Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Treshold UGr  (Luettu 2854 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa weaselface

Treshold UGr
« : 07.11.11 - klo 00:26 »
Pari ajatusta koskien tätä dekkiä, jota oon ajatellut pelata:

3x Nimble Mongoose
4x Tarmogoyf
4x Delver of secrets
1x Grim Lavamancer

4x FoW
4x Stifle
4x Daze
3x Spell Snare
4x Brainstorm
2x Dismember
1x Fire // Ice
4x Lightning Bolt

4x Ponder

4x Wasteland
3x Volcanic Island
3x Tropical Island
2x Flooded Strand
2x Polluted Delta
2x Scalding Tarn
2x Misty Rainforest

1. Oon nähnyt listoja, joissa pelataan Snapcastereita Mongoosien tilalla. Onko mielestänne noiden tehokas käyttö mahdollista tällaisella manabasella? Oon skeptinen.

Pros/cons?

2. Monet pelaavat täyden setin kumpaakin dualia. Pelaisin mieluummin kolme kumpaakin, Brainstormien takia.

Mielipiteitä?

3.1 Mind Harness vai Submerge sidelle?

3.2 Krosan Grip vai Ancient Grudge sidelle?

Pros/cons?
« Viimeksi muokattu: 07.11.11 - klo 00:35 kirjoittanut weaselface »

Poissa Marchangel

Vs: Treshold UGr
« Vastaus #1 : 07.11.11 - klo 01:14 »
3.1 Submerge toimii imo paremmin, yleensä kuitenkin on countteria bounsatulle cretulle(tarmolle) näyttää.

3.2 Countertopdekkejen vähetessä pelaisin grudgea. Manan halvempi ja esim. affista vastaan saa aikaan rumaa jälkeä kun flashbackkaa.
"Sairaan pakasta tekee lähinnä lukijakunnan pakkoreaktio oksentaa suuhunsa. "
- rayenni

Poissa Schembo

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Opinions are like assholes, everybody's got one
Vs: Treshold UGr
« Vastaus #2 : 07.11.11 - klo 07:26 »

1. Oon nähnyt listoja, joissa pelataan Snapcastereita Mongoosien tilalla. Onko mielestänne noiden tehokas käyttö mahdollista tällaisella manabasella? Oon skeptinen.

Pros/cons?

2. Monet pelaavat täyden setin kumpaakin dualia. Pelaisin mieluummin kolme kumpaakin, Brainstormien takia.

Mielipiteitä?

3.1 Mind Harness vai Submerge sidelle?

3.2 Krosan Grip vai Ancient Grudge sidelle?

Pros/cons?

1 Snapperit parantavat mid gamea johon ei pitäisi edes pyrkiä joutumaan tempoon perustuvalla dekillä. Onhan niitten pelaaminen mahdollista mutta en näe tähän mitään järkeä.

2 Itse olen suosinut 7/7 splittiä neljällä volcanikilla ja fetsien puolella 4 Wooded Foothillssiä. Foothilssillä kun aloittaa pelin niin tästä on vastuksen vaikea ottaa readeja ja varoa stifleä/dazea.

3.1 Submerge. harness on liian mana intensiivinen 18 ländin dekkiin.

3.2 Meta riippuvainen, suosisin tällä hetkellä grudgea.
H/W
Myynti/osto
Mie

Common sense-So rare it's a god damn super power

Poissa mike-a

Vs: Treshold UGr
« Vastaus #3 : 07.11.11 - klo 08:46 »
Itse pelasin la vastaavaa listaa turnauksessa jossa cretubase:

4 snapcaster
4 tarmo
3 delver
1 lavamancer

En hävinnyt yhtään gamea swisseissä, snapperit olivat aina hyviä kun käteen osuivat. Ainoa mongoosen hyvä puoli on shroud. Huono puoli on se jso vihu stikkaa jtn boardiin. Delveri ajaa evaasiolla läpi ja on mielestäni suoraan pelattavampi tällä hetkellä.

Snapperit toimivat myös hyvin sidelappujen kassa mahdollistaen paremman board controllin. Mitä tulee late gamesta tän deckin nopeimpia voittoja on yleensä:

t1 stifle opponents fetch
t2 tarmo -> vihun vuorolla daze
t3 oman vuoron wasteland + pultti -> tarmo ajaa ekaa kertaa
t4 toinen tarmo
t5 nopein mahdollinen voitto

Tähän ei lähes koskaan päästä. Cretuja pudotetaan vasta kun selusta on varmisettu. Peli etenee helposti 7-10 + vuoroille joilloin snapperi on vaan ollut hyvä, snapperi antaa pelaamiselle enemmän optioita kuin mongoose.

Dualeissa ihan sama kuinka montaa pelaat. 8 on sen takia kun muutkin pelaa wasteja.

Ja mitä tulee näihin:
3.1 Mind Harness vai Submerge sidelle?

Submerge on suoraan parempi, ainoita vastauksia resolvanneeseen knightiin.

3.2 Krosan Grip vai Ancient Grudge sidelle?

Omasta mielestäni 3 manaa on liikaa, grudgea voi sentään käyttää kahdesti ja se on halvempi.

Poissa weaselface

Vs: Treshold UGr
« Vastaus #4 : 07.11.11 - klo 17:21 »
Kiitti hyvistä vastauksista. Pitänee tosiaan arvottaa noi Snapcasterit uudelleen ihan jo viimeaikaisten tulostenkin valossa.

Poissa Telkka

Vs: Treshold UGr
« Vastaus #5 : 15.11.11 - klo 14:41 »
Joo ei tuo nimble mongoose yksinkertasesti vaan pärjää delverille ja snapcaster on yksinkertasesti tossa deckissä niin hyvä, et ois hulluutta olla pelaamatta sitä.