Verkkokauppa.com. Elämäntilanne on verrattain todella hyvä jos tällainen vituttaa näin paljon, mutta hei.
Tilaan hiiren ja pari muuta asiaa sen lisäksi, kaikkia mitä oli verkkosivun mukaan varastossa. Tulee käsittelyilmoitus että kaikki muu paitsi se hiiri, mikä oli se syy miksi tilasin tuolta (varasto) ja miksi tilasin kaiken muun samasta paikasta (postikulut), on viety postiin. Samassa ilmotuksessa sanotaan ettei tilausta voida muokata, mikä tuntuu ihan normaalilta käytännöltä. Mitä ei tullut ilmoituksessa oli, että miksi sitä hiirtä ei laitettu ja että milloin se hiiri sitten laitettaisiin. Katsoin tuotteen varastotilanteen ja se näyttää tällä hetkellä -1:tä, kun se oli vielä vihreällä tuotetta tilatessa, eli vaikuttaisi aika perus "ei-oo" tilanteelta.
Tuotteen sivulla toimitusaika, minkä olisi voinut ehkä laittaa siihen ilmoitukseenkin, näyttää viikon viivästystä mikä ei itsessään ole hirveän paha asia, mutta Suomen Posti ja vähän liian lähelle joulua menevä toimitusaika tarkoittanee sitä että näen hiiren sitten tammikuussa.
En tiedä millainen standardi tällaisilla asioilla on yleensä, mutta nyt on Suomen sisällä tällaista tapahtunut kahdesti viimeisen kahden kuukauden aikana.
Jos jollakulla on jotain ohjeita tulevaisuuden tilausten suhteen niin antaa tulla vaan. Tietokoneeseen olen osia lähdössä tilaamaan tässä joulun jälkeen ja tämänhetkiset ohjeet ovat että "älä tilaa Suomesta". Haluaisin parhaan mukaan saada ostettua osat ilman isoa palaa ilmaa ja haluaisin myös parhaan mukaan estää tällaiset "hyväntekeväisyys"-lahjoitukset.