Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Dewil alterit  (Luettu 73875 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Babu

  • L1-tuomari
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Creature - Goblin Brushwagg
Re: Dewil alterit
« Vastaus #90 : 02.03.12 - klo 19:52 »
Magee kortti, mutta oikeasti Teräsmies ei tapa ketään. Se on semmonen pehmo.
"eikö se nyt ole vanha fakta että monoliitit menee infiniteks jos niitä päin edes katsoo pahasti"
- luma; 09.04.2020 klo 19:30

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Re: Dewil alterit
« Vastaus #91 : 02.03.12 - klo 22:01 »
Magee kortti, mutta oikeasti Teräsmies ei tapa ketään. Se on semmonen pehmo.

http://www.youtube.com/watch?v=hobP_7pPV4s
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa miinin

Re: Dewil alterit
« Vastaus #92 : 03.03.12 - klo 10:05 »
Magee kortti, mutta oikeasti Teräsmies ei tapa ketään. Se on semmonen pehmo.

http://www.youtube.com/watch?v=hobP_7pPV4s

Rinnakkaisuniversumin tapahtumia, eli kyseessä ei ole se "meidän Teräsmiehemme". (Tieto perustuu videon kommentteihin, sen tarkemmin en lähtenyt tarkistelemaan paikkansapitävyyttä)

Poissa MrTrickster

Re: Dewil alterit
« Vastaus #93 : 06.03.12 - klo 17:50 »
Tässähän tämä.



Arvonta facebookissa meneillään, it could be your's !

aivan helvetin hieno ja kun tarkemmin katsoo niin itse huvituin teräsmiehen "jaloista" :)
Nyt lähtee kuin sata kissaa!

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Re: Dewil alterit
« Vastaus #94 : 06.03.12 - klo 18:14 »
aivan helvetin hieno ja kun tarkemmin katsoo niin itse huvituin teräsmiehen "jaloista"

Pssst, sekä jaloista että lainauskuvien koosta on ollut puhetta aikaisemminkin.

Poissa jambo

Re: Dewil alterit
« Vastaus #95 : 06.03.12 - klo 23:02 »
"Jaloistahan" ei ole ollut puhetta tuon teräsmies-alterin yhteydessä ainakaan minun nähdäkseni ja kuva myös sopii sikäli kyseiseen lainaukseen, että saa suoraan viestiä lukiessa siirtää huomion siihen, mihin viestissä viitataan. Ei tarvitse ruveta sivua vaihtelemaan. Lisäksi taisit olla itse se, joka on maininnut tuosta lainausten tekemisestä ja henkilökohtaisesti minua ainakin vaivaa enemmän se, että viestiketjut tulevat täyteen KOKONAAN aiheeseen kuulumattomista viesteistä, kuin se, että niitä kuvia lainaillaan pari kertaa enemmän kuin tarvitsisi.

EDIT: Niin että pliis, aiheeseen kuulumattomat viestit vaikka sitten YV:ksi, kaikki jota kiinnostaa ovat varmaan edellisellä sivulla lukeneet ohjeet viimeksi. Ja on topic (myös yv:nä laitettu jo aiemmin dewilille): on pirun hieno alter tuo teräsmies.
Jos sul on kaks nakkia ja sä jaat ne kahtia, mitä sää saat?!

Poissa Dewil

Re: Dewil alterit
« Vastaus #96 : 06.03.12 - klo 23:46 »
Itse naureskelin noille jaloille kun asettelin kuvaa tuohon korttiin ja huomasin miten "sopivasti" ne sinne jää  ;D

Poissa Dewil

Re: Dewil alterit
« Vastaus #97 : 11.03.12 - klo 17:26 »
Nämä maalasin tilauksesta viime viikolla.



Viikonloppuna tuli myös maalattua.

Poissa Dewil

Re: Dewil alterit
« Vastaus #98 : 12.03.12 - klo 16:44 »
Viikonlopun maalailut.


Poissa duracel

Re: Dewil alterit
« Vastaus #99 : 13.03.12 - klo 21:51 »
En yleensäkään pidä altereista, joista on reuna poistettu, mutta erityisen laiskalta näyttävät nuo, missä on puoli reunaa vedettu mustalla. Jos noissa oikeasti on joku ihme värisävy, niin on liian tumma näkymään näytölläni.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Dewil

Re: Dewil alterit
« Vastaus #100 : 23.03.12 - klo 08:36 »
Ne näyttää laiskalta koska ne on hieman laiskoja. Toisaalta tuo taas on erittäin toimiva ratkaisu, tuntuu että hyvin moni kortti menisi jotenkin suttuisen oloiseksi jos rupeaisi maalailemaan jotain muuta tuon boxin ympärille.

Mutta joo setti brainstormeja tuli duunattua. Pitkään oli mielessä ja nyt sain vihdoin tehtyä.


Poissa Dewil

Re: Dewil alterit
« Vastaus #101 : 28.03.12 - klo 09:57 »
Tilaustyö.


Poissa Rancid-

Re: Dewil alterit
« Vastaus #102 : 28.03.12 - klo 09:59 »
En kyllä ottais ihan pienestä rahasta vastaan tuollaista kortinpilaamistoimeksiantoa.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Dewil

Re: Dewil alterit
« Vastaus #103 : 28.03.12 - klo 10:00 »
Kohtuu hintaan lähti  ;)

Poissa Augustus

Re: Dewil alterit
« Vastaus #104 : 28.03.12 - klo 12:17 »
Mun mielestä kaikki Dewilin työt ovat kyllä teknisesti tosi loistavia. Ainakin kuvan perusteella jälki on tosi terävää ja tarkkaa. Näyttää ihan painetuilta. Ikävä kyllä monissa ei vaan ole sisällöllisesti mitään hienoa: sarjishemmo läiskäistynä randomisti kuvan päälle niinku joku kiiltokuva. Pahimmassa tapauksessa vanha kuva kaiken lisäksi ponnahtaa alteroinnin alta täysin kuvaan sopimattomasti, esimerkiksi Homer-Distressissä, jalka-teräsmies-Gideonissa ja surffari-Jacessa.

Clonessa, Dismemberissä, Devil's Playssa ja Go for the Throatissa sen sijaan kuva sopii korttiin idean tasolla hauskasti ja on maun mukaan jopa tyylikäs. Mangalikka kirkumassa Tundran päällä puolestaan ei mun mielestä anna mitään lisäarvoa kortille, joten pakko kompata Markkua. Paljon mieluummin olisin nähnyt vaikka mitä tahansa mammutteja tallustelemassa aavalla kentällä.

Tosi hienoja alterointeja siis, mutta itse haluaisin nähdä enemmän kortteihin oikeasti sopivia alterointeja. Kai ne alkuperäisetkin taiteilijat ovat yrittäneet tehdä kortteihin kuvia, jotka olisivat sopusoinnussa niin kortin nimen kuin sääntötekstinkin kanssa. Ehkä mä olen vain konservatiivinen, mutta kukin tyyliillään.


Poissa Samulai

Re: Dewil alterit
« Vastaus #105 : 28.03.12 - klo 12:28 »
Voihan tuokin olla jokin todella nerokas sisäpiirin vitsi, ei silti viitsi sanoa että olisi lappu omasta mielestä parempaan suuntaan muuttunut.

Ehkä myös konservatiivinen, mutta tykkään eniten siitä kun vanhaa arttia levitetään/muokataan. Siinä on jotain hienoa. Jos artin uusii kokonaan, niin työn jäljen pitää olla jotain todella hienoa (kuten tuo teräsmies (P.S. sait sitten sen S-kirjaimen oikein päin, hieno homma)).

Poissa Babu

  • L1-tuomari
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Creature - Goblin Brushwagg
Re: Dewil alterit
« Vastaus #106 : 28.03.12 - klo 16:47 »
Tundra taitaa olla tilaustyö joten artistilla tuskin on ollut sanottavaa kuvan suhteen.
"eikö se nyt ole vanha fakta että monoliitit menee infiniteks jos niitä päin edes katsoo pahasti"
- luma; 09.04.2020 klo 19:30

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Re: Dewil alterit
« Vastaus #107 : 28.03.12 - klo 16:52 »
Tundra taitaa olla tilaustyö joten artistilla tuskin on ollut sanottavaa kuvan suhteen.

Paitsi: "En suostu tekemään." Siihenhän se Markkukin hyvin etäisesti viittasi.

En kyllä ottais ihan pienestä rahasta vastaan tuollaista kortinpilaamistoimeksiantoa.

Poissa Babu

  • L1-tuomari
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Creature - Goblin Brushwagg
Re: Dewil alterit
« Vastaus #108 : 28.03.12 - klo 21:50 »
Se tietysti, mutta eipä tuota rahaa tule jos ei noita toimeksiantoja ota. Itse lähinnä arvostelisin tilaajaa enkä artistia.
"eikö se nyt ole vanha fakta että monoliitit menee infiniteks jos niitä päin edes katsoo pahasti"
- luma; 09.04.2020 klo 19:30

Poissa Wrakis

  • Kuopio
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Karplusan Forest, punaista, Birds of p... Eiku vit
Re: Dewil alterit
« Vastaus #109 : 09.04.12 - klo 15:12 »
Mihinkä hintaan jäbä suostuis tekemään Kaalia of the Vastista alteroinnin? Ota YV:llä yhteyttä niin neuvotellaan asiasta.

Poissa Dewil

Vs: Dewil alterit
« Vastaus #110 : 05.08.12 - klo 09:07 »
Tilaustyö.


Poissa zoukka

Vs: Dewil alterit
« Vastaus #111 : 20.08.12 - klo 21:00 »
Hei onko tuo Rambo -aiheinen go for the throat vielä myyty?

Poissa Dewil

Vs: Dewil alterit
« Vastaus #112 : 20.08.12 - klo 21:11 »
On mennyt jo aikoja sitten.
Kotisivuilla on Ebay linkki ja sivu mistä näkyy milloin on mitäkin myynnissä.

Poissa Pysethus

Vs: Dewil alterit
« Vastaus #113 : 05.09.12 - klo 15:45 »
Mitä maalia käytät pohjamaalaukseen?

Poissa Dewil

Vs: Dewil alterit
« Vastaus #114 : 06.09.12 - klo 14:36 »
Vallejo game color cold grey.

Poissa Dewil

Vs: Dewil alterit
« Vastaus #115 : 07.09.12 - klo 20:44 »
Pistetääs muutama viimeisin maalaus tännekin esille.










Alla oleva stoppihan meni facebook arvonnan voittajalle jokin aikaa sitten.
Kortti maalattu muutaman kommenteissa olleen idean pohjalta.


« Viimeksi muokattu: 07.09.12 - klo 20:49 kirjoittanut Dewil »

Poissa jotudin

Vs: Dewil alterit
« Vastaus #116 : 07.09.12 - klo 21:26 »
Stoppi ja Mindtwist on jälleen parhautta. Iso plussa, peukku ja mitä näitä nyt on.

EDIT 2: onko tuo Stop kaupan? Ei ole.
« Viimeksi muokattu: 07.09.12 - klo 22:37 kirjoittanut jotudin »

Poissa Dewil

Vs: Dewil alterit
« Vastaus #117 : 07.09.12 - klo 21:48 »
Kiitoksia!

Sulta tais jäädä muutama rivi tekstiä välissä huomaamatta, stopin arvoin facebookissa tosiaan pois.
Oko se kaupan?? Sitä voi kysyä stopin nykyiseltä omistajalta.

Poissa jotudin

Vs: Dewil alterit
« Vastaus #118 : 07.09.12 - klo 22:36 »
Kiitoksia!

Sulta tais jäädä muutama rivi tekstiä välissä huomaamatta, stopin arvoin facebookissa tosiaan pois.
Oko se kaupan?? Sitä voi kysyä stopin nykyiseltä omistajalta.

Pahoittelen puusilmäisyyttäni.

Poissa Dewil

Vs: Dewil alterit
« Vastaus #119 : 08.09.12 - klo 00:18 »
Ei haittaa.

Jos kuulut Naamakirjaan niin katseles joskus tulevaisuudessa jos on korttia jaossa  ;)
voittajalla oli myös vaihtoehtona altteroitu vampire nighthawk. Stoppiin yllättäen valinta kallistui.