Muuta > Muuta keskustelua

Vitutusketju

(1/1754) > >>

teemuhy:
Tällä foorumilla ei jostain syystä vielä tällaista ketjua ole, mutta nyt on.

Eli siis kaikki mieltä raskaasti rusentavat ja muuten vaan vituttavat asiat kuuluu tänne. Saa myös valittaa bad beateista, jos vaikka joku topdeckas 1-outtisen ja sen takia meni joku PT ohi tai jotain. Avautukaa.
 


Voisin alkuun mainita, kuinka perseestä Oulun Puhelin on. Netti katkeaa liian usein ja liian pitkäksi aikaa. Paska firma. Vituttaa. Lisäksi sanon jo etukäteen, että kiroilusta valittavat tekopyhät janarit vituttaa myös.

E: Topic alkamaan isolla
-miinin

papana:
Eniten minua ärsyttävät Countter pakat ja kalakeitto! Sydämmeltäni vierähti juuri raskas "kivi". Kiitos... :P

Jaakkima:
minua vituttaa suuresti se kun mummoni yrittää salaa syöttää minulle sieniä  :D vaikka tietää että en niistä pidä. aina pitää silmä tarkkana tutkailla ruokaa ennen kuin syö.

Rancid-:
Mua vituttaa se, että GP Tukholmassa en tajunnut vaatia oikeuksiani riittävän ponnekkaasti (vastustajalle olis kuulunut game loss, sai warningin) ja hävisin sitten. Lisäksi mua vituttaa se, että oon ollu pari kuukautta yhden projektin palkkalistoilla eikä mulle vieläkään ole speksattu mitään tekemistä. Onneks sentään palkka juoksee. Tietenkin vituttaa myös erinäiset ihmiset, ihmisryhmät, aatteet, vaatteet ja puheviat. Tiedätte kyllä, keitä olette (heh HENSK, kei-täpä hyvinkin!)

Ja sit yks Kati. Mutta se onkin hullu.

teemuhy:
modo ja sen paska vituttaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta