Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Master Warcraft: WWr:n siunaus?  (Luettu 3181 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Scorpius

Master Warcraft: WWr:n siunaus?
« : 30.11.05 - klo 10:44 »
Master Warcraft löi kyllä minut ällikällä ja oli eräitä RAVin positiivisimpia yllätyksiä. Mutta taitaakos olla Eye of the stormin kanssa RAVin aliarvostetuimpia kortteja?

Miettikää lapun potentiaalia WWr finisherinä/removalina. Tätä korttia olen henk. kohtaisesti odottanut ja pitkään.

discuss.

Poissa Tonttu

Re: Master Warcraft: WWr:n siunaus?
« Vastaus #1 : 30.11.05 - klo 21:45 »
Lainaus käyttäjältä: "Scorpius"
Master Warcraft löi kyllä minut ällikällä ja oli eräitä RAVin positiivisimpia yllätyksiä. Mutta taitaakos olla Eye of the stormin kanssa RAVin aliarvostetuimpia kortteja?

Miettikää lapun potentiaalia WWr finisherinä/removalina. Tätä korttia olen henk. kohtaisesti odottanut ja pitkään.

discuss.

Master Warcraft EI ole aliarvostettu, ainakaan minun käsittääkseni. Sitä pidetään melkeinpä parhaana WW/WWr:n finishereistä.

Ja kyllä, on minunkin mielestäni erittäin hyvä.

Poissa veijari

Master Warcraft: WWr:n siunaus?
« Vastaus #2 : 30.11.05 - klo 21:53 »
jep mutta niitten arvoksi on annettu jotain alle duressin :S vaikka ne on kyllä varsin pelikelpoisia lappuja(siis toi on motlin hinnoilla)

Poissa Fistan

Master Warcraft: WWr:n siunaus?
« Vastaus #3 : 01.12.05 - klo 00:18 »
multa voi ostaa hyvään hintaan master warcraftin. Onhan se todella hyvä kortti.

Poissa Ramin

Master Warcraft: WWr:n siunaus?
« Vastaus #4 : 01.12.05 - klo 10:46 »
Master warcraftin aliarvostus voipi johtua sen -minun mielestäni- marginaalisesta hyödystä joitain pakkoja vastaan. Esimerkiksi minun pelaamani The Rock Pitää yleensä aika pitkälle huolen siitä, että vastustajalla ei ole creatureja pöydällä 2 enempää missään vaiheessa peliä, tällaisia ja combopakkoja vastaan warcraft lähinnä pitkittää pelejä vuorolla tai parilla.

Poissa Jukkis

Master Warcraft: WWr:n siunaus?
« Vastaus #5 : 06.12.05 - klo 16:24 »
Boroksella ajellaan yleensä ekat vuorot, ja kun omat miehet kuolevat, poltetaan kaveri hengiltä. Pelaisin mieluummin polttoa noiden tilalla.
(Pahoittelen ylläolevaa kommenttia. Olin humalassa sitä kirjoittaessani.)

Poissa Exalter

Master Warcraft: WWr:n siunaus?
« Vastaus #6 : 06.12.05 - klo 19:02 »
Ja suurin osa WW:n tyypeistä lentää kuitenkin kaiken yli, ja niille jotka eivät lennä, WWr polttaa tien. Limitedissä kyllä kovaa kamaa, constructedissa ei niinkään.