Poromagia

Kirjoittaja Aihe: missä masticoret toimii parhaiten??  (Luettu 3556 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jimmus

missä masticoret toimii parhaiten??
« : 03.08.04 - klo 14:15 »
Eli siis erittäin taktinen kysymys teille hyvät ihmiset. Itse käytän masticoreja puna-artifakti-pakassa, jossa ne ovat vain ihan perus(?)lihaa, jotka saa pöytään nopeasti. Niitä kuulemma käytetään myös madness-pakoissa niiden discardaus-abilityn takia, mutta onko mitään muita virityksiä joilla masticoren saa toimimaan parhaiten??
Pahvihuumetta

Poissa duracel

missä masticoret toimii parhaiten??
« Vastaus #1 : 03.08.04 - klo 14:24 »
Masticore oli varsin poikaa tällaisessa vihreässä dekissä, joka kehitti mukavan määrän manaa muutamalla tontulla. En muista oliko dekillä joku hieno nimi, mutta idea tästä Mattias Kettilin vuonna 2000 Ruotsin nationalsseissa pelaamasta dekistä löytyy (ensimmäinen dekki, jonka löysin).

Main Deck:
4 Masticore
2 Blastoderm
4 Deranged Hermit
4 Skyshroud Poacher
4 Priest of Titania
3 Birds of Paradise
4 Rofellos, Llanowar Emissary
4 Llanowar Elves
4 Tangle Wire
4 Plow Under
4 Rishadan Port
3 Gaea's Cradle
16 Forest

Sideboard:
4 Fallow Earth
2 Blastoderm
2 Worldly Tutor
3 Splinter
4 Ticking Gnomes

Näitä oli muuten tuolloin Ruotsin nationalssien kahdeksan parhaan joukossa 4.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa anatoli

missä masticoret toimii parhaiten??
« Vastaus #2 : 07.08.04 - klo 15:19 »
Masticorehan on siitä hyvä ukko että se toimii missä tahansa pakassa, missä saa tarpeeks manaa...

Poissa xapanthe

missä masticoret toimii parhaiten??
« Vastaus #3 : 17.08.04 - klo 13:16 »
Itse käytän Masticorea seuraavan tyyppisessä deckissä: U/R/A T1

Uudistin deckini juuri, joten siihen on tullut vaikka mitä muutoksia, mutta Metalworker, Grim Monolith, Tolarian Academy, Sol Ring, Mana Vault, Voltaic Key, Gilded Lotus, Thran Dynamo jne mahdollistaa Masticoren paukuttelun isolla manamäärällä. Helposti tippuu vihollisen critterit gravelle.

Masticorella voi tuossa deckissä myös heittää solemnin gravelle, jolloin pöydässä oleva Goblin Welder pääsee jylläämään pöydässä olevaa solemnia ja gravessa olevaa solemnia.

Tai sitten jos on kriisi, voi ampua oman solemnin laputuksen vuoksi.
xapan Have/want

Poissa Blackfreak80

...
« Vastaus #4 : 03.02.05 - klo 14:57 »
Juu, pöydässä tietenkin :) Missä se ei toimi, ni on sininen...