Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Uuden aiheen lisääminen osto- ja myyntilistoille  (Luettu 5142 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mazq

Heippa,

Olen ollut jäsenenä ja monia vuosia, mutta tosin en ole käyttänyt kyseistä forkkaa varmaan pariin vuoteen. Ajattelin myydä kokoelmani, mutta en pysty lisäämään uutta aihetta tuonne otsikossa mainitulle alueelle, eli apuja tarvitaan :)

Poissa luma

Vs: Uuden aiheen lisääminen osto- ja myyntilistoille
« Vastaus #1 : 02.12.14 - klo 17:41 »
Sinulla on jo osto- ja myyntilista: http://mtgsuomi.fi/listat/mazq/om/. Vain yhden listan lisääminen samalle alueelle on sallittua, joten muokkaa tuota olemassaolevaa ja nosta se sitten nosta-napilla.

Voisin kyllä lisätä tuonne jonkin "oma lista" napin joka näkyy "uusi lista" napin tilalla jos lista on jo olemassa niin ei pääsisi tämmöisiä hämmentävyyksiä tapahtumaan.


Poissa mazq

Vs: Uuden aiheen lisääminen osto- ja myyntilistoille
« Vastaus #2 : 02.12.14 - klo 17:49 »
No juu se on kyllä myös totta, mutta onneksi selvisi tämä asia, ja vielä pikaisesti. Kiitoksia paljon avusta :)

Poissa luma

Vs: Uuden aiheen lisääminen osto- ja myyntilistoille
« Vastaus #3 : 05.12.14 - klo 00:24 »
Lisäsin tuon "oma lista" -napin, saa raportoida jos ei toimi.

Poissa mazq

Vs: Uuden aiheen lisääminen osto- ja myyntilistoille
« Vastaus #4 : 19.12.14 - klo 18:25 »
Lisäsin tuon "oma lista" -napin, saa raportoida jos ei toimi.

Hyvinpä tuo näyttäisi toimivan, kiitokset! :)

Poissa Sananjalka

Vs: Uuden aiheen lisääminen osto- ja myyntilistoille
« Vastaus #5 : 26.02.15 - klo 14:12 »
toimiiko toi "linkitä kortit automaattisesti" nappula ihan varmasti? en haluaisi virhettä tehä kun olisin noin 1000 korttia myyntiin laittamassa?  ???

Poissa luma

Vs: Uuden aiheen lisääminen osto- ja myyntilistoille
« Vastaus #6 : 26.02.15 - klo 14:22 »
toimiiko toi "linkitä kortit automaattisesti" nappula ihan varmasti? en haluaisi virhettä tehä kun olisin noin 1000 korttia myyntiin laittamassa?  ???

Kyllä toimii.

Poissa Sananjalka

Vs: Uuden aiheen lisääminen osto- ja myyntilistoille
« Vastaus #7 : 26.02.15 - klo 14:33 »
toimiiko toi "linkitä kortit automaattisesti" nappula ihan varmasti? en haluaisi virhettä tehä kun olisin noin 1000 korttia myyntiin laittamassa?  ???

Kyllä toimii.

eli voin vaan normaalisti kirjoittaa korttien nimet ja ne sitten "linkittyy" itestään?

Poissa luma

Vs: Uuden aiheen lisääminen osto- ja myyntilistoille
« Vastaus #8 : 26.02.15 - klo 14:37 »
toimiiko toi "linkitä kortit automaattisesti" nappula ihan varmasti? en haluaisi virhettä tehä kun olisin noin 1000 korttia myyntiin laittamassa?  ???

Kyllä toimii.

eli voin vaan normaalisti kirjoittaa korttien nimet ja ne sitten "linkittyy" itestään?

Kyllä.

Poissa Sananjalka

Vs: Uuden aiheen lisääminen osto- ja myyntilistoille
« Vastaus #9 : 26.02.15 - klo 16:52 »

tyhmä kysymys, mutta kannattaako sitten kirjoittaa setin nimi kortin perään? ettei se vaikka häiritse autolinkitystä? ???
« Viimeksi muokattu: 26.02.15 - klo 17:03 kirjoittanut Sananjalka »

Poissa luma

Vs: Uuden aiheen lisääminen osto- ja myyntilistoille
« Vastaus #10 : 26.02.15 - klo 17:05 »

tyhmä kysymys, mutta kannattaako sitten kirjoittaa setin nimi kortin perään? ettei se vaikka häiritse autolinkitystä? ???

Kunhan kortin nimi on kirjoitettu oikein, autolinkittäjää/hakusysteemiä ei kiinnosta, mitä sen edelle tai perään on kirjoitettu.

Poissa Sananjalka

Vs: Uuden aiheen lisääminen osto- ja myyntilistoille
« Vastaus #11 : 26.02.15 - klo 18:14 »
Mikä olisi helppo keino etsiä kaikkien noin 1000 kortin hinnat kuin kirjoittaa ne yksitellen hakuun ja sitten myyntilistaan?
onko neuvoja?

Poissa J-Ohraaho

Vs: Uuden aiheen lisääminen osto- ja myyntilistoille
« Vastaus #12 : 26.02.15 - klo 18:41 »
Mikä olisi helppo keino etsiä kaikkien noin 1000 kortin hinnat kuin kirjoittaa ne yksitellen hakuun ja sitten myyntilistaan?
onko neuvoja?

Myyntilistalle en ite laittais ihan kaikkea jörsseniä. Vaihtolistalla itselläni on siihen osastoon kuuluvaa kamaa mut ne on siellä lähinnä siksi, että jos jotain minulta haluaa ja sattuu löytymään jotain jörssiä kylkeen vaihto saattaa varmistua - ilman jörssejä ei välttämättä.
Itse olen sitä mieltä, että myyntilistalle ei kannata laittaa vaan alle 1e kortteja. Monella myyjällä, jotka täällä paljon myyvät on listalla myös halpoja laputtimia, mutta se syy miksi heidän listojaan katsotaan, ovat ne kalliit laput listan alussa.

Sinuna en laittaisi kaikkia tuhatta korttia myyntilistalle, jos niissä ei ole oikeasti lähes kaikissa arvot kohillaan.

Toinen juttu noissa arvoissa ei taida olla mtn "nopeaa, joka tsekkaa listan arvot suoraan", joka olisi luotettava. Ainakaan mä en sellaista tiedä. Eli tässä tapauksessa MCM ja sieltä luotettavie myyjien hintoja seurailemalla yksitellen on hinnat katottava ja terveellistä peilata myös hintavien korttien kohalla tämän sivuston myyntihintoja. Tästäkin syystä 1000 kpl rehellistä jörssiä ei maksa vaivaa listata hintoineen MCM:n avulla, koska niitä tuskin tulee myytyä kelleen.

Tää on vaan mun nuiva, mutta mielestäni realistinen mielipiteeni.

Poissa Sananjalka

Vs: Uuden aiheen lisääminen osto- ja myyntilistoille
« Vastaus #13 : 26.02.15 - klo 19:37 »
Mikä olisi helppo keino etsiä kaikkien noin 1000 kortin hinnat kuin kirjoittaa ne yksitellen hakuun ja sitten myyntilistaan?
onko neuvoja?

Myyntilistalle en ite laittais ihan kaikkea jörsseniä. Vaihtolistalla itselläni on siihen osastoon kuuluvaa kamaa mut ne on siellä lähinnä siksi, että jos jotain minulta haluaa ja sattuu löytymään jotain jörssiä kylkeen vaihto saattaa varmistua - ilman jörssejä ei välttämättä.
Itse olen sitä mieltä, että myyntilistalle ei kannata laittaa vaan alle 1e kortteja. Monella myyjällä, jotka täällä paljon myyvät on listalla myös halpoja laputtimia, mutta se syy miksi heidän listojaan katsotaan, ovat ne kalliit laput listan alussa.

Sinuna en laittaisi kaikkia tuhatta korttia myyntilistalle, jos niissä ei ole oikeasti lähes kaikissa arvot kohillaan.

Toinen juttu noissa arvoissa ei taida olla mtn "nopeaa, joka tsekkaa listan arvot suoraan", joka olisi luotettava. Ainakaan mä en sellaista tiedä. Eli tässä tapauksessa MCM ja sieltä luotettavie myyjien hintoja seurailemalla yksitellen on hinnat katottava ja terveellistä peilata myös hintavien korttien kohalla tämän sivuston myyntihintoja. Tästäkin syystä 1000 kpl rehellistä jörssiä ei maksa vaivaa listata hintoineen MCM:n avulla, koska niitä tuskin tulee myytyä kelleen.

Tää on vaan mun nuiva, mutta mielestäni realistinen mielipiteeni.

ookoo. kiitos neuvosta. oilsiko kumminkaan mitään muuta tapaa päästä turhista korteista eroon ja tienata samalla hiukan uusia varten?

Poissa Vartijainen

Vs: Uuden aiheen lisääminen osto- ja myyntilistoille
« Vastaus #14 : 26.02.15 - klo 19:58 »
oilsiko kumminkaan mitään muuta tapaa päästä turhista korteista eroon ja tienata samalla hiukan uusia varten?
Jos on kauppaamisen arvoista korttia, niin ilmiselvästi myyntiin/vaihtoon, mutta jos kysessä on lähinnä jörssiä, jolle ei oikein ole kysyntää, niin kilokredutus on ihan hyvä vaihtoehto.