Poromagia

Äänestys

Arvostatko foileja?

En, samaa ne kortit tekee, kiiltävät tai eivät.
5 (6.3%)
Vähän tavallista versiota enemmän, ihan kivoja, mutta en paljoa lisää arvosta.
32 (40.5%)
Vähän tavallista versiota vähemmän, onpa rumia kun kiiltävät.
3 (3.8%)
Kyllä, foilit ovat poikaa.
24 (30.4%)
Kraa! Kraa!
15 (19%)

Äänestäjiä yhteensä: 76

Äänestys päättynyt: 05.09.05 - klo 09:56

Kirjoittaja Aihe: Oletko harakka?  (Luettu 4287 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa maybach

Oletko harakka?
« : 05.09.05 - klo 09:56 »
Otsikko kertoo kaiken, kiiluvatko silmäsi kun näet kansiossa kiiltävää? Raakutko omituisesti kun vasta revitystä pussista paljastuu foili? Arvostatko foilattua lappusta enemän kuin tavallista? Jos arvostat, minkä verran? Ymmärrän toki, että roskararella ei yleisesti tee enmpää kuin samanlaisella foilillakaan, joten otetaan käyttikset aiheeksi.

Itse arvostan käyttis foileja suoraan kaksi kertaa tavallisen verran ja foililandeja (basic) 0,50-1,20, sarjasta riippuen. Roskafoileja kerään pinoihin, mutta en anna niille juurikaan arvostusta, mutta toivon, että jonain päivänä foilisetin kerääjä korjaa ne talteen.
Personally, its not God I dislike, its his fan club I cant stand.

Nameless One

Oletko harakka?
« Vastaus #1 : 05.09.05 - klo 15:35 »
MO!
arvon meipäk... itse oon sitä mieltä, että on ihan jees, mutta ei oo pakko saada foili lappuja dekkiä täyteen... ja oishan se kiva repästä ravnican boosterista foili duali, ja myyda/vaihtaa se sit pois... tai sit vaan leijjuu uskomattomalla tuurillaan kaikki kaverit vihreiks...

;)

Poissa ilpo

kraa
« Vastaus #2 : 05.09.05 - klo 19:14 »
Kortin on oltava joko Wanha tai foili. Mehusteluhan on Magicin ydinidea.
Lainaus käyttäjältä: nastaboi
Hankin Ramoneksen kokoelman, painonnostopenkin ja kuulapyssyn. Sitten pistän fisut pakkaseen ja opettelen postinumeroluettelon ulkoa.

Poissa Maaku83

Oletko harakka?
« Vastaus #3 : 05.09.05 - klo 19:30 »
Yhdyn edellisen mielipiteeseen..

Poissa Pjoo

Oletko harakka?
« Vastaus #4 : 07.09.05 - klo 16:16 »
Lainaus käyttäjältä: "Maaku83"
Yhdyn edellisen mielipiteeseen..


Minä en. Voittaminen on Magickin ydinidea. Tuli opittua sinä aikana kun olin Warhammerin parissa.

Poissa korpi

Oletko harakka?
« Vastaus #5 : 07.09.05 - klo 16:43 »
Mutta kyllä sen pakan pitää näyttääkkin siltä että sillä voittaa. Ja kiiltävät spellithän viuhuvat tehokkaammin.

Poissa instiqma

Oletko harakka?
« Vastaus #6 : 07.09.05 - klo 17:41 »
Eikös se toimi niin, että esim. kiiltävällä Cranial Extractionilla saa nimetä kaksi lappua, foilattu olento tekee tupladamaget jne? ;)

Nameless One

Oletko harakka?
« Vastaus #7 : 07.09.05 - klo 17:45 »
Lainaus käyttäjältä: "instiqma"
Eikös se toimi niin, että esim. kiiltävällä Cranial Extractionilla saa nimetä kaksi lappua, foilattu olento tekee tupladamaget jne? ;)


niinhän se taitaa olla ;)

Poissa maybach

Oletko harakka?
« Vastaus #8 : 08.09.05 - klo 09:53 »
Tavallisen vahingon lisäksi tulee suuria henkisiä kateus/huonous kompleksin aiheuttamia henkisiä vammoja, kun sinua tuutataan kiilltävillä korteilla?
Personally, its not God I dislike, its his fan club I cant stand.

Poissa Snaker

Oletko harakka?
« Vastaus #9 : 08.09.05 - klo 18:02 »
Kyllä siinä vaiheessa varmasti kokee suuren henkisen romahduksen, jos pelaa koko foil pakkaa vastaan, oli mikä pakka tahansa. Mutta sitten kun sillä vielä voittaa niin meh...
Proud member of Team Rasila.

My H/W:
http://www.kilotaivas.net/forums/viewtopic.php?t=3018

Poissa jambo

Oletko harakka?
« Vastaus #10 : 09.11.05 - klo 14:50 »
Kraa kraa X)
Jos sul on kaks nakkia ja sä jaat ne kahtia, mitä sää saat?!

Poissa Ramin

Oletko harakka?
« Vastaus #11 : 09.11.05 - klo 15:55 »
Ei ne foilit yksittäisinä ole niin mahottoman kivoja, mutta oottas ku pääsis pelaamaan kokofoili pakkaa...mehustelua riittäisi. Eikö niin ole muutes aina olut että foili magma jetillä saa ampua 4 ja scryata saman verran ja foili dark ritualilla saa 6 manaa pooliin? o_O