Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Serra Avenger  (Luettu 2282 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa hall0n

Serra Avenger
« : 09.12.06 - klo 10:26 »
No pistinpä nyt tälläisen topikin pystyyn kun en tiedä missä pakassa kyseistä korttia "saa" pelata. Kun olen saanut sellaista informaatiota että ainakaan borossi-pakassa sitä ei saa käyttää. Vai onko kyse (taas) makuasiasta? Omasta mielestäni tuo ihan hyvä lappu aggroon on, vai onko se control-lappu? :) Vai onko asia vain niin, että sitä saa muissa aggroissa pelata?

Kiitoksia vastauksista/mielipiteistä!

Poissa Dark Knight

Vs: Serra Avenger
« Vastaus #1 : 09.12.06 - klo 10:31 »
Aika selvä aggrokortti. Puolustuspakassa kortti on minusta vähän turhan pieni.
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa DaiJou

Vs: Serra Avenger
« Vastaus #2 : 09.12.06 - klo 10:50 »
Itse taasen en aggrossa tuota niin pelaisi, kun niitä petoja pitäisi niin nopeasti saada. Otetaan nyt tämä Boros esimerkiksi. Pieniä petoja joilla ajellaan niinkauan kunnes Control stallaa tilanteen ja finishataan runsaalla burnilla. Controlli stallaa tilanteen yleensä vuorosta 4 eteenpäin Wogeilla ja muilla sellaisilla. Kun alkupeliin saa jellonia ja Isamaruja ja muita näiden kavereita lyömään, niin Avengereita pitäisi odotella muutamia vuoroja, kun vastustaja wogaa sen(+ mitä pelasit aiemmin) niin ei ole kivaa. Mutta paras tapa pelata Avenger on mielestäni Fourth turn  Avenger, 2 manaa pystyssä valmiina Remandeille Mana Leakeille jne.

Poissa Masa88

Vs: Serra Avenger
« Vastaus #3 : 09.12.06 - klo 11:57 »
Minä ainakin odottaisin että vastustaja tekee sen virheen että käyttää sen WoG:in ennen kuin pelaan ne serra avengerit (jos saat vaikka 4 creaturee pöydälle nii se on aika kova hiillostus ellei pelaa WoG:ia). Sitten kun WoG on tehty nii sitte castaa ne Serra Avengerit
Deck lists and tournament results are like guns and killing people. The fact that you managed to kill somebody isn't proof that your gun is the best.