Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Sähkötupakka suosituksia?  (Luettu 8698 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mork

Sähkötupakka suosituksia?
« : 28.11.14 - klo 15:38 »
Moro
oon jo pitkään halunnu ostaa sähkötupakan mutta en ole saanut aikaiseksi
kun aina kun tutkin asiaa niin tuntuu olevan runsauden pula kaupoista ja siitä mitä kannattaa ostaa ja ei niin selkokielellä

eli kysäistäämpä täältä
budjetti ~50€
tupakan makuinen
ulkonäollä ei niin väliä
suht vahva nikotiini (poltan pääasiassa camelia tällähetkellä)
Mistä kannattaa ostaa
eli noilla kriteereillä mikä olisi hyvä ostaa
tarkoituksena on pössytellä sitä about 10tupakin verran päivässä 365pv vuodessa

jos saisi linkin tai kuvan ostoskoriin niin olisi aika jes!
« Viimeksi muokattu: 28.11.14 - klo 15:44 kirjoittanut mork »

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Sähkötupakka suosituksia?
« Vastaus #1 : 28.11.14 - klo 18:20 »
Ostin omani täältä. Hinta oli kohtalaisen edullinen (noin 40e laite ja kolme putelia nesteitä), makuvalikoima laaja ja toimitus oli riittävän nopea (ensin 3 arkipäivää, sitten 5 arkipäivää). Huonoina puolina ensimmäinen kesti reilun kuukauden, koska se ei kestänyt puhdistusta ja hajosi. Toinen taasen meni paskaksi kolmessa viikossa kun nesteet vuoti ja höyrystin lopetti toimintansa. Lisäksi minulla ainakin tuli närästystä kun tätä käytin.

Päädyin lopulta sitten vain mussuttamaan purkkaa ja opettelemaan muille tavoille.

Poissa Orion

Vs: Sähkötupakka suosituksia?
« Vastaus #2 : 28.11.14 - klo 21:25 »
Suositukseni on, että lopetat tupakoinnin kokonaan. Suunta on kyllä oikea tässäkin, mutta rohkeasti vain kokonaan irti.

Poissa Shandalar

Vs: Sähkötupakka suosituksia?
« Vastaus #3 : 28.11.14 - klo 22:07 »
Tosta laite http://www.puff.fi/kanger-emow-1300mah-musta-vvmodaloituspaketti-saadettava-374248v-p-1362.html

Nesteet sitten vaikka täältä www.finnvape.com tai www.cloudhousevapor.com, joka tosin on viimeaikoina ollut auki melko vaihtelevasti. Jos on tottunut polttamaan paljon / väkevää, niin varmaan kannattaa alotella noista 18mg litkuista ja pudotella sitten pikkuhiljaa, kun siltä tuntuu. Suomestahan ei nikotiinipitoisia nesteitä edes voi ostaa. Finnvape toimittaa Espanjasta ja Cloudhouse Ranskasta. Noi Liquan nesteet on ainakin suhteeltaan 70/30 pg vg, cloudhousella voi valita oman maun mukaan. Suurempi pg pitoisuus tuo mukanaan enempi makua ja vahvemman kurkkutuntuman, suurempi vg pitoisuus taas tuo enemmän höyryä. Itse oon cloudhouselta tilatuissa Mount Baker Vapor nesteissä havainnut toimivaksi 50/50 tai 40/60 pg/vg mixit 12mg nikotiinilla. Tolla linkkaamallani EMOW-setillä siis höyryttelen. Tupakkanesteitä en tosin osaa suositella, kun itselle maistuu enemmän noi karkit ja hedelmät.

Noi atomisaattorithan on kulutustavaraa, kestää tuurista ja käyttöasteesta riippuen mitä tahansa parista päivästä pariin viikkoon.
« Viimeksi muokattu: 28.11.14 - klo 22:28 kirjoittanut Shandalar »

Poissa Prenger

Vs: Sähkötupakka suosituksia?
« Vastaus #4 : 28.11.14 - klo 23:22 »
Suomestahan et saa nikotiinillisia nesteitä, eli joudut aina tilaamaan ne ulkomailta ja en tiedä mitä mieltä tulli nykyisin on asiasta. Itse en mokomasta laitoksesta välittänyt, kuukauden-pari polttelin ja totesin että paskaa. Itse tilasin tavarat suurimmaksi osaksi täältä: http://www.ecigwizard.com/fi/.
Voi tätä mielensäpahoittajien valtakuntaa. Mitä tapahtui kansalle joka ei itkeny turhasta ja pohti kokemaansa epäoikeudenmukaisuutta yksin pimeässä tai purki vihansa viikonloppuisin snägärin jonossa.

Poissa mork

Vs: Sähkötupakka suosituksia?
« Vastaus #5 : 28.11.14 - klo 23:27 »
joo tiedän että ei suomesta saa nikotiinia tilattua. ulkomailta saa tilata ihan lain mukaan ja en ole lopetamassa tupakointia sähkötupakan avulla vaan ihan kokeilu mielessä ajattelin sitä kokeilla jos siitä saa saman tyydytyksen kuin aamu sauhuista niin voisi harkita siihen vaihtamista

Poissa Kabazzi

Vs: Sähkötupakka suosituksia?
« Vastaus #6 : 30.10.22 - klo 18:11 »
ne eivät tuota höyryä, niissä on kamala maku, ja nikotiini on kiteytynyt, mikä tekee siitä aivan liian kovan hengitettäväksi. Niiden akun kesto on myös huono, eikä niitä voi edes täyttää uudelleen.

Saat kirjaimellisesti kaksinkertaisella tai kolminkertaisella ostaa höyrystimet hinnalla kunnollisen aloituspakkauksen vapeshopista. Lupaan, että et tule katumaan sitä, riippumatta siitä, minkä merkin valitset.

Yksi pullo e-mehua 30 ml (noin 20 dollaria) riittää koko vuodeksi. Ja höyry ja maku on vertaansa vailla, kun sitä vertaa mihinkään 7-11:ssä myytävään.

Tämä lyhyt video on puolueeton, Ja auttaa sinua selvittämään, mitä haluat.
« Viimeksi muokattu: 31.10.22 - klo 07:32 kirjoittanut Kabazzi »