Kuinkahan toimia, kun näyttis lähti takuuseen jo reilu kuukausi sitten, eikä siitä ole vieläkään kuulunut mitään. Olin yhteydessä myyjään (SystemaStore), kun reilu viikko oli kulunut ja he ilmoittivat että ovat lähettäneet kortin maahantuojalle (
?). Olin yhteydessä uudestaan kun kolme viikkoa oli kulunut ja he ilmoittivat että maahantuoja ei ole tehnyt asialle vielä mitään. Tässä yhteydessä myyjä tarjosi myös onnetonta rahallista korvausta tuosta kortista, jota en ottanut vastaan.
Miksei myyjä vain voinut tarjota jotain vastaavaa korttia tilalle ja osoittaa hyvää asiakaspalvelua? Olen myös kuullut tilanteista, joissa myyjä tarjoaa parempaa uutta korttia tilalle. Nyt tämä on jo mielestäni melkoinen farssi, kun tilanne ei näköjään etene ollenkaan, eikä myyjää selvästi kiinnosta koko tilanne.
Ja sitten tuo, että kortti on lähetetty maahantuojalle? Alkavatko he tosissaan korjata yhtä korttia? En ihan ymmärrä, mutta tilanne kyllä kyrsii jo jossain määrin.