Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Voi poistaa  (Luettu 3194 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa AlluTzau

Voi poistaa
« : 28.08.14 - klo 12:52 »
-
« Viimeksi muokattu: 29.08.14 - klo 12:50 kirjoittanut AlluTzau »

Poissa Vartijainen

Vs: Millä olisi paras aloittaa?
« Vastaus #1 : 28.08.14 - klo 13:28 »
Tästä listoja lukemaan.

Kannattaa lähteä sillä intropakalla liikkeelle, mi(n)kä väri(t) tuntuu itselleen luontevammalta/luontevammilta. Eivät ne mitenkään hirveän eriarvoisia keskenään ole.

Poissa AlluTzau

Vs: Millä olisi paras aloittaa?
« Vastaus #2 : 28.08.14 - klo 14:02 »
Nuo m15 värisekoitukset eivät oikeen ole minun mieleeni.
Taidan ostaa tuon Born of gods event deckin, ja pari boosteria päälle.
Innistradin aikoihin pelailin ekan kerran sillon rullailin mustasinisellä.
Edes auttoi myös että sain pari snapcasteria ja grave titania vain 10 boosterista

Poissa Naabi

Vs: Millä olisi paras aloittaa?
« Vastaus #3 : 28.08.14 - klo 14:49 »
Huhu kertoi minulle aikoinaan duel deckeissä olevan paras value. Saa kaverin kanssa hakata about samanvahvusilla deckeilläkin, mikäli kaverilla ei oo omaa deckkiä.

Event deckit on vissiin kans ihan ok.
"A little learning is a dangerous thing; drink deep, or taste not the Pierian spring"

Poissa Anssi

Vs: Millä olisi paras aloittaa?
« Vastaus #4 : 28.08.14 - klo 15:01 »
Jos kiinnostaa jossain välissä alkaa turnauksissa käydä (esim. FNM:t) Event deckit on ihan hyvä pohja dekille. Joistain saa aika kilpailukykyisiä melko pienilläkin lisäyksillä. Toi Born of the Godsin event deck on ihan hyvä, tosin aika iso osa siitä rotatoituu kuukauden päästä pois standardista. M15 Clash Pack vois myöskin olla ihan ok idea, se on vähän kuin duel deckin ja event deckin sekoitus.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa AlluTzau

Vs: Millä olisi paras aloittaa?
« Vastaus #5 : 28.08.14 - klo 20:41 »
Olen myöskin miettinyt tuota tulevan setin event deckiä, ne kortit ei heti standarista tipu varmaa.
Tuo clash pack vaikuttaa hieman "nihkeältä".

Poissa Gagis

Vs: Millä olisi paras aloittaa?
« Vastaus #6 : 28.08.14 - klo 20:49 »
Suosittelen draftaamista.
''Flickerwisp on Thalian ja Mutsin jälkeen ehkä määtsikin siistein creature. Sil voi tehdä kaikkea. Se jopa runkkaa ja keittää kahvit sun puolesta.''

Poissa Anssi

Vs: Millä olisi paras aloittaa?
« Vastaus #7 : 28.08.14 - klo 21:21 »
Olen myöskin miettinyt tuota tulevan setin event deckiä, ne kortit ei heti standarista tipu varmaa.
Tuo clash pack vaikuttaa hieman "nihkeältä".

Joo, uuden setin Event deck varmaan paras valinta jos jaksat odotella sen pari kuukautta.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä