Poromagia

Kirjoittaja Aihe: BlackGreenWhite - Token Swarm  (Luettu 4681 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tsodmi

BlackGreenWhite - Token Swarm
« : 11.03.12 - klo 20:13 »
Pistin pakan uudelleen kuntoon Standardin mukaiseksi, kertokaa mitä olette mieltä niin hankin kortteja sitä mukaan. Aion tämän pikku hiljaa muuttaa Vihreä/Valkoiseksi kunhan vain saan hommattua Garrukin. Huom: Garruk Rerentless on vähän kallis lappu, kuten myös Temple Garndenit joten hommaan ne kyllä pikku hiljaa, mutta en ainakaan heti.


Creatures:
4x Doomed Traveler
4x Avacyn's Pilgrim

Enchantments:
4x Intangible Virtue
3x Oblivion Ring

Instant:
2x Rootborn Defenses
4x Midnight Haunting
2x Druid's Deliverance
3x Selesnya Charm

Sorcery:
4x Gather of the Townsfolk
4x Call of the Conclave

Planeswalker:
2x Sorin, Lord of the Innistrad

Lands:
6x Plains
6x Forest
4x Gavony Township
2x Sunpetal Grove
1x Temple Garden
3x Golgari Guildgate
2x Vault of Archangel

No, toivottavasti saan hyvää palautetta tähän pakkaan.
« Viimeksi muokattu: 03.12.12 - klo 18:28 kirjoittanut Tsodmi »
...

Poissa aaruli96

Re: MonoW: Token Spam
« Vastaus #1 : 11.03.12 - klo 20:38 »
Honor of the pure on aika hyvä, samoin vault of the archangel

Avacyn collarit vois cutata noitten honoreitten tieltä

Poissa Tsodmi

Re: MonoW: Token Spam
« Vastaus #2 : 11.03.12 - klo 21:48 »
Muokattu ja päivitetty ohjeiden mukaan.
...

Poissa aaruli96

Re: MonoW: Token Spam
« Vastaus #3 : 11.03.12 - klo 23:34 »
Millaisia kokemuksia valkoisesta zeniitistä, honorit haluais neljään

Poissa Babu

  • L1-tuomari
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Creature - Goblin Brushwagg
Re: MonoW: Token Spam
« Vastaus #4 : 12.03.12 - klo 00:14 »
Tiputa landeja muutama pois ja lisää Isolated Chapeleita. Esimerkiksi näin: 4x Evolving Wilds, 10x Plains, 4x Swamp, 4x Isolated Chapel, 2x Vault of the Archangel. Ja kun kerta mustaa pelaat niin laita pari poistoa pakkaan.
"eikö se nyt ole vanha fakta että monoliitit menee infiniteks jos niitä päin edes katsoo pahasti"
- luma; 09.04.2020 klo 19:30

Poissa Wrakis

  • Kuopio
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Karplusan Forest, punaista, Birds of p... Eiku vit
Re: MonoW: Token Spam
« Vastaus #5 : 12.03.12 - klo 10:13 »
Champion of the Parishin voit ottaa pois (tai ainakin vähentää), koska sillä ei tee niin paljoa pelin loppupuolella. T7:n 1/1 mies, joka mahdollisesti saattaa turvota, ei tee tarpeeksi asioita.

Poissa Tsodmi

Re: MonoW: Token Spam
« Vastaus #6 : 12.03.12 - klo 12:05 »
Joo, no vastailen nyt tännekkin sitten sitä mukaan mitä pystyn.
Champion Parish on ollut ihan mukava lappu kun sen aloituksessa, mutta olet oikeassa siitä että loppu pelissä on turha ellei ole tarpeeksi manaa Flashbackata tuo Increasing Devotion, mutta mieluusti nostaisin jotain muuta kuin sen.
Sitten vielä mietin noita Isolated Chappeleita, koska en oikeasti tule käyttämään Swamppiani muuhun kuin tuon Lingering Soulsin Flashbackkaamiseen ellen sitten jostain syystä löydä oikeesti jotain korttia mitä voisin pelata Mainissa joka auttaisi minun Tokeneita.
Honoreita haluan aluksi testailla tuossa kolmessa ennen kuin sanon mitään, koska onhan minulla jo tuo Virtue tuolla pakassa joka antaa jo valmiiksi tokeneilleni sen Vigilancen sekä +1/+1, mutta onhan se Puren +1/+1 ihan mukava.

Jos vielä mainitsen tähän pakan Budjetin ennen kuin alan tuota loppuun väsäämään niin sanotaanko että minulla olisi käytettävissä niin 25 euroa sen kasaamiseen (Side Boardi mukaan lukien (Jos sellaisen edes kasaan tälle)).
...

Poissa algon

Re: MonoW: Token Spam
« Vastaus #7 : 12.03.12 - klo 13:45 »
Sitten vielä mietin noita Isolated Chappeleita, koska en oikeasti tule käyttämään Swamppiani muuhun kuin tuon Lingering Soulsin Flashbackkaamiseen ellen sitten jostain syystä löydä oikeesti jotain korttia mitä voisin pelata Mainissa joka auttaisi minun Tokeneita.

Taisit juuri mainita itse ne kaikki pätevät syyt, miksi pakassa ei tarvitsisi olla yhtäkään basic swamppia. Bladeholdin Herot on kanssa olleet ihan tokeniyhteistyökykyisiä yksilöitä.

Poissa Tsodmi

Re: MonoW: Token Spam
« Vastaus #8 : 12.03.12 - klo 14:56 »
Sitten vielä mietin noita Isolated Chappeleita, koska en oikeasti tule käyttämään Swamppiani muuhun kuin tuon Lingering Soulsin Flashbackkaamiseen ellen sitten jostain syystä löydä oikeesti jotain korttia mitä voisin pelata Mainissa joka auttaisi minun Tokeneita.

Taisit juuri mainita itse ne kaikki pätevät syyt, miksi pakassa ei tarvitsisi olla yhtäkään basic swamppia. Bladeholdin Herot on kanssa olleet ihan tokeniyhteistyökykyisiä yksilöitä.

Niin, mutta silti jos pelaisin niitä sen 2 niin pystyisin silti pelaamaan niitä sitten kun hätä yllättää ja haluan niitä Spirit tokeneita peliin. Onneksi on olemassa se Evolving Wilds kortti + minulla on ollut nyt väittelyä 3 kaverin kanssa tuosta Mauseluemin Guardista, että pitäisikö sitä pelata vaiko ei.
No itse olen todennut sen huonoksi joka puolelta ja haluaisin kyllä pelata jotain muuta mutta en oikein tiedä sitten mitä sen tilalle sitten laittaisi.
Elite Inqustor ois ihan oiva vaihtoehto, mutta en oikein tiedä auttaako se, koska sekin on sen 4 mana convert costin maksava kortti ja mielelläni haluaisin pelata joko semmosia pikku enintään 3 manan maksavia lappuja tai sitten semmosia isoja pommeja jotka maksavat sen 5 manaa.

No toisaalta, pitää vielä katsoa ja miettiä tätä pakkaa ennen kuin siihen alkaa mitään kortteja tilailemaan mistään.
...

Poissa Tervonaattori

Re: MonoW: Token Spam
« Vastaus #9 : 12.03.12 - klo 14:59 »
Sopisikohan parit Geist-Honored Monkit pakkaan? Suhteellisen pirkkapakkamaiseen olemukseen tuo voisi ollakin jopa vahvistus...(?)

Poissa Tsodmi

Re: MonoW: Token Spam
« Vastaus #10 : 12.03.12 - klo 15:16 »
Sopisikohan parit Geist-Honored Monkit pakkaan? Suhteellisen pirkkapakkamaiseen olemukseen tuo voisi ollakin jopa vahvistus...(?)

Vaikuttaa hyvältä kortilta.
Testailuun!

En nyt ala ihan heti muuttamaan nyt vielä mitään, mutta testaan nyt ainakin parissa pelissä tuota.
...

Poissa coly

Re: MonoW: Token Spam
« Vastaus #11 : 12.03.12 - klo 15:29 »
Shrine of Loyal Legions tekisi varmasti vekkuleita monoW:ssä. Loyal cathar on toinen pätevä mies joka tulee mieleen.
Vesilintua vois heittää mielestäni ainakin Selfless Catharilla ja mausoleum guardilla.
sitä että vaihtuisko nämä laput täysin päikseen en lähde arviomaan tarkoitukseni oli vain ilmaista mielestäni heikot laput ja tuoda parempaa tilalle

Poissa Tsodmi

Vs: BlackGreenWhite - Token Swarm
« Vastaus #12 : 03.12.12 - klo 18:29 »
Päivitys.

Haluaisin kuulla mitä tähän voisi lisää heittää että voisi maksimoida swarmin.
...

Poissa Gagis

Vs: BlackGreenWhite - Token Swarm
« Vastaus #13 : 03.12.12 - klo 19:53 »
Pikkugarruk toimii.
''Flickerwisp on Thalian ja Mutsin jälkeen ehkä määtsikin siistein creature. Sil voi tehdä kaikkea. Se jopa runkkaa ja keittää kahvit sun puolesta.''

Poissa höpömies

Vs: BlackGreenWhite - Token Swarm
« Vastaus #14 : 06.12.12 - klo 16:52 »
Itse miettisin ehkä painoa hyville populate ukoille.

Wayfaring temple?
Trostani?

Tosiaan en pelaisi itse swamppeja Sorinin ja Lingering Soulsin takia.

Niin, ja missä ne Lingering Soulsit ovat tuolla pakkalistassa, vai olenko sokea ?

Manabeissi:

2 Isolated Chapel
2 Sunpetal Grove
1 woodland cemetery
4 temple garden
1 Vault of the archangel
2 Gavony township
6 Forest
6 Plains

En haluaisi kusta, ehkä yksi musta source lisää vielä.
Do not condemn the judgement of another because it differs from your own. You may both be wrong.

Poissa Mark Nutt

Vs: BlackGreenWhite - Token Swarm
« Vastaus #15 : 28.02.13 - klo 00:59 »
Missä on Lingering Souls?
I don't always Mark Nutt but when I do I tease it.

Poissa Pyltsi

Vs: BlackGreenWhite - Token Swarm
« Vastaus #16 : 28.02.13 - klo 10:31 »
Kyseiseen deck:iin sopisi varmaan Mikaeus, the lunarch. Sopii hyvin swarm peleihin. Toisaalta sitten lopetuspommina esim Collective Blessing. Populatea en rupeisi lisäämään trostanilla tms koska populatelle on kohteena pääasiassa 1/1 ukkoja ja siten ei ole niin voimakas. Siksi deliverancet pois. Rootborn ihan hyvä ja suojaa poistoilta.