Poromagia

Kirjoittaja Aihe: clone+ manland  (Luettu 1063 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jupu_

clone+ manland
« : 12.07.11 - klo 15:09 »
Jos jollain clone abilityllä kopio manlandin, onko se silti land ja end of turnissa ei enään creature?

Poissa Rancid-

Vs: clone+ manland
« Vastaus #1 : 12.07.11 - klo 15:10 »
Clonen tapaiset kopioabilityt kannattaa ajatella siten, että alkuperäiskappaleesta kopioidaan fyysisen pahvikortin näköinen versio. Animoidun manlandin kopio on siis animoimaton manland.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.