Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Bant Counters Company  (Luettu 8814 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Temezy

Bant Counters Company
« : 02.06.17 - klo 01:19 »
Tälläisen dekin brainstormailin tässä turnauksia katsellessa ja ajattelin kysellä hieman ihmisten mielipiteitä täällä? Mitä cutata ja mitä kannattaisi pelata tilalla? Kaikki ehdotukset ovat tervetulleita :)

4x Birds of Paradise
1x Craterhoof Behemoth
4x Devoted Druid
2x Duskwatch Recruiter
2x Eternal Witness
3x Kitchen Finks
2x Noble Hierarch
1x Reflector Mage
1x Rhonas the Indomitable
1x Scavenging Ooze
3x Spell Queller
1x Tireless Tracker
4x Vizier of Remedies
2x Walking Ballista
2x Chord of Calling
4x Collected Company
1x Eldritch Evolution

2x Breeding Pool
2x Flooded Strand
2x Forest
2x Gavony Township
1x Island
3x Misty Rainforest
2x Plains
1x Razorverge Thicket
3x Temple Garden
4x Windswept Heath


Sideboard

1x Eidolon of Rhetoric
1x Kataki, War's Wage
1x Linvala, Keeper of Silence
2x Meddling Mage
3x Path to Exile
1x Phyrexian Revoker
1x Qasali Pridemage
2x Remand
2x Rhox War Monk
1x Selfless Spirit
"I will flay the skin from your flesh and the flesh from your bones and scrape your bones dry. And still you will not have suffered enough."

Poissa n4pesto

Vs: Bant Counters Company
« Vastaus #1 : 02.06.17 - klo 08:57 »
Rhonas ja reflector ei tässä pakassa oikein anna mitään. Pääpointtihan on saada loputtoman suuri ballista tiskiin mahdollisimman pian, jote chordia täys setti. Lisäksi eternal witnessiä ei pelata näissä listoissa suotta neljää. Summoner's pactkin voi olla ihan käypä ratkaisu tässä. Itse olen hekumoinut ajatuksella hangarback walkerista sidellä.

Poissa Me_From_Finland

Vs: Bant Counters Company
« Vastaus #2 : 02.06.17 - klo 11:54 »
Rhonas ja reflector ei tässä pakassa oikein anna mitään. Pääpointtihan on saada loputtoman suuri ballista tiskiin mahdollisimman pian, jote chordia täys setti. Lisäksi eternal witnessiä ei pelata näissä listoissa suotta neljää. Summoner's pactkin voi olla ihan käypä ratkaisu tässä. Itse olen hekumoinut ajatuksella hangarback walkerista sidellä.
Äärettömän kovaa lyövä tramplaava creature kuulostaa minusta kyllä ihan mukavalle vaihtoehdolle.
Elämä on yhtä helvettiä, eikä se muutu juuri paremmaksi sen jälkeenkään.

Poissa kaMeli85

Vs: Bant Counters Company
« Vastaus #3 : 02.06.17 - klo 16:07 »
Rhonas ja reflector ei tässä pakassa oikein anna mitään. Pääpointtihan on saada loputtoman suuri ballista tiskiin mahdollisimman pian, jote chordia täys setti. Lisäksi eternal witnessiä ei pelata näissä listoissa suotta neljää. Summoner's pactkin voi olla ihan käypä ratkaisu tässä. Itse olen hekumoinut ajatuksella hangarback walkerista sidellä.
Äärettömän kovaa lyövä tramplaava creature kuulostaa minusta kyllä ihan mukavalle vaihtoehdolle.

Tämä. T. Pithing Needle, Stony Silence ja Phyrexian Revoker.. =)

Poissa z3ro

Vs: Bant Counters Company
« Vastaus #4 : 02.06.17 - klo 16:08 »
Rhonas ja reflector ei tässä pakassa oikein anna mitään. Pääpointtihan on saada loputtoman suuri ballista tiskiin mahdollisimman pian, jote chordia täys setti. Lisäksi eternal witnessiä ei pelata näissä listoissa suotta neljää. Summoner's pactkin voi olla ihan käypä ratkaisu tässä. Itse olen hekumoinut ajatuksella hangarback walkerista sidellä.
Äärettömän kovaa lyövä tramplaava creature kuulostaa minusta kyllä ihan mukavalle vaihtoehdolle.

Ite oon pyörittänyt ezuria rhonaksen sijaan ku tekee melkee saman asian + pitää druidit hengissä ja voi kombottaa ilman vizieriä jos sattuu olee kaks druidii pöydässä.

Poissa Temezy

Vs: Bant Counters Company
« Vastaus #5 : 02.06.17 - klo 22:51 »
Kiitoksia ihmisille kommenteista. Täytyy ottaa niitä huomioon lopullista listaa tehdessä ja pakkaa muokatessa :)
"I will flay the skin from your flesh and the flesh from your bones and scrape your bones dry. And still you will not have suffered enough."