Muu MTG > Turnaukset, tapahtumat ja peliporukat

Jyväskylästä?

(1/3) > >>

Masa88:
Eli moniko täällä olevista asuu Joensuussa luultavasti vielä muutaman vuoden sisällä? Tässä on vielä Armeija välissä, mutta sen jälkeen olisin ehkä sinne päin tulossa opiskelemaan

EDIT: lue aihe

Fumba:
No minä nyt ainakin.

Edittiä: kyllähän täällä Joensuussa on myös reippaasti muuta porukkaa, Quakenetin #mtg-joensuu -kanavalta löydät aktiivisimmat pelaajat, lisäksi täällä on myös paljon muita tuuttareita, jotka eivät partiksella/irkissä liiku.

Eetu:
No itse asun Polvijärvellä (noin 40 km joensuusta), mutta muutan varmaankin kahden vuoden päästä Joensuuhun opiskelemaan.

Edit. Ja mihin tällä pyrit? Että onko peliseuraa?

Masa88:
Onneksi olkoon, niin minäkin, ellen ole Hälsingforssiin menos...

Edit: Siis juu aattelin että jos Joensuussa olisikin sitten peliseuraa nii se olisi hyvä. Joten ajattelin kysymällä selvittää montako tyyppiä asuu joensuussa  täl foorumilla pyörivistä...

2nd edit: FUmban vastaus oli aika tyhjentävä, eli peliseuraa kyllä riittää sitten siellä, mikä on hyvä juttu :)

luma:
Fumban vastausta voisin täydentää sen verran, että nyt on pari aktiivista pelaajaa (minä mukaanlukien) lähdössä armeijaan ja sen jälkeen pois kaupungista, mutta eiköhän sinne joku aina jää kiusaamaan Markoa (vaikka Battle of Wits lähteekin minun mukaani).

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta