Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Yksi sarja(?)  (Luettu 4204 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa CK

Yksi sarja(?)
« : 04.09.05 - klo 20:10 »
Kaikilla täällä tuntuu olevan useita eri sarjoja pakassa... Eikö muka yhdestäkin sarjasta saa jo tarpeeksi hyvää pakkaa? Itse käytän vain Champions of Kamigawaa.
EDH-pelaaja. Entinen judge.

Nameless One

Re: Yksi sarja(?)
« Vastaus #1 : 04.09.05 - klo 20:11 »
Lainaus käyttäjältä: "CK"
Kaikilla täällä tuntuu olevan useita eri sarjoja pakassa... Eikö muka yhdestäkin sarjasta saa jo tarpeeksi hyvää pakkaa? Itse käytän vain Champions of Kamigawaa.


helpompaa kun on mistä valita...

Poissa Dark Knight

Yksi sarja(?)
« Vastaus #2 : 04.09.05 - klo 20:31 »
Mulla on just nyt rakenteilla hieman erilainen Affinity-pakka, jonka kaikki kortit tulee Mirrodin-blokista. Pistän sen varmaankin esitteille Pakat (Casual)-osiolle. Jos kiinnostaa, ni käykääpä siellä.
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa Anssi

Yksi sarja(?)
« Vastaus #3 : 04.09.05 - klo 21:28 »
Lainaus käyttäjältä: "Dark Knight"
Mulla on just nyt rakenteilla hieman erilainen Affinity-pakka, jonka kaikki kortit tulee Mirrodin-blokista. Pistän sen varmaankin esitteille Pakat (Casual)-osiolle. Jos kiinnostaa, ni käykääpä siellä.


Olenkin utelias kuulemaan affiksesta casualissa, joka pelaisi jotain muuta kuin mirrodinin kortteja. (9)
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa miinin

Yksi sarja(?)
« Vastaus #4 : 05.09.05 - klo 00:02 »
Lainaus käyttäjältä: "Andar"


Olenkin utelias kuulemaan affiksesta casualissa, joka pelaisi jotain muuta kuin mirrodinin kortteja. (9)


Duh, p9!:P

Poissa maybach

Yksi sarja(?)
« Vastaus #5 : 05.09.05 - klo 08:34 »
Noh noh, eipäs possuilla, saahan affiksesta paremman kun laittaa pari t1 käyttistä sisään, esim FoWit ja vaikkapa meddling maget.

EDit: niin, ja se p9 tietty -.-;
Personally, its not God I dislike, its his fan club I cant stand.

Poissa cosminen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
Yksi sarja(?)
« Vastaus #6 : 06.09.05 - klo 13:56 »
Miksi käyttää vain yhtä sarjaa?
Monet kaverini jotka lopettivat ice age - homelnads aikaan, valittavata ja ihmettelevät (vaikka eivät siis enää edes pelaa) pelin kehitys ja muutoksia.  Itse taas sitä mieltä että sitä parempi mitä enemmän tulee sarjoja , erilaisia kortteja ja mekaniikkoja, koska sitä enemmän saa vaihtelua peliin ja sitä enemmän on tuota valinnan varaa  (9)

Nameless One

Yksi sarja(?)
« Vastaus #7 : 06.09.05 - klo 14:51 »
Lainaus käyttäjältä: "Dark Knight"
Mulla on just nyt rakenteilla hieman erilainen Affinity-pakka, jonka kaikki kortit tulee Mirrodin-blokista. Pistän sen varmaankin esitteille Pakat (Casual)-osiolle. Jos kiinnostaa, ni käykääpä siellä.


käyn jos laitat

Poissa instiqma

Yksi sarja(?)
« Vastaus #8 : 06.09.05 - klo 15:34 »

Poissa Dark Knight

Yksi sarja(?)
« Vastaus #9 : 06.09.05 - klo 20:15 »
Lainaus käyttäjältä: "Nameless One"
Lainaus käyttäjältä: "Dark Knight"
Mulla on just nyt rakenteilla hieman erilainen Affinity-pakka, jonka kaikki kortit tulee Mirrodin-blokista. Pistän sen varmaankin esitteille Pakat (Casual)-osiolle. Jos kiinnostaa, ni käykääpä siellä.


käyn jos laitat



Hyvä on sitten! Käyn laittamassa affinity-pakkani esittelyyn heti tän viestin jälkeen. Eikun kattelemaan! (9)
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa CK

Periaate
« Vastaus #10 : 07.09.05 - klo 14:23 »
Mulla nyt on vain sellainen periaate, että käytän vain yhtä settiä. Jokaisessa setissä on omat hyvät korttinsa. Jos ei yhdistä kaikkien/useiden settien hyviä kortteja, ei saa välttämättä älyttömän hyvää pakkaa, mutta haastetta on vähän enemmän.
No, tietysti jokainen tekee itse oman pakkansa...
EDH-pelaaja. Entinen judge.

Poissa Dark Knight

Re: Periaate
« Vastaus #11 : 07.09.05 - klo 19:36 »
Lainaus käyttäjältä: "CK"
Mulla nyt on vain sellainen periaate, että käytän vain yhtä settiä. Jokaisessa setissä on omat hyvät korttinsa. Jos ei yhdistä kaikkien/useiden settien hyviä kortteja, ei saa välttämättä älyttömän hyvää pakkaa, mutta haastetta on vähän enemmän.
No, tietysti jokainen tekee itse oman pakkansa...


Noo, sää sopisit ainakin hyvin blokkiturnauksiin. ;)
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa oltrak

Yksi sarja(?)
« Vastaus #12 : 07.09.05 - klo 21:07 »
Itse teen pakkoja eri sarjoista ihan jo mielenkiinnon ylläpitämiseksi. Blockeissa on minusta liiankin selviä teemoja, on paljon jännempää löytää kortteja jotka toimivat toisten kanssa muualta. Siksi minusta Kamigawa on casual-pakkojen teossa ollut vähän tylsä koska arcaneita ei voi käyttää kuin toisten arcaneiden tai joidenkin Kamigawa-tyyppien kanssa. Joku madness taas on paljon hauskempi, koska melkein jokaisessa setissä on jotain omien korttien discardaukseen liittyvää.