Jynkettä. Klassinen punisher-ansa.
Koska se on olento, ei kohta esittämäni vertaus ole aivan osuva, mutta pelaisitko seuraavaa korttia:
2BB Enchantment
At the beginning of each of your Combat Steps an opponent must sacrifice a creature or he takes damage equal to 6 + the amount of creatures sacrificed for ~.
Periaatteessa vastustaja siis valitsisi the Abyssin ja hervottoman vahinkomäärän välillä joka vuoro. Punisherien ongelma on ymmärtääkseni lähinnä se, kuinka ne ovat hetkellisiä valintoja. Toisin sanoen yksi valinta, jonka voi tasapainottaa tilanteensa mukaan. Tämän tapauksessa kahden pahan välillä pitää valita joka vuoro ja "pienemmän pahan" valitseminen kerta toisensa jälkeen johtaa paineeseen tehdä sama valinta uudelleen.
Toki tämä ei ole koko totuus. Vastustaja voi vapaasti valita, että ei maksa tuota, jos hänellä on vastaus demoniin. Sitä isompi blocker tai kello on ihan validi syy. Mutta koska tuo tulee kentälle suhteellisen aikaisin, on se luultavasti ehtinyt tuottaa joko vahinkoa tai korttietua pommeja pelaavaa kontrollipelaajaa vastaan (olettaen tosin, ettei kontrollilla sattumalta ole ollut vastausta - en haluaisi arvioida kortteja sen mukaan, kuolevatko ne poistoon).
Bottom-line, pidän kortista. Sen mekaniikka ei ole normaali punisher, koska kyse on toistuvasta valinnasta ja toinen valinnoista vahvistaa olentoa ja tuottaa korttietua, toinen päästää ajamaan alihinnoitellulla lentäjällä päähän. Ai niin, ja jos vastustajalla ei ole olentoja, ei hän voi uhrata niitä ja se tarkoittaa 6+ osumaa päähän cmc 4 olennolta.
Edit: Muokkasin hieman "esimerkkikortin" sanamuotoa, koska vanha oli tulkittavissa myös kertaefektiksi toistuvan sijaan.