Omassa pakassani
Sirkka oli suunpesijä pelkästään hengailemalla pöydällä. Kummasti ponnekkaammalta tuntuu tehdä
lobotomiaakin, kun parhaimmillaan kuusi korttia poistuu pelistä ja kenties vastustajan pakassa on
Sirkan ominaisuuden myötä kuusi kuoletettua korttia. Ainut ongelma
Sirkan kanssa on se, että peli joko voitetaan tai hävitään sen mukaan, onko arvoisa tohtori lobotomisti paikalla. Kontrolli voisi olla hyvä ratkaisu niin
Sirkan elossapitämiseen kuin pelin kulun hallintaan ennen
Sirkkaa. Se että millä tavalla toteuttaa, onkin sitten hyvä kysymys - itse ehkä säätäisin "mukavan" sekoituksen niin
kumousloitsuja,
epäkortitusta kuin
pomputtamista, mutta jos lähtökohtanasi on pelkästään voittaminen, niin johonkin kontrollimuotoon keskittyminen kannattanee. Tiedä häntä sitten, pelaako vastustaja enää toiste vapaaehtoisesti sinua vastaan, jos teet suupesuun erikoistuneen pakan ^_^ Eräs harkinnan arvoinen menettelytapa olisi yllättää kaikki osoittamalla, miten
mielenluotaimella saadaan aikaan jatkuvaa kivuntuottoa.