Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Deranged Hermit DCI-foili  (Luettu 2836 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa karju

Deranged Hermit DCI-foili
« : 07.01.06 - klo 15:10 »
Deranged Hermitin DCI-foili, mitähän olis? Tietenkin voi olla vaikea löytää ostaja...
Free mana, free mana, free mana, free mana, free mana, free mana.
Oh, baby, it would mean so much to me.
(Patti Smithiä mukaillen)

Poissa korpi

Deranged Hermit DCI-foili
« Vastaus #1 : 07.01.06 - klo 19:49 »
Sanoisin 8-10 euroa, joskin huuto.netissä joku on luopunut omistaan halvemmallakin. Sopivalta ostajalta voinee saada pari euroa enemmänkin.

Poissa ilpo

Deranged Hermit DCI-foili
« Vastaus #2 : 08.01.06 - klo 02:25 »
Itsehän taisin saada noin viisi euroa kyseisestä kortista ja se on mielestäni paljon. Turhempaa korttia saa hakea.
Lainaus käyttäjältä: nastaboi
Hankin Ramoneksen kokoelman, painonnostopenkin ja kuulapyssyn. Sitten pistän fisut pakkaseen ja opettelen postinumeroluettelon ulkoa.

Poissa karju

Deranged Hermit DCI-foili
« Vastaus #3 : 08.01.06 - klo 09:45 »
Rohkenen epäillä Ilpon mielipidettä. Voiko neljä oravaa tekevä mielenvikainen erakkohaltia Kev Walkerin kuvalla (viidellä manalla!!!) olla ihan täysin turha? Eihän se ole psykologisesti mahdollista edes vektoriavaruudessa...
Free mana, free mana, free mana, free mana, free mana, free mana.
Oh, baby, it would mean so much to me.
(Patti Smithiä mukaillen)

Poissa Anssi

Deranged Hermit DCI-foili
« Vastaus #4 : 08.01.06 - klo 11:22 »
Itse voin tuosta (vain yhdestä) sen 5 euroa maksaa, jos kiinnostaa.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa kane

Deranged Hermit DCI-foili
« Vastaus #5 : 08.01.06 - klo 12:44 »
Itse olen ostellut Legacyn foil Hermittejä useita kappaleita 7-9e/kpl. Dci versio ei ole mielestäni yhtä arvokas.

Poissa ilpo

jeah
« Vastaus #6 : 08.01.06 - klo 16:36 »
Hermittiä ei saa enää pelata kuin Legacyssa ja Vintagessa. Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, ettei kortti ole pelikelvollinen Vintagessa. Legacysta nyt en tiedä eikä kyllä kovin kiinnostakaan. Casual-pakoillakin mehustelu on nyt mitä on.
Lainaus käyttäjältä: nastaboi
Hankin Ramoneksen kokoelman, painonnostopenkin ja kuulapyssyn. Sitten pistän fisut pakkaseen ja opettelen postinumeroluettelon ulkoa.