Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Drop of Honey RG Landsin sidellä  (Luettu 3925 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa leshrac

Drop of Honey RG Landsin sidellä
« : 12.11.17 - klo 21:27 »
Kuinka tarpeelliseksi näette Drop of Honey RG landsin (tai miksipä ei jonkun muunkin Lands-version) sidellä? Kortti toimisi Leovoldia / TNN / Eldrazeja / DnT / SnT vastaan ainakin teoriassa, käytännössä kuitenkin vihu odottaa yhden vuoron kunnes droppi lähtee pois pelistä ja paiskaa paremman uhkan tiskiin.

Kortti on kovin hinnakas euroissa ja muissa valuutoissa GP Las Vegasin takia, taisipa olla jo ennen sitä melko hintava MCM:ssä kun kyseessä kuitenkin Arabian Nights. En nyt rupea ehdottamaan Porphyry Nodes vaihtoehtona kun valkoisen splashaaminen vaikuttaa niin kovin vaivalloiselta yhden kortin takia.

Itse olen enemmän kallistunut siihen suuntaan, että jos sellainen jostain syystä on joskus aikoinaan kansioon eksynyt niin miksipä ei pelata jossain kavu-metassa mutta hankkiminen muussa tapauksessa ei ole tarpeellista.

Mitäpä mieltä olette?

 

Poissa Yms

Vs: Drop of Honey RG Landsin sidellä
« Vastaus #1 : 13.11.17 - klo 08:19 »
Dropin pelaaminen yhteen äijään on yleensä huono pelaus...  ::) Itse olen kortista tykännyt ja ne harvat kerrat kun sen saa nostettua niin olen ollut yhtä hymyä. Ainut ongelma kortin kanssa on korttityyppienchantment, sitä kun ei pysty juurikaan gravelta palauttamaan takaisin käteen.
Lightning Bolt, when cast,
Deals three damage to target
Creature or player.

Poissa Rancid-

Vs: Drop of Honey RG Landsin sidellä
« Vastaus #2 : 13.11.17 - klo 09:44 »
Oon vissiin kebabilla, kun kuvittelen että Glacial Chasm tekisi kaiken tuon paremmin.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa hymykuoppaorava

Vs: Drop of Honey RG Landsin sidellä
« Vastaus #3 : 13.11.17 - klo 10:24 »
Itse kortti ei ollut ennen vegasin GP:tä mitenkään kaameissa hinnoissa taisi olla jossain 40-50€ hujakoin mutta kyllä noita kavu deckejä vastaan se on ihan kova mutta en tiedä vaan onko ostamisen arvoinen kortti kuitenkaan

Poissa absurdimuukalainen

Vs: Drop of Honey RG Landsin sidellä
« Vastaus #4 : 13.11.17 - klo 10:59 »
Oon vissiin kebabilla, kun kuvittelen että Glacial Chasm tekisi kaiken tuon paremmin.

Olettaisin että Drop of Honey on Nimble Mongooseja/True-Name Nemesiksiä varten postboard peleihin missä et pysty Loamilla saamaan Chasmia takaisin kun vihulla on sideltä gravevihat deckissä.

Poissa Yms

Vs: Drop of Honey RG Landsin sidellä
« Vastaus #5 : 13.11.17 - klo 11:33 »
Oon vissiin kebabilla

Juuh.

Laitetaanhan jatkoperusteluja dropin hyvyydestä kun näin koneen äärelle pääsin. RG lands pelaa perinteisesti vähän nonland-permanentteja mainissa (9-12, riippuu montaako Manabondia/Chalicea/Sylvan Librarya on mainissa) ja tää yleensä houkuttaa vihuja poistamaan decayt sun muut sidepeleihin. Wastet jää aina sisään ja gravevihakin tulee sideltä. Näin nostettu Drop on ihan törkeän hyvä pelaus monia kavupainoitteisia deckejä vastaan, siinä missä Chasm on lähinnä hätänappula joka voi vahingossa voittaa pelin mikäli vihulla ei ole gravevihaa.

(Tästä syystä tämän vuoden puolella näkemäni xRG-listat ovat pelanneet poikkeuksetta 61 korttia, jotta Chasmi saadaan mahdutettua sisään tuutoroitavaksi paniikkinappulaksi)
Lightning Bolt, when cast,
Deals three damage to target
Creature or player.

Poissa Nekron

Vs: Drop of Honey RG Landsin sidellä
« Vastaus #6 : 13.11.17 - klo 22:02 »
Ite oon myös testannu droppia ja aina kun sai tiskiin asti niin hyvä oli.
Voisitko vastata painamalla "lainaus nappia" Kitos :)

Samaan sekavaan ketjuun postaaminen Nekronin ja kumppanien kanssa on tosin tunnetusti pelivirhe.