimic Vat. Sitten 3 sekuntia ja... No hieman hajosin. Ei tainnut osua Doomblade Emrakuliin.
« Viimeksi muokattu: 15.12.10 - klo 15:25 kirjoittanut Profet »

Poissa IRIAD

  • Turnausjärjestäjä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Team Paistikkaat
Jätetään nimet välistä turhan suolailun takia, mutta kerrottakoon että tänään paikallisessa peliliikkeessä päästiin todistamaan esimerkillisen paistikasta Legacy-pelausta, johon kuului mm. Moatin nimeäminen Pithing Needleen  ;D
Lainaus käyttäjältä: Peikko
Experts say that it will close so many games that it has access to Glengarry leads.

Poissa Genesis

Nostellaas tätä. Tänään oli hassun hauskaa edh:ta pelatessa kun vihu pelasi Rude Awakeninging entwinellä läänejä tiskissä ollessa +10. Itsellä oli kenraali pöydässä (Scion of the Ur-Dragon). Kaveri lähti hyökkäämään ja hain scionilla Scourge of Kher Ridgesin ja käytin ekaa abilityä. Meh. Hävisin tosin vielä sen pelin vihun lethal damageen mutta kolmannalle pelaajalla oli helpompaa viimeistellä vihu lopulta melkein deckkaamalla (jäi neljä korttia deckkiin) vihun Tunnel visionilla ilman, että oli pakan alle missään vaiheessa mitään joutunut.

Poissa Snowrip

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Summoning Sick
  • Commander-pelaaja kaukaa korvesta.
No tuota parhaat naurut taisin saada kun pelasin omilla pakoillani tuossa Alaran alkupuolella siskonpoikaa vastaan, kyseisellä kaverilla oli allekirjoittaneen Bant-pakka, itsellä punanen burneri. Pelitilanne oli ihan lopussa, itsellä oli 1 hela ja kaverilla 2. ja sillä oli yks solttu pelis, yks käsikortti, samaten itsellä pöytä puhtaana ja yks käsikortti. Kaveri ei päätäkään hyökätä, vaan sitä ennen castaa Kiss of the Ameshan - 7 helaa ja 2 korttia. Noh, oma käsikortti oli Reiterate - kopioin kaverin loitsun ja sen takia voitin vielä selvästi hävityn pelin. Kaveri repi siinä kyllä pelihousunsa.

Toinen hieno hetki oli kun pelasin kyseisen kaverin pikkuveljeä vastaan monosinisellä kontrollillani sen burnerii vastaa - ja iha vikalla vuorolla ko kaveri kahto et mul ei oo korttei käes, 4 sinistä manaa untapissa ja kaikki möröt tapissa. Kaverilla oli pöytä puhtaana ja manaa vaikka muille jakaa joten päätti yrittää overkillata mut Blazella, pyöräytti siihen kaikki manansa. Unohti kuitenkin että pöydässä lojuvan Djinn of Wishesin kyky ei vaatinutkaan tappia, joten pyöräytin kyseisellä Djinnillä pakan päältä Cancelin. Kaverin hermot meni siihen ku alko huutamaa että eikö riitä että countteroi pöydältä, kädestä tai gravelta, pitääkö sitä vielä pakkaaki käyttää!

Ja vaikka siskonpoika saattaa nostattaa kulmakarvoja iän puolesta, turha luulo. Molemmat ovat jo täysi-ikäisiä ja paljon pelanneita.... joskin eivät järin laajalti.
Goblin Roulette for the win.
H/W http://mtgsuomi.fi/listat/Snowrip/hw/

Poissa Curimus

Tuli pelattua U/B fakti combolla R/B gobboja vastaan. Tiedän että vastustaja pelaa paljon miehiä boostaavaa sekä joitain sorceryjä. Muistaakseni kolmannella drawilla nousee Defense Grid. Katson lappua hetken, herppaan ja derppaan, totean lapun olevan hyvä vastustajan miehiä vastaan, ja pelaan sen pöytään. Kädestä löytyy random countteri sekä Darkblast. Passaan vuoron. Vastustajan kertoo marauderssien lähtevän ajamaan... Katson pöytään ja vasta tässä vaiheessa tajuan pelanneeni Gridin enkä Ensnaring Bridgeä. Sitten iskee Ruination... (mulle jäi yksi swamp, vastustajan 3 manaa vastaan)
Mikä ei tapa vituttaa.

Poissa tutka

M11 sealed. Vihulla on 3 lifeä, randomäijiä joista pari Azure Drakea lentää ja Stormtide Leviathan on muuten vaan penseä. Mulla on 8 lifeä ja tiskissä Howling Banshee ja randomäijiä jotka ei voi hyökätä. Kädessä on Aether Adept ja Harbor Serpent. Pelaan molemmat, targetoiden Adeptilla Leviathania. Seuraavalla vuorolla vihu pelaa Pacifismin Harbor Serpentiin, nostan landia ja Leviathan rankaisee.
Lainaus
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Luigiggi

Pelaan U/B shape anewia ja tiskissä colossus. Kädessä go for the throath ja vastustajalla pelissä artisan of kozilek. Peli päättyy tasuriin, sillä olen aivan vitun vajakki ihminen joka ei yksinkertaisesti lue kortteja.

Poissa teemuhy

Totta, nimeäkään et osannut.
11:31:56<@Teroin> valkonen on parempi väri ku sinine

Poissa Armus79

Pitää kai tännekin purkaa pettymyksiäni.

Moka #1: Kädessä Darksteel sentinel, pelissä 6 maata + jotain random äijää ja Venser 7:llä counterilla. Blinkkaan perhana Venserillä seachrome coastin joka tietenkin tulee takaisin peliin täpissä. En saa flashattua sentinelin pöytään vastustajan hyökätessä => venserin ultimate jää saavuttamatta => häviän pelin

Moka #2: Pelaan dräftissä UB infect/proliferate dekkiä vastaan. Mulla on 7-8 poison counteria ja vastustaja clasp pöydässä. Pelaan shatterin infektfaksiin (jota olisin voinut blokatakin) ja clasp jää pöytään => hävisin.

Molemmissa tapauksissa tajuan heti klikattuani virheeni. Eikö tässä koskaan opi tulemaan paremmaksi pelaajaksi?
Does Black Lotus put you on a 20 turn clock? Does Tarmogoyf fly? Does Bob survive a gutshot? Can you pitch Emrakul to Force of Will?
Yeah. Didnt think so

Poissa Tarlugn

Tupakkitauko Mind Slaver-kombolla nelinpelissä,
havahdun Megrim-Mind Over Matter komboon bombona,
ja ois kivaa ed. jos leiautti ois viel muuttumaton.
"vait ton taah?"