Muuta > Hearthstone

C'thuntrol paladin

<< < (2/3) > >>

Karjanvarastaja:

--- Lainaus käyttäjältä: pegeteus - 29.04.16 - klo 22:48 ---Onko muuten joku tietty syy, että et pelaa Justicaria?control paladineissa todella nihkeä vihulla. Ei tietty auta aggro matseissa, mutta nykyään kaksi pahinta uhkaa tuntuu olevan shaman ja warlock. Se 1/5 möhli on yllättävän paha. 3.vuoron 7/7 on tietty kiva, ihan kuin se doomhammer boostilla ei olisi riittänyt. Kaikkeen ei voi tietty varautua.

--- Lainaus päättyy ---

Minusta se on huono. Muilla classeilla sen antama boosti on paljon relevantimpi ja varsinkin tällaisessa pakassa Justicarille ei ole riittävästi tukea saati synergiaa. En näe, että olisi mitenkään slotin väärti. Sylvanas ja Harrison ovat mielestäni selvästi paremmat ja niistä kumpikaan ei tällä hetkellä mahdu sisään. Kokeilen tosin jossain vaiheessa Reno-versiota, siinä on todennäköisesti paljon enemmän liikkumavaraa ja siinä mm. Brann olisi erittäin poikaisa.

Jamu:
Siitä druid match-upista, mulla varmaan vaan aivan pirun huono tuuri, kun c'thun druidi kun tulee vastaan, niin en koskaan nosta keeper of uldaman / equality niitä vastaan riippumatta siitä, kuinka monta kymmentä vuoroa peli kestää

Rancid-:
Tää on vähän hassu dekki. Early/mid game pysyy ihan hyvin lapasessa, mutta vuorot 8-10 on hyvin kriittisiä. Jos tunkki ei nouse, on tosi vaikeaa finishata; jos tunkki nousee liian aikaisin, se vie slotin tärkeiltä earlydropeilta. Pitäisköhän tässä olla Lay on Hands tai pari, että sais a) aikaa, b) lappuja tunkin nostamiseen?

Ancient Harbingerilla sain tuksun käteen kerran 30 castaamisella, ennen kuin kortti päätyi leikkuriin yhdessä Skeramien kanssa. Tilalle pistin kaks Worshipperia ja Brannin. Paperilla nää muutokset heikentää loppupeliä, mutta noin niinku oikeasti kyseisillä pihveillä ei ollut juuri minkäänlaista impactia peliin tullessaan.

kivi:

--- Lainaus käyttäjältä: Rancid- - 02.05.16 - klo 12:28 ---Tää on vähän hassu dekki. Early/mid game pysyy ihan hyvin lapasessa, mutta vuorot 8-10 on hyvin kriittisiä. Jos tunkki ei nouse, on tosi vaikeaa finishata; jos tunkki nousee liian aikaisin, se vie slotin tärkeiltä earlydropeilta. Pitäisköhän tässä olla Lay on Hands tai pari, että sais a) aikaa, b) lappuja tunkin nostamiseen?

--- Lainaus päättyy ---

Tämä on yhteistä kaikille tunkkidekeille, card draw on lähes elinehto että IsoSilmä nousee varmuudella käteen. Sen nostaminen/nostamatta jättäminen on hyvin usein erona voitolle tai tappiolle.

Itse pidän Brannista kahdestakin syystä: combot disciplen ja muiden kultistien kanssa ja että se on niin iso maalitaulu että se kerää helposti kaiken mahdollisen poiston.

Karjanvarastaja:
Pelattuna on nyt semmoiset reipas 110 peliä winrate on ollut siinä reilun 60% tienoilla. Ehkä parempikin, jos jaksaisin 3rd-party proggiksia asennella kylkeen seuraamaan statistiikkaa. Näen vielä Harbingerin puolustuksena sen, että se kerää vihaa heti tiskiin päästyään, joten mielestäni sen impakti peliin tullessa ei ole tyystin mitätön, sillä se pakottaa vastustajan kiinnittämään siihen huomiota.
Yhtäkaikki haluan silti tutkia, mitä muutokset tuovat mukanaan.

Kokeilen nyt seuraavanlaista versiota:

2 Equality
2 Beckoner of Evil
1 Loot Hoarder
1 Twilight Geomancer
2 Wild Pyromancer
2 Aldor Peacekeeper
1 Acolyte of Pain
2 Disciple of C'thun
2 Twilight Elder
1 Brann Bronzebeard
2 Truesilver Champion
2 Consecration
2 C'thun's Chosen
2 Keeper of Uldaman
1 Crazed Worshipper
1 Avenging Wrath
1 Twin Emperor Vek'lor
1 Ragnaros, Lightlord
1 Tirion Fordring
1 C'thun


Lay on Handsia olen monesti harkinnut, mutta en näe sitä tähän sopivana. Saatan olla täysin kujalla syideni kanssa, mutta koetetaan hieman avata ajatusvyyhtiäni:

Lay on Hands on kamala pieksuplänissä. Yleisimmin olen ollut lähes täysissä hipareissa (poislukien aggroja vastaan) ja vaikka se kaasuttelee kättä tulevaisuutta varten, niin olen ennemmin kaivannut lisää presenssiä boardiin kuin kouraan. Lisäksi näkisin kortin aika turhaksi zoolockia vastaan, joka burstaa heal-efektistä huolimatta läpi. Tällä hetkellä kokeilen mieluummin uutta Ragnarosta tilalla, sillä kokisin sen tuovan enemmän hyötyä kuin draw 3 efekti.


------------------------
Kirjoittelin ylläolevan samalla kun testailin kymmenisen peliä uudempaa versiota ja täytyy todeta, että paskinta paskaa on tämä zoolock-MU. Varsinkin näin seasonin alussa kaikki tuntuu kyntävän sitä, minkä vuoksi laitan toisen Crazed Worshipperin Ragnaroksen tilalle ja Wrathin tilalle Guardian of Kingsin. Tai hyväksyn tosiasiat ja tykitän aggrolla ohi tästä alemman rankin metasta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta