Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Mono-W Tempered Steel  (Luettu 10523 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Elwood

Vs: Mono-W Tempered Steel
« Vastaus #30 : 27.04.11 - klo 10:42 »
Building on a budget tarjoaa myös non-budget -versiota:

http://www.wizards.com/Magic/Magazine/Article.aspx?x=mtg/daily/boab/140

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: Mono-W Tempered Steel
« Vastaus #31 : 06.05.11 - klo 11:51 »
Tuli mietittyä pakkaa ja tässä olisi betaversio pakasta. Pakka on muuttunut paljon mutta perus idea on sama. Lyödään turpaan ja kovaa:

Möröt
4 Memnite
4 Signal Pest
4 Hex Parasite
4 Vault Skirge
4 Steel Overseer
4 Glint Hawk
4 Porcelain Legionnaire
2 Blade Splicer
2 Phyrexian Revoker

Muut:
3 Dispatch
4 Tempered Steel
3 Mox Opal

Ländit:
4 Seachrome Coast
11 Plains
2 Arid Mesa
1 Marsh Flats

Mielestäni tämä on ihan pelattava versio. Jos on ehdotuksia niin antaa vain tulla.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa Laukkanen

Vs: Mono-W Tempered Steel
« Vastaus #32 : 07.05.11 - klo 11:24 »
Nuo landit ihmetyttävät minua suuresti, vai onko sidellä jotain ovelaa? En näe mihin tuota sinistä manaa tarvitaan..  Eikö noilla korteilla olisi järkevää olla 1 swamp ja neljä marsh flatsia?
Nonland-puoli dekistä näyttää mukiinmenevältä, joskin itse pelaan manahalvempaa versiota everflowing chaliceiden ja chimeric massien kanssa (haukka toimii myös paremmin kun nämä lisätään). En ole itse vakuuttunut overseerista, olen kokeillut ja oikeastaan koskaan se ei ole ehtinyt tehdä mitään ennen kuolemaansa. Landien määrä näyttää pieneltä ottaen huomioon 2-droppien määrän ja sen että muuta manakiihtyä ei ole kuin kolme opaalia.
« Viimeksi muokattu: 07.05.11 - klo 11:28 kirjoittanut Laukkanen »

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: Mono-W Tempered Steel
« Vastaus #33 : 07.05.11 - klo 16:45 »
Nuo landit ihmetyttävät minua suuresti, vai onko sidellä jotain ovelaa? En näe mihin tuota sinistä manaa tarvitaan..  Eikö noilla korteilla olisi järkevää olla 1 swamp ja neljä marsh flatsia?
Nonland-puoli dekistä näyttää mukiinmenevältä, joskin itse pelaan manahalvempaa versiota everflowing chaliceiden ja chimeric massien kanssa (haukka toimii myös paremmin kun nämä lisätään). En ole itse vakuuttunut overseerista, olen kokeillut ja oikeastaan koskaan se ei ole ehtinyt tehdä mitään ennen kuolemaansa. Landien määrä näyttää pieneltä ottaen huomioon 2-droppien määrän ja sen että muuta manakiihtyä ei ole kuin kolme opaalia.

Sinistä manaa on mainissa koska sidellä on counttereita massapoistoja varten ja ländit syövät tilaa sidessä joten laitetaan ne mainiin. Fetsit ovat pakan thinnausta varten ja minulla on vain kolme T2-lailista fetsiä tällä hetkellä. Yksi Swamp saattaisi toimia tässä dekissä. Steel Overseer on supportti faksi ja sitä tarvitaan dekissä, koska jos Tempered Steel ei näy kädessä niin Steel Overseer ajaa saman asian vähän huonommin. Blade Splicer on toinen kolmen manan kortti jota haluaa nähdä, koska Golem jolla on first strike ja mahdollisesti Steel bonukset päällä on hyvin tappava.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa KajaaninOlli

Vs: Mono-W Tempered Steel
« Vastaus #34 : 07.05.11 - klo 19:56 »
Nuo landit ihmetyttävät minua suuresti, vai onko sidellä jotain ovelaa? En näe mihin tuota sinistä manaa tarvitaan..  Eikö noilla korteilla olisi järkevää olla 1 swamp ja neljä marsh flatsia?
Nonland-puoli dekistä näyttää mukiinmenevältä, joskin itse pelaan manahalvempaa versiota everflowing chaliceiden ja chimeric massien kanssa (haukka toimii myös paremmin kun nämä lisätään). En ole itse vakuuttunut overseerista, olen kokeillut ja oikeastaan koskaan se ei ole ehtinyt tehdä mitään ennen kuolemaansa. Landien määrä näyttää pieneltä ottaen huomioon 2-droppien määrän ja sen että muuta manakiihtyä ei ole kuin kolme opaalia.

Sinistä manaa on mainissa koska sidellä on counttereita massapoistoja varten ja ländit syövät tilaa sidessä joten laitetaan ne mainiin. Fetsit ovat pakan thinnausta varten ja minulla on vain kolme T2-lailista fetsiä tällä hetkellä. Yksi Swamp saattaisi toimia tässä dekissä. Steel Overseer on supportti faksi ja sitä tarvitaan dekissä, koska jos Tempered Steel ei näy kädessä niin Steel Overseer ajaa saman asian vähän huonommin. Blade Splicer on toinen kolmen manan kortti jota haluaa nähdä, koska Golem jolla on first strike ja mahdollisesti Steel bonukset päällä on hyvin tappava.

Katsii varmaan laittaa sidekin tuohon viestiin mukaan niin selventää vähän. Itse olen suunnitellut tälllaista kokoonpanoa:
(tuo punainen on vielä vähän arvoitus, jos en pelaa whipflareja niin sitten ehkä Dismemberejä)

Lands: (20)

10 Plains
2 Contested War Zone
4 Seachrome Coast
4 Arid Mesa


Creatures: (32)

4 Memnite
4 Ornithopter
4 Signal Pest
4 Hex Parasite
4 Vault Skirge
4 Steel Overseer
4 Glint Hawk Idol
4 Porcelain Legionnare

Others: (8)

4 Mox Opal
4 Tempered Steel

Sideboard: (15)

2 Scalding Tarn
1 Mountain
1 Island
3 Spell Pierce
3 Unified Will
2 Refraction Trap
3 Whipflare