Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Aloittelijan ongelma  (Luettu 2887 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Mikez96

Aloittelijan ongelma
« : 06.11.11 - klo 10:50 »
Terve kaikki! OLen tässä miettinyt tämän harrastuksen aloittamista, mutta olisi onglema. Kukaan kaverini ei pelaa Magicia, joten en pääse heidän kanssaan pelaamaan enkä myöskään tiedä ketään joka pelaisi. Asun Kemissä ja en ole huomannut kokoontuuko täällä peliseuroja jotka pelaavat Magiciä. Mitä minun kannattaisi tehdä? Minun pitäisi vain saada peliseuraa jota ei oikein löydy.

Poissa Wrakis

  • Kuopio
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Karplusan Forest, punaista, Birds of p... Eiku vit
Vs: Aloittelijan ongelma
« Vastaus #1 : 06.11.11 - klo 11:06 »
Ensimmäiseksi kannattaa kartoittaa lähin MTG:n jälleenmyyjä (esim. fantasiapelit), jossa yleensä myös järjestetään paikallisia turnauksia. Sieltä on hyvä lähteä muodostamaan omaa peliporukkaa, jonka seurassa voi sittenkin lätkiä korttia, kun vakiopaikka on suljettuna.
Myös täällä kannattaa huudella, että löytyykö Kemistä (tai läheltä?) porukkaa, joka ottaisi sinunlaisen aloittelijan mukaan.
Ja ainahan on mahdollisuus huijata... anteeksi, houkutella kavereita pelaamaan MTG:tä.  8)

Poissa mishrasfart

Vs: Aloittelijan ongelma
« Vastaus #2 : 06.11.11 - klo 12:00 »
MTG Online ei varmaankaan ole huono vaihtoehto?

Poissa jupu_

Vs: Aloittelijan ongelma
« Vastaus #3 : 06.11.11 - klo 21:10 »
Vaiha tuo avatar nyt ainakin aluksi, varmaan kolmas ihminen jolla sama avatar, häiritsevää :P.

Poissa yugular

Vs: Aloittelijan ongelma
« Vastaus #4 : 12.11.11 - klo 10:51 »
MTG Online ei varmaankaan ole huono vaihtoehto?

Jos pitää limitedistä tai turnauspelaamisesta (tosissaan pelaamisesta). Jos taas pitää casuaalimmasta meiningistä ja pelin sosiaalisesta puolesta niin MTGO ei ole paras alusta...
paupertothepeople.proboards.com

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Aloittelijan ongelma
« Vastaus #5 : 12.11.11 - klo 15:19 »
Sääntöjen ja pelaamisen opettelu ensi alkuun MODOssa voi myös olla tavallisimmille oppijatyypeille melko karvas vaihtoehto.