Poromagia

Kirjoittaja Aihe: WOTC:in tili antaa eri DCI-numeron kuin mitä kortissa  (Luettu 2096 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa thergonomic

Eli eksyin tuossa WOTC:in sivuille ja pyysivät siellä luomaan uuden tilin. Prosessin lopuksi tililläni näyttäisi olevan eri DCI -numero, kuin millä olen tähän mennessä kaikkialle kirjautunut. Pitäisikö nämä nyt yhdistää? Mutta koska en ikinä missään ole käyttänyt kuin yhtä s-posti osoitetta ja ainoaan tiliin joka minulla WOTC:illa on on liitettynä "nykyinen" DCI-numero joten yhdistämisprosessi takkuilee.
Onko kukaan kohdannut vastaavaa?
En ikinä enää jätä tunnuksian mihinkään koneeseen! T. Ropecon on Julma

Poissa tnenon

Vs: WOTC:in tili antaa eri DCI-numeron kuin mitä kortissa
« Vastaus #1 : 16.05.15 - klo 22:32 »
En tiedä onko sulla vielä ongelma ajankohtainen, mutta sain itse tänään tililleni oikean dci numeron. Homma onnistui kun lopulta tajusin että yhdistämisprosessin kysyessä toisen tilin käyttäjätunnusta ja salasanaa pitää syöttää alkuperäinen dci numero ja salasana jota on käyttänyt sen kanssa.

Poissa Renter

Vs: WOTC:in tili antaa eri DCI-numeron kuin mitä kortissa
« Vastaus #2 : 20.05.15 - klo 20:46 »
Kaivelin tuossa eilen wanhoja DCIn kokeiden tuloksia ja loppupeleissä migratoin kaksi kertaa. Nyt minulla on siis kaksi DCI-tunnaria ja kaksi taikurien tunnaria. Jaksaminen on nolla yhdistää näitä.
23:15 <@Rancid-> jos Bear Cub blokkasi Bloodbraid Elfin tai toisinpäin, arvatkaapa mitä siinä tilanteessa tapahtui
23:16 <@Rancid-> ..karhunpoika sai rastaa

20:03 < rayenni> ja esim overrun ilman tramplee on silti run

00:52 <@luma> koska ulkopelin stack on sisäpelin ulkopuolella