Muuta > Hearthstone

C'thuntrol paladin

(1/3) > >>

Karjanvarastaja:
Rakastuin korttiin ensisilmäyksellä ja puolen minuutin suunnittelun päätteeksi kasasin dekin. Päädyin control-palan shelliin, koska mielestäni tukee C'thunin pläniä parhaiten. Priest on ainoa variantti tähän mennessä, joka on tähän mennessä aiheuttanut päänvaivaa. Entombit kun ovat aika rikkinäisen hyviä hitaassa nykymetassa. Druid-C'thunin olen voittanut joka kerta kun sen olen nähnyt, olisikohan noita reilu tusina peliä.

2 Equality
2 Beckoner of Evil
2 Twilight Geomancer
2 Wild Pyromancer
2 Aldor Peacekeeper
2 Disciple of C'thun
2 Twilight Elder
2 Truesilver Champion
2 Consecration
2 C'thun's Chosen
2 Keeper of Uldaman
1 Avenging Wrath
1 Ancient Harbinger
2 Skeram Cultist
1 Twin Emperor Vek'lor
1 Doomcaller
1 Tirion Fordring
1 C'thun

Aloitin jostain rankilta 16-15, pelasin puolivaloilla 17-3 ja päädyin parissa tunnissa rank 8, josta rng pudotti minut ysiin, kun hävisin heikkoihin aloituskäsiin ja aggrot/muut C'thunit ehtivät rullata ylitse. Eilispäivän pelailuilta tuloksena lopulta 17-7. Päädyin tuunaamaan loppupäätä alemmas ja lisäsin drawia.

- Doomcaller
- Skeram Cultist
+ 2 Acolyte of Pain

Parituntisen tässä taas läpsytellyt ja tulos tänään 12-4. Tuo 5cc 3/6 taunt C'thunin kasvattaja on käynyt pidemmän aikaa mielessä, mutta en ole vielä keksinyt sopivaa slottia mihin sen laittaisi. Skeram Cultist & Harbinger ovat olleet monasti voittamassa peliä jo ennen dekin staran cästimistä, joten en mielelläni niitä cuttaisi. Toisaalta Tirion & Twin Emperor todnäk riittäisi heittämällä muista end-game möröistä.

En tiedä vielä, että onko tämä korkeammalla rankilla oikea pakka enkä jaksa edes netistä asiaa tutkia, mutta ompahan edes hauska pelattava. Saapahan pahan maun Taunt-druidista pois.


Edit: Zoolock vaikuttaa tosi vaikealta voittaa. Darkshire Councilman muuttuu hyvin ankeaksi hyvin nopeasti. Keeperit ja Aldorit ei tähän jätkään oikein auta.

pegeteus:
Aikas hyvän näköinen pakka, todella vähän olen nähnyt control paladineja liikkeellä (rank 9-4). Vähän pistää nuo Twilight Geomancerit silmään, ovatko vakuuttaneet? Vaikuttavat hivenen heikoilta, en tosin itse ole testannut. Esim. Loot Hoarderia näkee pelattavan paljon, kaivaa lisää kaasua ja joskus poistaa vihun äijiä. Silloin voisi heittää vaikka yhden Acolyten pois ja vaihtaa tilalle jotain muuta.

Oletko Forbidden Healingia harkinnut, tai onko ollut edes tarvetta? Onko Avenging Wrath vakuuttanut?

Jamu:
Kokeilin tuota deckiä eilisen päivän, tuntui ihan hauskalta pelata, mutta Brann Bronzebeardin vois yrittää jotenkin mahduttaa deckiin ja jotenkin tuntui decki jäävän c'thun warrujen/druidien jalkoihin

Karjanvarastaja:

--- Lainaus käyttäjältä: pegeteus - 29.04.16 - klo 13:19 ---Aikas hyvän näköinen pakka, todella vähän olen nähnyt control paladineja liikkeellä (rank 9-4). Vähän pistää nuo Twilight Geomancerit silmään, ovatko vakuuttaneet? Vaikuttavat hivenen heikoilta, en tosin itse ole testannut. Esim. Loot Hoarderia näkee pelattavan paljon, kaivaa lisää kaasua ja joskus poistaa vihun äijiä. Silloin voisi heittää vaikka yhden Acolyten pois ja vaihtaa tilalle jotain muuta.

Oletko Forbidden Healingia harkinnut, tai onko ollut edes tarvetta? Onko Avenging Wrath vakuuttanut?

--- Lainaus päättyy ---

Geomancereiden body on ehkä hieman vajaa, mutta näkisin neljä persettä, tauntin ja että C'thun saa tauntin riittävän relevanttina. Jälkimmäisin on lähinnä bonus, mutta kahdesti ainakin olen voittanut sillä, että pomomiehellä on ollut taunt. Pahimmat matchupit tähän mennessä ovat olleet aivot seinään aggrot ja Geomancerit auttavat edes vähän. Tästä syystä myös muutin viimeisenkin [hs]Skeram Cultist[/hs]in pois ja laitoin [hs]Crazed Worshipper[/hs]in tilalle. Lappu on ollut aika ankea muussa kuin aggro-matchupissa. Mahdollinen kurvissa kelloja plän-b kusahtelee hieman, sillä efektiä ei pääse lähes koskaan hyödyntämään mirroreissa ja Priestit eivät näihin vaivaudu/pysty isoja poistoja (Entomb, SWD) edes käyttämään, toisiin kuin Cultistiin mikä toimi samalla myös hyvänä syöttinä ennen seuraavia kurvessa kolahtavia pommeja. Toisaalta Shammylla on vaikeat ajat, jos ei löydy hexiä/silenceä.

Loot Hoarderia olen harkinnut ja tuo ehdottamasi Hoarder Acon tilalle voisin tehdäkin.

Forbidden Healing olisi kiva, jos sille olisi tilaa. Pääsin tänään rank vitoselle ja putosin sieltä heti perään, kun aggrot iskivät nutsit suuhun.

Avenging Wrath on suurimman osan ajasta ollut erinomainen. Equality + Wrath kääntää boardstaten ja nopeuttaa kelloa enemmän kuin Consecration. Yksinäänkin se on useimmiten kolmas Consecration mahdollisella added valuella. Parempi tämä minusta on ollut nyt kuin aikoinaan control-palassa. Se myös mahdollisesti setuppaa C'thun lethalit seuraavalle vuorolle. Kahdesti tosin olen hävinnyt kun Wrath on kieltäytynyt ampumasta sitä ratkaisevaa yhtä osumaa siihen kriittisimpään minioniin. RNG, minkäs sille voi.


--- Lainaus ---Kokeilin tuota deckiä eilisen päivän, tuntui ihan hauskalta pelata, mutta Brann Bronzebeardin vois yrittää jotenkin mahduttaa deckiin ja jotenkin tuntui decki jäävän c'thun warrujen/druidien jalkoihin

--- Lainaus päättyy ---

Brann on käynyt mielessä, mutta en oikein osaa päättää minkä tilalla sitä pelaisi. Ehkä yhden Geomancerin tilalle. Täytyy kokeilla, mutta en näe sitä tällä hetkellä niin hyödyllisenä tässä kuin muissa classeissa, sillä battlecry-efektit ovat tässä aika vajavaiset. Mirroreista warrut ovat olleet Priestin ohella hankalimmat, koska poistot näillä ovat oikeasti hyviä ja niillä on myös pätevät keinot pysyä elossa aggroplänistä. Sanoisin parin-kolmenkymmenen pelin perusteella, että priest on 60-40 ja warrior hitusen helpompi. Druidille en ole onnistunut vielä kertaakaan häviämään ja pelejä on kirkkaasti yli parikymmentä takana. Näkisin syynä sen, että poistot ovat ankeat ja isot pihvit räjähtävät equalityyn ja vaatii melkoista tasapainottelua druidilta, että pystyy sekä pysymään mukana boardissa että välttämään suoran häviämisen kyseiseen lappuun.
Voi myös olla, että olen vain niin hyvä tässä pelissä höhö. Tai että munkitan possuntuurilla, höhö.

pegeteus:
Onko muuten joku tietty syy, että et pelaa Justicaria?control paladineissa todella nihkeä vihulla. Ei tietty auta aggro matseissa, mutta nykyään kaksi pahinta uhkaa tuntuu olevan shaman ja warlock. Se 1/5 möhli on yllättävän paha. 3.vuoron 7/7 on tietty kiva, ihan kuin se doomhammer boostilla ei olisi riittänyt. Kaikkeen ei voi tietty varautua.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta