Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Kortit joista saa W manaa  (Luettu 2910 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa _sale_

Kortit joista saa W manaa
« : 28.08.06 - klo 18:09 »
Eli haussa ois kortit joilla saisin kehitettyä nopeempaa valkosta manaa. Eli siis esim. Seething Songin tyylinen valkonen kortti   :-[
« Viimeksi muokattu: 28.08.06 - klo 22:50 kirjoittanut Anastazia »

Poissa madnes

Vs: Kortit joista saa W manaa
« Vastaus #1 : 28.08.06 - klo 18:21 »
karmani puolesta alan pikkuhiljaa muistuttaa wall of icea.


H/W

Poissa hall0n

Vs: Kortit joista saa W manaa
« Vastaus #2 : 28.08.06 - klo 19:05 »
Tosin kaiken maailman moksit voi tulla kalliiksi. Mutta jos nopeutusta etsit niin sitä ei taida löytyä vaan paremminkin ländihakua, esim. Weathered Wayfarer, Gift of Estates tai Tithe. Mutta jos haluu saada ländiä nopeammin tiskiin niin kannattaa varmaan tunkea vihreää  pakkaan, saat Sakura Tribe Elderit, Kodamas Reachit, Pulun jne. jne...

Poissa vodel

Nopeat elävät, kuolleet eivät.

Poissa cosminen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
Vs: Kortit joista saa W manaa
« Vastaus #4 : 28.08.06 - klo 21:28 »
Itse olen valkoisen manan kaipuussa pelannut juuri Gold Myrriä, sekä Noble Templaria, Plains cycling kiva asia + toimii loppu pelissä tiskissäkin + 1 Lotus Petal mahtuu melkein joka dekkiin.
Sitten on tietysti myös Wayfarer's Bauble (Rampant Growth joka värille), tai sitten pari Terminal Morainea... mutta moraineissa ei taida oikein olla järkeä monodekissä.

Parempia kortteja varmasti löytyy, mutta nuo ovat aika lompakko ystävällisiä.

Kiteytettynä, myrri ja Plains cyclerit.

Poissa Omnicun

Vs: Kortit joista saa W manaa
« Vastaus #5 : 28.08.06 - klo 22:37 »
Jeps, tollasta rituaalityyppistä mananhankintaa löytyy oikeastaan vain punaiselta ja mustalta, kuten Dark Ritual ja Seething Song. :)

Poissa sCL

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • For a few seconds, this place was Armageddon.
Vs: Kortit joista saa W manaa
« Vastaus #6 : 28.08.06 - klo 22:44 »
Jos jaksaa odotella muutaman vuoron, niin Icatian Store tuotaa jonkun verran valkoista manaa. Myös Remote Farm tuottaa enemmän kuin yhden valkoisen kerrallaan. Eivät kyllä ole mitään erikoisen nopeita, mutta jotain kuitenkin.

Poissa cosminen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
Vs: Kortit joista saa W manaa
« Vastaus #7 : 29.08.06 - klo 10:50 »
Ah  juu, remote farm.... en ole itse valkoisissa pakoissa tuota pelannut, mutta vastaavia versiota, mustaa/punasta manaa tuottavia olen pelannut 2/4 joissain pakoissa, ja pitänyt niistä. Yleensä nuo pakat ovat olleet nopeita, joita kiinnostaa vain saada nopeasti muutamat uhat tiskiin ja sen jälkee manaa ei juuri kaivata kuin 1-2 joihinkin polttoihin/poistoihin/suojeluihin tms, joten noiden maiden menetys ei tunnu mistään... miten tuommoinen ländi sopii valkoisen teemaan, en osaa näin äkkiseltään sanoa, mutta laita 2 pakkaan ja kokeile.