Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Turboland combo (poweroimaton)  (Luettu 3489 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa miguel

Turboland combo (poweroimaton)
« : 28.07.07 - klo 20:36 »
Tässäpä yksi budjetti-vintagepakka, jota olen jo yli vuoden väsäillyt. Olisi kiva kuulla parannusehdotuksia tai jonkun omia kokemuksia Turboländistä.


4 Oboro, Palace in the Clouds
4 Undiscovered Paradise
4 Gemstone Mine
2 City of Brass
1 Tolarian Academy
1 Strip Mine
1 Glacial Chasm  8)
3 Crystal Vein (Ancient Tomb on paljon huonompi tässä pakassa)
2 Barbarian Ring
1 Tree of Tales
1 Forest
1 Swamp

1 Mana Crypt
1 Sol Ring
1 Mana Vault

1 Fastbond
4 Exploration
1 Seismic Assault
4 Horn of Greed
2 Crucible of Worlds

1 Demonic Tutor
1 Vampiric Tutor
1 Enlightened Tutor
2 Gamble
1 Tinker
1 Crop Rotation
1 Wheel of Fortune
1 Windfall
1 Memory Jar
1 Fact or Fiction
1 Regrowth
1 Argivian Find
4 Duress
3 Chalice of the Void

Sideboard:
1 Balance
3 Goblin Welder
4 Red Elemental Blast
1 Echoing Truth
3 Defense Grid
2 Ancient Grudge
1 Darkblast

Ideana on pelata HoG ja nostaa järjetön määrä kortteja. Parhaiten se onnistuu, kun pelissä on myös Fastbond ja Oboro. Seismic Assault on varmaan paras mahdollinen voittokortti, kun noita ländejä vaan kertyy käteen. Sillä voi tehdä myös loputtomat damaget Cruciblen kanssa. Myös Barbarian Ringillä voi tehdä loputtomat lämät.
Entä Glacial Chasm? Sehän preventtaa Fastbondin aiheuttamat lämät ja auttaa nostamaan rajattomasti kortteja. Ei se ollutkaan ihan turha kortti.

Mox Diamond on tässä tosi hyvä, mutta otin sen pois Chaliceiden tieltä.
Weldereitä yritin pelata mainissa ja ne olikin ihan hyviä, mutta ne silti hidastivat pakkaa liikaa.
« Viimeksi muokattu: 28.07.07 - klo 20:49 kirjoittanut miguel »

Poissa Anssi

Vs: Turboland combo (poweroimaton)
« Vastaus #1 : 28.07.07 - klo 20:52 »
Miten olisi Fetchit ja Dualit? Toi manabase näyttää aika kamalalta. Pyörisi myös Crusiblen kanssa.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa miguel

Vs: Turboland combo (poweroimaton)
« Vastaus #2 : 28.07.07 - klo 21:13 »
Tässä pakassahan on kaikenvärisiä kortteja, joten pelaan ennemmin Gemstone Minejä ja vastaavia.
Fetchit + Cruciblet on aika hyödytön kombo, kun 5 tai 6 ländiä riittää pelissä (ne saa helposti topdekattua). Kalleinkin kortti on 5cc.

Poissa Jaakkima

Vs: Turboland combo (poweroimaton)
« Vastaus #3 : 28.07.07 - klo 22:54 »
ai miten mehukas läjä. mutta miten olisi Zuran Orb?
Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun.

H/W

Poissa Polari

Vs: Turboland combo (poweroimaton)
« Vastaus #4 : 29.07.07 - klo 00:50 »
Seismic Assault on varmaan paras mahdollinen voittokortti, kun noita ländejä vaan kertyy käteen. Sillä voi tehdä myös loputtomat damaget Cruciblen kanssa.

En nyt tähän aikaan illasta jaksa ruveta itse pakkaa miettimään, mutta tämä kohta pisti silmään. Cruciblella ja Seismic Assaultilla ei kyllä mitään loputonta pyöritystä oltu tekemässä ainakaan ilman Oboroa ja Fastbondia.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa DaiJou

Vs: Turboland combo (poweroimaton)
« Vastaus #5 : 29.07.07 - klo 09:53 »
Zuran obria kyllä tahtoo pelata pakostakin, sillä se mahdollistaa loputtomat lifet/manat Cruciblen ja fastbondin kanssa. Ja tätä kautta saisi voittokeinoksi Stroke of Geniuksen.

Poissa miguel

Vs: Turboland combo (poweroimaton)
« Vastaus #6 : 29.07.07 - klo 10:11 »
ai miten mehukas läjä. mutta miten olisi Zuran Orb?
Oikeastaan yksi sellainen oli vielä vähän aikaa sitten pakassa, mutta se oli usein alkukädessä täysin turha kortti. Ei kuitenkaan mikään huono idea, kun sen kanssa löytyy muutamia komboja ja synergioita.

Seismic Assault on varmaan paras mahdollinen voittokortti, kun noita ländejä vaan kertyy käteen. Sillä voi tehdä myös loputtomat damaget Cruciblen kanssa.

En nyt tähän aikaan illasta jaksa ruveta itse pakkaa miettimään, mutta tämä kohta pisti silmään. Cruciblella ja Seismic Assaultilla ei kyllä mitään loputonta pyöritystä oltu tekemässä ainakaan ilman Oboroa ja Fastbondia.
Tuota siis tarkoitin. Ongelma on siinä, että Horn of Greedistä on PAKKO nostaa kortti, joten jos se on pelissä, se pitää tuhota Tinkerillä. (se on helppoa, jos nostaa koko pakan käteen)

Zuran obria kyllä tahtoo pelata pakostakin, sillä se mahdollistaa loputtomat lifet/manat Cruciblen ja fastbondin kanssa. Ja tätä kautta saisi voittokeinoksi Stroke of Geniuksen.
Strokea voisikin kokeilla Zuran Orbin kanssa. Kiitos hyvästä ideasta.

Poissa goos

Re: Turboland combo (poweroimaton)
« Vastaus #7 : 29.07.07 - klo 11:45 »
Itse suosittelisin dualeita ja sinistä manabasea ja gushi enginen lisäystä. Punaisen värin voisi jättää suoraan pois koska se ei tuo lisäarvoa dekille juuri ollenkaan. Eli 4 gush 2-3 merchant scroll yawghmoth's will. dekistä voisi poistaa esim. 2 gamble, 1 wheel, windfall. Gushien lisäys voisi antaa myös mahdollisuuden pelata foweja jos niitä dekkiin haluiasi.