Itse pelasin la vastaavaa listaa turnauksessa jossa cretubase:
4 snapcaster
4 tarmo
3 delver
1 lavamancer
En hävinnyt yhtään gamea swisseissä, snapperit olivat aina hyviä kun käteen osuivat. Ainoa mongoosen hyvä puoli on shroud. Huono puoli on se jso vihu stikkaa jtn boardiin. Delveri ajaa evaasiolla läpi ja on mielestäni suoraan pelattavampi tällä hetkellä.
Snapperit toimivat myös hyvin sidelappujen kassa mahdollistaen paremman board controllin. Mitä tulee late gamesta tän deckin nopeimpia voittoja on yleensä:
t1 stifle opponents fetch
t2 tarmo -> vihun vuorolla daze
t3 oman vuoron wasteland + pultti -> tarmo ajaa ekaa kertaa
t4 toinen tarmo
t5 nopein mahdollinen voitto
Tähän ei lähes koskaan päästä. Cretuja pudotetaan vasta kun selusta on varmisettu. Peli etenee helposti 7-10 + vuoroille joilloin snapperi on vaan ollut hyvä, snapperi antaa pelaamiselle enemmän optioita kuin mongoose.
Dualeissa ihan sama kuinka montaa pelaat. 8 on sen takia kun muutkin pelaa wasteja.
Ja mitä tulee näihin:
3.1 Mind Harness vai Submerge sidelle?
Submerge on suoraan parempi, ainoita vastauksia resolvanneeseen knightiin.
3.2 Krosan Grip vai Ancient Grudge sidelle?
Omasta mielestäni 3 manaa on liikaa, grudgea voi sentään käyttää kahdesti ja se on halvempi.