Muu MTG > Turnaukset, tapahtumat ja peliporukat

Ropecon: Taistelukertomuksia.

(1/2) > >>

Flameous:
Ilmainen ropecon on vähän kuin pistäisi rahaa pankkiin.

Sen vuoksi piti pelata mennä paikan päälle, hankkia jotain kortteja, juoda, pelata hyvin, juoda vähän lisää ja voittaa lahja_kortteja_.

Lisäksi oli Plan B vaikka se oikeasti oli jo merkittävä osa suunnitelmaa.

Jotta koko taistelukertomus ei olisi pelkkiä yksirivisiä virkkeitä jotka eivät liity toisiinsa, kerron tarinan. Siinä on suolausta ja hitunen mehustelua peruspääkaupunnilaiseen tyyliin.

Perjantaina oli aloitettava kiiruusti juominen, että olisi edes jotain mahiksia 2HG:ssa. Onneksi pelasin Visan kanssa joka oli jo ihan seinät, joten voittaminen kuulosti helpolta. Ongelmaksi muodostui aivan kaameasta jörssistä muodostuva pool. Onneksi fundamentaaleja noudatettiin ja suosiolla valittiin valkoinen pois. Sitten huomattiin että valkoisessa oli meidän ainoat pommit eli holofoilivoittaakavut Calciderm ja Evangelize. tämä johti yllättäen siihen että toiseen pakkaan oli pakko splashata valkoista Evangelizen takia. Sen jälkeen pelattiin pelejä ja jopa voitettiin niitä vaikka Visa kuinka koitti turttailla joka vaiheessa. Esimerkiksi ajelemalla 4/1 varjomiehillä kohti combat pingereitä. Formaatista täytyy todeta äkkiseltään että se oli jopa aika hauska, mutta vikana oli ääretön hitsaus ja kavut. Lopulta päädyttiin neljänneksi mikä tarkoitti lahjakorttia. Visa oli riittävän seinät lahjoittaakseen sen suoraan minulle ja minä olin riittävän seinät piilottaakseni sen itseltäni kunnes se randomisti sunnuntaiaamuna jostain löytyi.
Sitten grillailtiin ja Incineroitiin pihvejä kuten Rancid jo mainosti. Lisäksi sain oivasti kaikki kortit Highlanderiini kasaan joten saatoin testata sitä ilman proxuja. No yömyöhällä olin luonnollisesti hyvin päissäni ja nostin hyvin ja voitin kaikki-1 testipeliä. Hävisin kerran monosiniselle kalalle jota väitettiin skyes pakaksi. Joskus nostaa huonosti.

Lauantaiaamu oli suolainen kun piti herätä PTQta varten. Minähän sen moiseen kavuformaattiin koskenut, joten saattoi rauhassa juoda koko päivän ja nauttia auringosta. Lisäksi jossain vaiheessa bofferoin Ilpo teh rockybodyn voitoin 2^5 - 4 tai jotain sen suuntaista. Highlanderin alkaessa olin sopivasti juonut reilu pari desiä kasikymppistä ja sen huomasi suolan määrästä ja käsien tärinästä. Onneksi pakalla oli helppo voittaa ja niinpä voitin ensialkuun. Minua tosin huijattiin jollain äärettömän mauttomalla mulligointisäännöllä johon hävisin jonkin pelin suoraan. Mutta sitten vastaan tuli UG kala. Itsehän pelasin lähes samaa mutta parempaa. Parempaa = en pelannut kaloja ja pelasin seiniä koska olin seinät. Äärettömän pitkän hitsauksen jälkeen sain lifeä kuluttamalla stabiloitua suunnattoman korttiedun voimin. Sitten häviän random tutoroituun Psionic Blastiin. Se oli suolaista, etenkin kun edessä häämötti topdekattava Rude Awakening voittoon. Sen jälkeen hyytyi pahasti ja aloin pelailemaan = nostamaan kortteja huonosti. Lisäksi minua vastaan pelattiin hautuumaapoistoa johon hävisi. Käytännössä droppasin vaikka kostoksi pelasinkin vielä pelejä ja mehustelin ja suolasin äärettömästi. Pelien aikana olin onniStunut juomaan loput kaksi desiä kasikymppistä, olin siis aika tuuterissa. Senpä vuoksi ilta oli oikein hauska vaikka en muistakaan siitä mitään. Ilmeisesti autossani oli 7 ihmistä ja minä en edes muista sitä.

Mutta, conin paras asia oli alkamassa. Eli siis mtgn pelaaminen. Alkuperäinen idea oli voittaa highlanderista, mutta koska se ei onniStunut, oli otettava käyttöön Plan B. Ilman powereita. Eka vastustajan irvikuva pelasi ilmeisesti yhä sitä Spiral blokkia tai jotakin, koska näin pöydässä Plainseja, Mountaineja ja kavuja. Suolasin äärettömästi, ja mietin pelaanko Sundering Titaanin ja voitan, vai pelaanko jotain muuta ja voitan. Päätin suolata ja mehustella, ja tein kaiken = Smokestack, Crucible, jarru, jarru ja juttuja. Vaikka kuinka suolasin ei vastustajan irvikuva suoStunut foldaamaan joten pelasin Karnin ja ajoin yli jarruilla. Toinen peli oli Metalworker, pultti, Metal Worker, pultti, joku random juttu ja voitin. Onneksi sen jälkeen pääsi pelaamaan oikeaa MTG:tä. Valitettavasti siinä ei tapahtunut yleensä mitään kovin mehukasta enkä tajunnut siinä suolaillakaan vastustajaa. Kerran pelasin ekan vuoron Trinispheren mutta Rancid huijasi ja ei antanut siitä edes ekan-vuoron-voitto-boosteria. Täyttä huijausta koko lupaus, niinpä en tehnyt sitä enää jatkossa koska voittaa saattoi muutenkin. GAT vaikutti vaikealta koska nostin huonosti, mutta onneksi vastustaja Teki Vampiric Tutor foldauksen kun olisin ehkä saattanut melkein hävitä sen pelin muuten. Lopulta 4-1 sijoittuen kauniisti toiseksi. Pitikin hävitä jollekin Quicken Tendrilsille joka ei välttämättä ole edes huono matchuppi. Noh, sainpa toisen lahjakortin ja oikean lahja_kortin_ eli oversize All Hallow's Even. Tuo kuva on niin äärettömän kaunis, lisäksi siinä lukee 1st place, eli selvästi jonkin mystisen diskauksen takia voitin.

Kiitokset kaikille peleistä ja kaikista muusta. Oli hyvä con, seuraava on parempi. Aion pelata Plan A:ta ja ropecon juomapeliä. Täytyy vissiin varata 3x80volttinen ja scoopata kaikki pelit.


EDIT: Muokkasin 'con-raportit yhteiselle alulle, jolloin löytyminen helpottuu jatkossa.
-miinin

Polari:
Tek Tek Tek Tek Tek Tek Tek Tek Stun!

duracel:
Gushgushgushgushgush hyvä raportti! Ja ensi kerralla ei Ropeconissa osallistuta mihinkään (paitsi juomapeliin)!

~jari

Nastaboi:
Aika vahva 1. postaus.

Mitä tapahtui lauantai-iltana: Olimme lähdössä meille grillaamaan, mutta yo. kirjoittaja oli jumittunut jonkun Harry Potter -lookaliken kanssa satunnaisen conityttökolmikon seuraan. Tytöt eivät tiettävästi olleet lesboja poikien toivomuksesta huolimatta, mutta tämän kohtaamisen jälkeen he saattavat tulla toisiin aatoksiin. Yo. kirjoittaja selitti tyttöjen olevan lähdössä hänen kanssaan uimaan, vaikka heidän hartain toiveensa näytti olevan päästä tästä eroon. Miesvoimalla hänet saatiin ahdetuksi autoon, mistä hän onnistui kuitenkin karkaamaan polttopuunhakureissulla. Lopulta Visa joutui ottamaan hänet äidilliseen syleilyynsä ja kantamaan olalla autoon. Meille päästyä yo. kirjoittaja oli jo päätynyt tietoisuuden tälle puolen. Miten ilpon kamerasta löytyvä vähintäänkin arveluttava kuvamateriaali liittyy tähän, sitä emme haluakaan tietää.

Jetch:
Plärr. Kiitokset raportista, ensimmäinen, joka jaksoi kirjoittaa  ;)
Ja kiitokset myös tarkennusraportista nastaboillekin, mutta toivottavasti ne tarkennuksen tarkennukset eli kuvat eivät löydä tietä julkisuuteen, niin voisi olla parempi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta